Harva Marketing Blogi

Onko jotain, mitä et osaa, Jukka Hurme?

Tiedote: Muutoksia Harvan johdossa ja henkilöstössä

Harvan kulttuuri ja arvot

Kesäillan mietteitä ja hyvää lomaa

Asiakkuusjohtajana aloittanut Sini Toivonen siirtyi Harvalle SHIFTin kaupallisen johtajan roolista

Miten tapahtumamuotoilusta tuli meidän tapa tehdä tapahtumia?

Maaliskuu täynnä tapahtumia: Menestyjänaiset 2019, SalesDay ja Keskuskauppakamarin FUTURE-ohjelma

Etätöissä ulkomailla - markkinointia maailman toiselta puolen

Pienet valinnat lisäävät perhemyönteisyyttä arjessa

Hakukone­optimoinnin yleisimmät tekniset puutteet

Beyond the obvious - Harva Experiencen toimitusjohtaja Pasi Laineen ajatuksia Slushista

Omen by HP -kiertue huipentuu Kamppiin

Markkinoija ja insinööri ovat parhaat kaverit myös Kyröjärvellä

Rekrytointi- ja valintaprosessi ovat tärkeä osa myynti- ja promopalvelun onnistumista

Miten kerätä liidejä sosiaalisen median avulla?

Liidien generointi verkkosivuilla helposti HubSpotin LeadFlown avulla

Tapahtumamuotoilutoimisto Harva Experience tekee tuottavia ja tavoittavia tapahtumia

Promootiopäällikkö Hanna: FMCG-puolella myynninedistämisellä on erityisen tärkeä rooli

Äänibrändäämisellä kohtaamispisteet kuntoon

Promoottorit vanhalla toimistolla fiilistelemässä tulevaa

Laiva on lastattu uusilla ajatuksilla - 5 viikkoa toimarina

Harvalla on parhaat ihmiset

Päivi Lehtonen aloitti Harvan toimitusjohtajana: “Harva luottaa ihmisten kohtaamiseen digitaalisesti ja kasvotusten”

Mobiilioptimointi - miten edistän sivujeni mobiilivalmiutta?

Some on arkipäivää - kuolevatko myyntipromootiot?

Promootiotyö opettaa monia taitoja - kannattaa kokeilla!

Itsensä johtaja on paras johtaja – LaaSista väline itsensä johtamiseen

5 yleisintä promootiotyyppiä

Kampanjan tuloksellisuuden seuranta UTM-tagien avulla

Leadership as a Service - Miksi Harvalla johtaminen on palvelu?

Kun hakusanat räjäyttävät oman tajunnan - miksi yhteiskunnallinen markkinointi on tärkeää?

Hyperlokaali mainonta hyödyntää fyysisten sijaintien arvon mobiilisti

Kuinka myydä blogilla myymättä mitään?

Kokemuksia markkinointijohtajan työstä kansainvälisessä rekrytointiyrityksessä, osa 1

Lentokenttäpromootiolla tavoitat ainutlaatuisen kohderyhmän, jolla on keskimäärin kaksi tuntia aikaa

Miksi työnantajabrändiä pitäisi rakentaa?

Kesä tulee - hyödynnä kesäsesonki ja varaa promootiosi viimeistään nyt

Tehoa konversio-optimointiin - Hotjar verkkoanalytiikan työkaluna

Onko yrityksesi instagrammattava?

3 vinkkiä videomainontaan

Viisi vinkkiä parempaan sähköpostimarkkinointiin

Onko sinulla asiakaskohtaamissuunnitelma dokumentoituna?

5 vinkkiä Google Analyticsin käyttöön

Sisältömarkkinointi palveluna tuo tavoitteellisuutta ja läpinäkyvyyttä 

Näin asennat Facebook-pikselin

Vaikuttajamarkkinointi on aitoa ja mitattavaa

Miksi sisältömarkkinoinnilla on paljon annettavaa rekrytoinnille?

5 vinkkiä myymälänäkyvyyteen

Mitkä tekijät todella vaikuttavat hakukonesijoituksiin?

