Harva Marketing Blogi

Neuvo ja viihdytä videokolossi YouTubessa

Visuaalisesti vaikuttava Instagram

Rajoitusten jälkeen koittaa hybriditapahtumien aika

Verkostoitujan valtakunta LinkedIn

Markkinoinnin ulkoistaminen Harvalle

Facebook - parempia päätöksiä ja arkiviisautta

Somemarkkinoija: anna paljon, voit saada kaiken

Sisältömarkkinoinnin 7 trendiä, joita et pääse pakoon

Etätapaamiset ovat tulleet jäädäkseen

5 vinkkiä uuden liiketoiminnan kehittämiseen

Mitä tehdä lomautuksen tai työttömyysjakson aikana?

Älä lopeta markkinointia - ainakaan nyt.

Yhdessä eteenpäin - Mitä tapahtui alkushokin jälkeen?

En halua palata aikaan ennen koronaa

Virtuaalitapahtumissa riittää kiinnostuneita

Koronaepidemian vaikutukset ja tulevaisuuden suunta

Elisa Metsälällä on pitkä kokemus henkilöstö- ja rekrytointialalta

Etätyöskentely vähentää tartuntojen riskiä

Innostunut, innostuneempi, Tommi Aalto

Miten kerätä liidejä sosiaalisen median avulla?

Sosiaalinen tilinpäätös 2019

Liidien generointi verkkosivuilla helposti HubSpotin LeadFlown avulla

Lisi Lavonen nauttii yhä päivittäistavarakaupan teatterista

Onko jotain, mitä et osaa, Jukka Hurme?

Tiedote: Muutoksia Harvan johdossa ja henkilöstössä - päivitetty 1.11.2019

Harvan kulttuuri ja arvot

Kesäillan mietteitä ja hyvää lomaa

Asiakkuusjohtajana aloittanut Sini Toivonen siirtyi Harvalle SHIFTin kaupallisen johtajan roolista

Miten tapahtumamuotoilusta tuli meidän tapa tehdä tapahtumia?

Maaliskuu täynnä tapahtumia: Menestyjänaiset 2019, SalesDay ja Keskuskauppakamarin FUTURE-ohjelma

Etätöissä ulkomailla - markkinointia maailman toiselta puolen

Pienet valinnat lisäävät perhemyönteisyyttä arjessa

Hakukone­optimoinnin yleisimmät tekniset puutteet

Beyond the obvious - Harva Experiencen toimitusjohtaja Pasi Laineen ajatuksia Slushista

Omen by HP -kiertue huipentuu Kamppiin

Markkinoija ja insinööri ovat parhaat kaverit myös Kyröjärvellä

Rekrytointi- ja valintaprosessi ovat tärkeä osa myynti- ja promopalvelun onnistumista

Tapahtumamuotoilutoimisto Harva Experience tekee tuottavia ja tavoittavia tapahtumia

Promootiopäällikkö Hanna: FMCG-puolella myynninedistämisellä on erityisen tärkeä rooli

Äänibrändäämisellä kohtaamispisteet kuntoon

Promoottorit vanhalla toimistolla fiilistelemässä tulevaa

Laiva on lastattu uusilla ajatuksilla - 5 viikkoa toimarina

Harvalla on parhaat ihmiset

Päivi Lehtonen aloitti Harvan toimitusjohtajana: “Harva luottaa ihmisten kohtaamiseen digitaalisesti ja kasvotusten”

Mobiilioptimointi - miten edistän sivujeni mobiilivalmiutta?

Some on arkipäivää - kuolevatko myyntipromootiot?

Promootiotyö opettaa monia taitoja - kannattaa kokeilla!

5 yleisintä promootiotyyppiä

Kampanjan tuloksellisuuden seuranta UTM-tagien avulla

Leadership as a Service - Miksi Harvalla johtaminen on palvelu?

