Harva Marketing Blogi

Beyond the obvious - Harva Experiencen toimitusjohtaja Pasi Laineen ajatuksia Slushista

6.12.2018 14:02:21 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen

Joka alalla on yksi esikuva, jota muut seuraavat ja jolta pyritään oppimaan. Se, joka asettaa sen kuuluisan riman muille. Suomen tapahtuma-alalla ja ennen kaikkea tapahtuma-alalla se on Slush - yksi maapallon suurimmista tuotantoprojekteista. Slush on se, missä tapahtumateknologia ottaa luvallisen varaslähdön vuodelle 2019. Slush on aina ollut elämys, mutta mitä tulemme näkemään tänä vuonna? Ainakin alla olevaa viittä asiaa kannattaa seurata. Teksti on julkaistu alun perin Pasi Laineen LinkedInissä. 
Lue lisää ›

Omen by HP -kiertue huipentuu Kamppiin

30.11.2018 0:06:20 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: promootio, tapahtumamuotoilu

Harva jatkaa systemaattista linjaansa HP:n markkinoinnissa. Myös vuonna 2018 joulukiertue huipentuu Kauppakeskus Kamppiin, jonka valtaavat OMEN by HP ja Finnish Esports League.
Lue lisää ›

Markkinoija ja insinööri ovat parhaat kaverit myös Kyröjärvellä

17.11.2018 14:46:35 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: markkinointi;, viestintä

Emil Elon Kauppalehden kolumnista poimittua: ”Jos markkinointi-ihmisen vie seisomaan Kyröjärvelle ja pyytää ratkaisua jokakeväiselle tulvalle, hän todennäköisesti laittaa Instagramiin filtterikuvan Kyröjärvestä ja kehottaa kyläläisiä brändäämään yhteisönsä ”veden äärellä asuvaksi”.
Lue lisää ›

Rekrytointi- ja valintaprosessi ovat tärkeä osa myynti- ja promopalvelun onnistumista

14.10.2018 12:36:15 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen

Olemme rekrytoineet vuodesta 2005 lähtien tuhansia ammattilaisia myynti-, promootio- ja edustustehtäviin ja tunnemme asiakkaidemme tarvitsemat työntekijäprofiilit sekä Suomen työmarkkinat erittäin hyvin. Moni ei tule miettineeksi sitä aikaa ja energiaa, joka käytetään jatkuvan rekrytointimyllyn pyörittämiseen, jotta asiakkaamme saavat osaavat ja motivoituneet työntekijät oikeisiin tehtäviin, oikeaan aikaan.  
Lue lisää ›

Miten kerätä liidejä sosiaalisen median avulla?

27.9.2018 13:21:15 | Kirjoittanut Ossian Väisänen
Aiheet: Digitaalinen Markkinointi, Sosiaalinen media

Vuosi vuodelta yhä useampi suomalainen yritys on aktivoitunut sosiaalisen median markkinoinnissaan, ja uusia kanavakokeiluita uskalletaan jo tehdä rohkeasti erilaisten sisältö- ja mainoskampanjoiden myötä. Tekemistä varjostaa vielä kuitenkin harmillisen usein sen tavoitteiden ja mittareiden puutteellisuus. Minkä takia somemarkkinointia tehdään, ja ennenkaikkea miten sitä mitataan ja kehitetään?
Lue lisää ›

Liidien generointi verkkosivuilla helposti HubSpotin LeadFlown avulla

21.9.2018 10:37:52 | Kirjoittanut Ville Teikko
Aiheet: Sisältömarkkinointi, Verkkosivut, Sähköpostimarkkinointi

Liidien hankinta ja nimenomaan laadukkaiden generointi on yksi markkinoijan tärkeimpiä tehtäviä. Viime vuoden State of Inbound -raportin mukaan jopa 67% yrityksistä kertoi tämän olevan yrityksensä markkinoinnin suurin haaste.
Lue lisää ›

Uusi tapahtumamuotoilu- ja -tuotantotoimisto Harva Experience vaatii tehokkuutta ja tavoitteita tapahtumamarkkinointiin

11.9.2018 23:56:11 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: tapahtumamarkkinointi, tapahtumamuotoilu, tapahtumadata

Syyskuussa toimintansa aloittaneen Harva Experiencen mukaan yritysten tapahtumat ovat liian pitkään olleet erillisiä markkinoinnin ponnistuksia. Itse tapahtumaan on kyllä panostettu, mutta asiakaspolkua ja digitaalisuuden tuomia mahdollisuuksia ei ole osattu hyödyntää. Harva Experience haluaa haastaa alan ajattelua tuomalla markkinoille kokonaisvaltaisen tapahtumamuotoilun, jonka tavoitteena on tapahtumien vaikuttavuuden ja tuoton maksimointi. Tämä tarkoittaa entistä strategisempaa ajattelua myös tapahtumarkkinoinnissa.
Lue lisää ›

Promootiopäällikkö Hanna: FMCG-puolella myynninedistämisellä on erityisen tärkeä rooli

20.8.2018 23:27:45 | Kirjoittanut Hanna Korpela

Hanna Korpela toimii promootiopäällikkönä Harvalla ja tuntee suurimman osan yrityksen sadoista promoottoreista, jotka työskentevät eri brändeille ja tuotemerkeille. Hanna tietää, että henkilökohtainen kohtaaminen on tärkeää, ja hän rekrytoi, briiffaa ja kouluttaa työkseen kohtaamisen ammattilaisia. Vuorovaikutuksen tyyliä ja vaikuttavuutta on mahdollista suunnitella etukäteen sekä kehittää jatkuvasti saadun palautteen perusteella. Lue Hannan blogista lisää! 
Lue lisää ›

Äänibrändäämisellä kohtaamispisteet kuntoon

26.7.2018 11:13:58 | Kirjoittanut Jemmi Laaninen
Aiheet: brändi, strategia

Mikä ääni tulee ensimmäisenä mieleen, kun mietitään Nokiaa? Entäpä Mäkkäriä? Todennäköisesti nyt korvien välissä soi loppupäivän vuorotellen Nokia tune ja McDonald’sin I’m lovin’ it -jingle. Nämä brändit ovat tunnistettavissa pelkästään äänen perusteella. Mainosta ei tarvitse nähdä tietääkseen kenen se on.
Lue lisää ›

Promoottorit vanhalla toimistolla fiilistelemässä tulevaa

25.7.2018 10:56:24 | Kirjoittanut Tia Kemppinen
Aiheet: Promootiot, Ihmiset

Harvassa on kevään ja kesän aikana tapahtunut paljon ja uudet tuulet puhaltavat. Uusia työntekijöitä niin kentällä kuin toimistollamme, uusi toimari ja viime viikolla myös uusi upea toimisto! Mutta palataan hetkeksi vielä toukokuun loppuun ja muistellaan vanhaa Helsingin toimistoamme promoottoreidemme näkökulmasta.
Lue lisää ›