Thisisfinland – Kuinka hankimme 60000 insta-seuraajaa?

Maailman SEO-velho on puhunut - Web Summit 2017

Web Summit - odotukset markkinoinnin vuodelle 2018

Sivunopeus tuo näkyvyyttä ja lisää asiakassidonnaisuutta

Kuka siellä Kajaanissakaan kohta enää käy?

4 askelta onnistuneeseen mysteryshoppaukseen

Mitä on aito markkinointihenkisyys?

Vaikuttava B2B-asiakaskohtaaminen osana markkinointistrategiaa

5 asiaa, jotka markkinoinnin automatisoijan täytyy tehdä

Läkähdytkö tekemiseesi vai uskallatko ostaa markkinointipalveluita yritykselle?

Kasvuhakkerointi kasvattaa brändiäsi viraalisti

Vinkki: Näin aloitat uudelleenmarkkinoinnin Googlessa

Miksi visuaalinen ilme on pk-yritykselle tärkeä kilpailutekijä?

Työnhakijakokemus on työnantajamielikuvan keskiössä

6 askelta LinkedIn-profiilisi virkistämiseen

Asiantuntijapalveluiden markkinointi - muista nämä perusasiat

Huomioi nämä asiat promootion tavoitetta asettaessa

Tavoitteiden määrittäminen Google Analyticsiin - Ohjeet menestyksen mittaamiseen

Markkinoinnin ulkoistaminen tuo osaamista ja tavoitteellisuutta

Verkkokauppiaan kolme kriittistä taitoa

Varmista onnistuminen tulevan vuoden kohtaamisissa - lataa maksuton promo-opas!

Vinkit YouTube Analyticsin käyttöön

Mikä erottaa natiivimainonnan ja sisältömarkkinoinnin?

Näin yhdistät somen ja promootion

Messuosastot ja niiden trendit 2017

Miksi Snapchat- ja Tinder-mainonta kannattavat juuri nyt?

Kenttätutkimukset omnichannel-maailmassa

Näin hankit lisää seuraajia someen ilman mainontaa

5 parasta ilmaista työkalua hakukoneoptimointiin

Kesällä somessa markkinoivan muistilista

Kaikkikanavainen markkinointi onnistuu myös pienyrityksessä – siihen tarvitaan vain enemmän luovuutta!

Miten kasvatat verkkosivujesi kävijämäärää?

Google Analytics: Tärkeät mittarit

Facebook Canvas: Ohjeet näyttävään Facebook-mobiilimainontaan

Verkkokaupan menestyksen salaisuus

Liidienhankinnasta markkinoinnin automaatioon – Näin pääset alkuun

Suomalainen rekrytointimarkkinointi muuttuu - haaste vai mahdollisuus?

Näin asetat tavoitteen promootiollesi

Oma markkinointipäällikkö vai ulkoistettu markkinointitoimisto?

Näin markkinoit rekrytointikampanjasi

Myyntituloksia menekinedistämisen avulla

Herätä tarinat eloon uusilla Instagram Stories -mainoksilla

4 täsmävinkkiä Facebook-markkinointiin

Ensivaikutelma muodostuu vain 9 sekunnissa - oletko valmis panostamaan suunnitteluun?

My internship with Harva - Pamela from Chile

Hakukonenäkyvyyttä ja käyttäjäkokemusta - Tee mobiilioptimoinnista kilpailuetu

Näin hakukoneoptimoit kuvasi 10 minuutissa

Henkilökohtainen kontakti voi tapahtua myös verkossa

Näin luot sähköpostilistan ja aloitat liidien hankinnan verkkosivuillasi

9 syytä, miksi promootio on ensimmäinen markkinointikeinosi

Harva laajentaa toimintaansa 200 digitaalisen promoottorin voimin

Tiedätkö, mitä yrityksestäsi puhutaan somessa?