Kun hakusanat räjäyttävät oman tajunnan - miksi yhteiskunnallinen markkinointi on tärkeää?

Hyperlokaali mainonta hyödyntää fyysisten sijaintien arvon mobiilisti

Kuinka myydä blogilla myymättä mitään?

Kokemuksia markkinointijohtajan työstä kansainvälisessä rekrytointiyrityksessä, osa 1

Lentokenttäpromootiolla tavoitat ainutlaatuisen kohderyhmän, jolla on keskimäärin kaksi tuntia aikaa

Miksi työnantajabrändiä pitäisi rakentaa?

Kesä tulee - hyödynnä kesäsesonki ja varaa promootiosi viimeistään nyt

Tehoa konversio-optimointiin - Hotjar verkkoanalytiikan työkaluna

Onko yrityksesi instagrammattava?

3 vinkkiä videomainontaan

Viisi vinkkiä parempaan sähköpostimarkkinointiin

Onko sinulla asiakaskohtaamissuunnitelma dokumentoituna?

5 vinkkiä Google Analyticsin käyttöön

Sisältömarkkinointi palveluna tuo tavoitteellisuutta ja läpinäkyvyyttä 

Näin asennat Facebook-pikselin

Vaikuttajamarkkinointi on aitoa ja mitattavaa

Miksi sisältömarkkinoinnilla on paljon annettavaa rekrytoinnille?

5 vinkkiä myymälänäkyvyyteen

Mitkä tekijät todella vaikuttavat hakukonesijoituksiin?

Thisisfinland – Kuinka hankimme 60000 insta-seuraajaa?

Maailman SEO-velho on puhunut - Web Summit 2017

Web Summit - odotukset markkinoinnin vuodelle 2018

Sivunopeus tuo näkyvyyttä ja lisää asiakassidonnaisuutta

Kuka siellä Kajaanissakaan kohta enää käy?

4 askelta onnistuneeseen mysteryshoppaukseen

Mitä on aito markkinointihenkisyys?

Vaikuttava B2B-asiakaskohtaaminen osana markkinointistrategiaa

5 asiaa, jotka markkinoinnin automatisoijan täytyy tehdä

Läkähdytkö tekemiseesi vai uskallatko ostaa markkinointipalveluita yritykselle?

Kasvuhakkerointi kasvattaa brändiäsi viraalisti

Vinkki: Näin aloitat uudelleenmarkkinoinnin Googlessa

Miksi visuaalinen ilme on pk-yritykselle tärkeä kilpailutekijä?

Työnhakijakokemus on työnantajamielikuvan keskiössä

6 askelta LinkedIn-profiilisi virkistämiseen

Asiantuntijapalveluiden markkinointi - muista nämä perusasiat

Huomioi nämä asiat promootion tavoitetta asettaessa

Tavoitteiden määrittäminen Google Analyticsiin - Ohjeet menestyksen mittaamiseen

Markkinoinnin ulkoistaminen tuo osaamista ja tavoitteellisuutta

Verkkokauppiaan kolme kriittistä taitoa

Varmista onnistuminen tulevan vuoden kohtaamisissa - lataa maksuton promo-opas!

Vinkit YouTube Analyticsin käyttöön

Mikä erottaa natiivimainonnan ja sisältömarkkinoinnin?

Näin yhdistät somen ja promootion

Messuosastot ja niiden trendit 2017

Miksi Snapchat- ja Tinder-mainonta kannattavat juuri nyt?

Kenttätutkimukset omnichannel-maailmassa

Näin hankit lisää seuraajia someen ilman mainontaa

5 parasta ilmaista työkalua hakukoneoptimointiin

Kesällä somessa markkinoivan muistilista

Kaikkikanavainen markkinointi onnistuu myös pienyrityksessä – siihen tarvitaan vain enemmän luovuutta!

Miten kasvatat verkkosivujesi kävijämäärää?