6 vinkkiä onnistuneeseen promootioon

Mittaa markkinoinnin tehokkuus kampanjatagien avulla

Näin otat verkon mukaan seuraavaan myyntipromootioosi

Tiesitkö, että näitä kaikkia voi promota?

5 tapaa lisätä yrityksesi myyntiä Pinterestin avulla

Sosiaalisen median kampanjoiden tulosten mittaaminen

Miksi promootio on niin tehokas?

Hakukoneoptimointi blogeissa - tuo sisältösi näkyviin

Perusteet haltuun: seuraa sivustosi liikennettä

Sopiiko Pinterest markkinointikanavana yritykselleni?

Nerokkaat ideat ja konseptit yhdistävät Helsinkiä ja Mexico Cityä

Mistä aloittaisin hakukoneoptimoinnin?

Pohjoismainen digimarkkinointi laahaa - Mistä kiikastaa?

Konseptin salaisuus - Näin rakennat tuloksellisen kampanjan

Netin käyttö kehittyvissä maissa - Testissä Facebook Free Basics

Älykästä tapahtumamarkkinointia sosiaalista mediaa hyödyntämällä

Markkinointipäättäjä - näin nostat  omaa arvostustasi

Työpajatyöskentelyn hyödyntäminen markkinoinnin kehitysprojekteissa

Sähköpostimarkkinoinnin pelisäännöt

Myynnin ja markkinoinnin trendit vuodelle 2017

Lopeta tarpeeton tuhlaaminen - kuusi vinkkiä tehokkaaseen Google-mainontaan

Mikä on Facebook-pikseli ja mitä sillä voi tehdä?

Voiko sisältömarkkinointia tehdä ilman omaa sisältöä?

Miksi työnantajamarkkinointi on tärkeää?

Viisi askelta tehokkaaseen kampanjaan

B2B-yritykset, tehkää Facebook-mainontaa ja tehkää sitä heti!

Ihmelääke nimeltä markkinoinnin automaatio

Ota 360-videot osaksi markkinointiasi!

Somemarkkinoinnin ennusteet vuodelle 2017 - Videoita ja suoria lähetyksiä

Näin otat kaikki tehot irti Google Analyticsista

Vastaavatko verkkosivusi asiakkaidesi toiveita

LinkedIn Showcase-rakenteilla yrityssivullesi lisää selkeyttä ja positiivista asiakaskokemusta

Visuaalisuus on elinehto toimivalle sisältömarkkinoinnille

Osu kohdentamisessa maaliin hallitsemalla B2B-markkinoinnin täsmäase LinkedIn

Näin mittaat F2F- ja perinteisen markkinoinnin vaikutuksen verkossa

Yritykset, on aika ottaa tehot irti somemarkkinoinnista!

Vinkki: Näin hankit lisää aitoja Facebook-tykkääjiä aivan ilmaiseksi

Mobiililaitteille pihakirpputoreja ja pikaviestipelejä

Jättiyritykset yhteistyössä parantamaan maailmaa uuden tekoälyn avulla

Googlen uusi pikaviestisovellus haastamaan Whatsappia  [Somen kuumimmat vk 38]

Yrityksille lisätoimintoja säännösten kiristyessä [Somen kuumimmat vk 37]

5 syytä palkata promoottori joulumyyntiin

Pinterest visioi sisällönkulutuksen tulevaisuutta [Somen kuumimmat vk 36]

Facebookin videomainoksissa jatkossa oletuksena äänet päällä? [Somen kuumimmat vk 34]

Uudet video-ominaisuudet suosiossa - kilpailtu kenttä kehittyy [Somen kuumimmat vk 33]

Instagram Stories kopio Snapchatilta? [Somen kuumimmat vkt 30 & 31]

Facebookin mainostenesto uusiksi - käyttäjille mahdollisuus valita [Somen kuumimmat vk 32]

Pokemon Go - kuinka nopeasti maailma voi muuttua viikossa? [Somen kuumimmat vkt 28 & 29]

HP Premium Lounge - luksusta lentokentällä

Snapchat Memories ja somesisällön sensurointi [Somen kuumimmat vkt 26 & 27]

Somekielto tapahtumiin ja mainostajat Redditiin? [Somen kuumimmat vk25]

Konversion mittaaminen avaa tien kohti tuloksellista markkinointia

Mainokset Snapchatiin ja LinkedIn Microsoftille [Somen kuumimmat vk24]

Pinterestin vaikutukset offline-myyntiin ja Facebookin 360-kuvat [Somen kuumimmat vk23]

Instagramin yritysprofiilit ja Facebookin tekoäly [Somen kuumimmat vk22]

Tuplaa verkkosivusi tulokset – kasvua ja kehitystä mittaamalla

Facebook-mainostajille tiedossa varsinainen jäätelökesä [Somen kuumimmat vk21]

Instagramin analytiikka ja Facebookin Audience Network [Somen kuumimmat vk20]

Hyviä uutisia Pinterest- ja Instagram-mainostajille [Somen kuumimmat vk19]

Tubettajat ja Snapchat valokeilassa [Somen kuumimmat vk18]

Pinterest-mainonta ja Facebookin videomainonta [Somen kuumimmat vk17]

From Bangkok to Helsinki – Matthew's design internship report

Snapchat teinien ykkönen ja YouTuben 360-livelähetykset [Somen kuumimmat vk16]

Instagramin uusi videosyöte ja Messengerin skannattavat tunnuskuvat [Somen kuumimmat vk15]

Facebook live-videoiden ja adblockereiden käyttö kasvussa [Somen kuumimmat vk14]

Tarkempaa dataa Periscope-katsojista ja Instagramin 60s videot [Somen kuumimmat vk13]

Somen kuumimmat viikolta 12

Somen kuumimmat viikolta 11

Promoottori - myynnin ja asiakaspalvelun ammattilainen

Somen kuumimmat viikolta 10

Tutkitusti toimivat vinkit tehokkaampaan Facebook-markkinointiin

Somen kuumimmat viikolta 9

Somen kuumimmat viikolta 8

Somen kuumimmat viikolta 7

Somen kuumimmat viikolta 6

Somen kuumimmat viikolta 5

Somen kuumimmat viikolta 4

Somen kuumimmat viikolta 3

Somen kuumimmat viikolta 2

Somen kuumimmat viikolta 1

Somen kuumimmat viikoilta 52 & 53

Somen kuumimmat viikolta 51

7 vinkkiä, joilla parannat sähköpostimarkkinointia

Somen kuumimmat viikolta 50

Miten B2B-yritykset ostavat? Mercuri tutkii

Eximia tarjoili Stand-upia ja taikuutta Studiassa

Somen kuumimmat viikolta 49

Pinterest toimii verkkokaupan markkinointikanavana

Somen kuumimmat viikolta 48

Somen kuumimmat viikolta 47

Mitkä ovat markkinoinnin suurimmat haasteet?

Somen kuumimmat viikolta 46

Terveisiä WebSummitista!

Somen kuumimmat viikolta 45

Onko Suomi rohkea? Tarina yrittäjyydestä

Somen kuumimmat viikolta 44

Miksi visuaalinen ilme on pk-yrityksen tärkeä kilpailutekijä?

Somen kuumimmat viikolta 43

Somen kuumimmat viikolta 42

Somen kuumimmat viikolta 41

Tämä tarina ei ole cool, se on Hypercool

Somen kuumimmat viikolta 40

Expression auttaa myös Koneet Kiertoon

Somen kuumimmat viikolta 39

Some + promo kasvavan ketjun avajaistempauksena

Sosiaalinen media osana markkinointia - lataa ilmainen opas

Somen kuumimmat viikolta 38

Somen kuumimmat viikolta 37

Somen kuumimmat viikolta 36

Mistä tunnet sä yrittäjän?