Google Analytics: Tärkeät mittarit

Facebook Canvas: Ohjeet näyttävään Facebook-mobiilimainontaan

Verkkokaupan menestyksen salaisuus

Liidienhankinnasta markkinoinnin automaatioon – Näin pääset alkuun

Suomalainen rekrytointimarkkinointi muuttuu - haaste vai mahdollisuus?

Näin asetat tavoitteen promootiollesi

Oma markkinointipäällikkö vai ulkoistettu tiimi toimistosta?

Näin markkinoit rekrytointikampanjasi

Myyntituloksia menekinedistämisen avulla

Herätä tarinat eloon uusilla Instagram Stories -mainoksilla

4 täsmävinkkiä Facebook-markkinointiin

Ensivaikutelma muodostuu vain 9 sekunnissa - oletko valmis panostamaan suunnitteluun?

My internship with Harva - Pamela from Chile

Hakukonenäkyvyyttä ja käyttäjäkokemusta - Tee mobiilioptimoinnista kilpailuetu

Näin hakukoneoptimoit kuvasi 10 minuutissa

Henkilökohtainen kontakti voi tapahtua myös verkossa

Näin luot sähköpostilistan ja aloitat liidien hankinnan verkkosivuillasi

9 syytä, miksi promootio on ensimmäinen markkinointikeinosi

Harva laajentaa toimintaansa 200 digitaalisen promoottorin voimin

Tiedätkö, mitä yrityksestäsi puhutaan somessa?

6 vinkkiä onnistuneeseen promootioon

Mittaa markkinoinnin tehokkuus kampanjatagien avulla

Näin otat verkon mukaan seuraavaan myyntipromootioosi

Tiesitkö, että näitä kaikkia voi promota?

5 tapaa lisätä yrityksesi myyntiä Pinterestin avulla

Sosiaalisen median kampanjoiden tulosten mittaaminen

Miksi promootio on niin tehokas?

Hakukoneoptimointi blogeissa - tuo sisältösi näkyviin

Perusteet haltuun: seuraa sivustosi liikennettä

Sopiiko Pinterest markkinointikanavana yritykselleni?

Nerokkaat ideat ja konseptit yhdistävät Helsinkiä ja Mexico Cityä

Mistä aloittaisin hakukoneoptimoinnin?

Pohjoismainen digimarkkinointi laahaa - Mistä kiikastaa?

Konseptin salaisuus - Näin rakennat tuloksellisen kampanjan

Netin käyttö kehittyvissä maissa - Testissä Facebook Free Basics

Älykästä tapahtumamarkkinointia sosiaalista mediaa hyödyntämällä

Markkinointipäättäjä - näin nostat  omaa arvostustasi

Työpajatyöskentelyn hyödyntäminen markkinoinnin kehitysprojekteissa

Sähköpostimarkkinoinnin pelisäännöt

Myynnin ja markkinoinnin trendit vuodelle 2017

Lopeta tarpeeton tuhlaaminen - kuusi vinkkiä tehokkaaseen Google-mainontaan

Mikä on Facebook-pikseli ja mitä sillä voi tehdä?

Voiko sisältömarkkinointia tehdä ilman omaa sisältöä?

Miksi työnantajamarkkinointi on tärkeää?

Viisi askelta tehokkaaseen kampanjaan

B2B-yritykset, tehkää Facebook-mainontaa ja tehkää sitä heti!

Ihmelääke nimeltä markkinoinnin automaatio

Ota 360-videot osaksi markkinointiasi!

Somemarkkinoinnin ennusteet vuodelle 2017 - Videoita ja suoria lähetyksiä

Näin otat kaikki tehot irti Google Analyticsista

Vastaavatko verkkosivusi asiakkaidesi toiveita

LinkedIn Showcase-rakenteilla yrityssivullesi lisää selkeyttä ja positiivista asiakaskokemusta

Visuaalisuus on elinehto toimivalle sisältömarkkinoinnille

Osu kohdentamisessa maaliin hallitsemalla B2B-markkinoinnin täsmäase LinkedIn

Näin mittaat F2F- ja perinteisen markkinoinnin vaikutuksen verkossa

Yritykset, on aika ottaa tehot irti somemarkkinoinnista!