Poleranking - Uutissivusta maailman suosituimmaksi lajiyhteisöksi

Exotic Snacks - Aivan pähkinöinä tuloksistamme somessa

Somen kuumimmat viikolta 35

Expression Baltics Oü toimii Virossa, Latviassa ja Liettuassa

Näin otat onnistuneita somekuvia - Case Kultaranta Resort

Viisi syytä ulkoistaa sosiaalisen median ylläpito ja sisällöntuotanto

Miten brändilähettiläät tuovat tehoja yrityksesi markkinointiin?

Mitä Vannetukun olisi pitänyt tehdä?

HPsters, Mindventure, Parsifal, Broncolor - Lauri Laukkanen vie suomalaista valokuvausta maailmalle

Yritysvideosta tulee kallis, kun se jää katsomatta

Missä asuvat hymyilevimmät suomalaiset?

Näin tehtiin Parsifal - Tänään rokataan

Kuvia täyden kympin kekkereiltä

TTY:n Porin laitoksen kampanja alkanut

Unelmien työpaikka - Katja Ståhl vieraskirjoittajana

Expressionilta terve! Ehditkö kanssani ihan minuutin?

Tamk sai sosiaalisen median managerin

Asiakkaamme Greli Salad Bar tekee yhteistyötä Bläkin kanssa

Toinen ihminen maailmassa: Trikkaaja Veli-Matti Saarelan uskomaton volttivideo

Tiimimme täydentyy: Henriikka Roo mukaan Parsifal-trikkausshowhun

Parsifalissa kierrätetään jätteistä puvustukset ja lavasteet

"Tansaniaan?!"

"Rauhoitutaan jouluun"

Jukka Poika ja trikkausryhmä Unito HP-lavalle Ideaparkissa

Blogisarjan osa 1: Päivä menekinedistäjän saappaissa

Mistä on Expressionin promoottorit tehty?

Toimistonomadismin suosio lisääntyy

Huber, Bertha ja Pork and More

Kivi jalassa vai verkossa?

Parsifalin markkinointi on startannut

Teamleaderimme DJ-suomenmestareiden opissa Tampereella

Expression tukee nuoria yrittäjiä Parsifal-projektissa

Expression, Deeper ja Sitomo tuottivat Mindventure-valmennuksen

Expressionistit Tansaniassa

Ice Live - Maailman kiinnostavimpia puhujia Tampereella

HP starttasi jättimäisen viihde-elektroniikan joulukampanjan

Tapahtumamarkkinointia kengännauhabudjetilla

Mistä on tehty aito hymy?

Merkkarin työpäivä

Panda tarjosi ystävänpäiväkarkit!

Mikä Amaz-ing ansioluettelo!

Leave me alone, I know what I'm doing.

Vanha koira oppii vaikka mitä, jopa ajamaan autoa

Visuaalisuudella on väliä

Tee ite parempi

Mitä haluaisit yritykseltä joululahjaksi?

Sloggi-tarinoiden pauloissa

Palvelukseen halutaan: Pelle Peloton

Promoottori on työ

Sadonkorjuun aika

Sloggi-promootiot Stockmanneilla: Osallistu myös Sloggi-tarinakisaan!

”Mikä on toteemieläimesi?” ja muita pahoja haastattelukysymyksiä

Miten pärjäät työhaastattelussa?

Riskienhallintaa arjessa ja yrityksessä

Tykkään ihan hirveesti

Kiusaamisen monet kasvot

Voiko työharjoittelun hoitaa etänä?

Opintomatkalla Berliinissä: Liquidrom

Think 468

Yövuorossa ei jaksa ikuisesti

Tyydy osaasi

Case Acuta ja railakkaat raportit

Palkataan ninja, guru, evankelista tai hyvä tyyppi!

Oston esteet pois!

Epäoikeutettu valittaminen

Tosielämän ignooraus

Palautteen antamisen tavoitteet ja keinot: näin kehität markkinointia palautemyönteisellä kulttuurilla

Luotettava promootiotoimisto - Mistä sen tunnistaa?

Työssä jaksamisesta ja tehokkuudesta

Perusjuttuja: Kiitos ja hei!

Turkoosi

Mitä myynninedistäminen maksaa?

Mihin meidän pitäisi se promo viedä?