Vinkki: Näin hankit lisää aitoja Facebook-tykkääjiä aivan ilmaiseksi

Mobiililaitteille pihakirpputoreja ja pikaviestipelejä

Jättiyritykset yhteistyössä parantamaan maailmaa uuden tekoälyn avulla

Googlen uusi pikaviestisovellus haastamaan Whatsappia  [Somen kuumimmat vk 38]

Yrityksille lisätoimintoja säännösten kiristyessä [Somen kuumimmat vk 37]

5 syytä palkata promoottori joulumyyntiin

Pinterest visioi sisällönkulutuksen tulevaisuutta [Somen kuumimmat vk 36]

Facebookin videomainoksissa jatkossa oletuksena äänet päällä? [Somen kuumimmat vk 34]

Uudet video-ominaisuudet suosiossa - kilpailtu kenttä kehittyy [Somen kuumimmat vk 33]

Instagram Stories kopio Snapchatilta? [Somen kuumimmat vkt 30 & 31]

Facebookin mainostenesto uusiksi - käyttäjille mahdollisuus valita [Somen kuumimmat vk 32]

Pokemon Go - kuinka nopeasti maailma voi muuttua viikossa? [Somen kuumimmat vkt 28 & 29]

HP Premium Lounge - luksusta lentokentällä

Snapchat Memories ja somesisällön sensurointi [Somen kuumimmat vkt 26 & 27]

Somekielto tapahtumiin ja mainostajat Redditiin? [Somen kuumimmat vk25]

Konversion mittaaminen avaa tien kohti tuloksellista markkinointia

Mainokset Snapchatiin ja LinkedIn Microsoftille [Somen kuumimmat vk24]

Pinterestin vaikutukset offline-myyntiin ja Facebookin 360-kuvat [Somen kuumimmat vk23]

Instagramin yritysprofiilit ja Facebookin tekoäly [Somen kuumimmat vk22]

Tuplaa verkkosivusi tulokset – kasvua ja kehitystä mittaamalla

Facebook-mainostajille tiedossa varsinainen jäätelökesä [Somen kuumimmat vk21]

Instagramin analytiikka ja Facebookin Audience Network [Somen kuumimmat vk20]

Hyviä uutisia Pinterest- ja Instagram-mainostajille [Somen kuumimmat vk19]

Tubettajat ja Snapchat valokeilassa [Somen kuumimmat vk18]

Pinterest-mainonta ja Facebookin videomainonta [Somen kuumimmat vk17]

From Bangkok to Helsinki – Matthew's design internship report

Snapchat teinien ykkönen ja YouTuben 360-livelähetykset [Somen kuumimmat vk16]

Instagramin uusi videosyöte ja Messengerin skannattavat tunnuskuvat [Somen kuumimmat vk15]

Facebook live-videoiden ja adblockereiden käyttö kasvussa [Somen kuumimmat vk14]

Tarkempaa dataa Periscope-katsojista ja Instagramin 60s videot [Somen kuumimmat vk13]

Somen kuumimmat viikolta 12

Somen kuumimmat viikolta 11

Promoottori - myynnin ja asiakaspalvelun ammattilainen

Somen kuumimmat viikolta 10

Tutkitusti toimivat vinkit tehokkaampaan Facebook-markkinointiin

Somen kuumimmat viikolta 9

Somen kuumimmat viikolta 8

Somen kuumimmat viikolta 7

Somen kuumimmat viikolta 6

Somen kuumimmat viikolta 5

Somen kuumimmat viikolta 4

Somen kuumimmat viikolta 3

Somen kuumimmat viikolta 2