Harva laajentaa toimintaansa 200 digitaalisen promoottorin voimin

Digitaalinen ja F2F-maailma tulevat jatkuvasti lähemmäksi toisiaan ja nivoutuvat yhteen mitä kekseliäämmillä nykyteknologiaa hyödyntävillä uusilla tavoilla. Kirjoitimme viime viikolla blogissamme siitä, miten otat verkon onnistuneesti mukaan promootioihisi. Tällä viikolla meillä on ilo kertoa Harvan toiminnan uudesta aluevaltauksesta: digitaalisten promoottoreiden asteittaisesta käyttöönotosta. Harva laajentaa toimintaansa 200 digitaalisen promoottorin voimin

Oletko koskaan tuskaillut potentiaalisen asiakkaan tunnistamisen kanssa? Entä haastavien ohikulkijoiden, joita eivät parhaimmatkaan myyjäsi saa pysähtymään promootiopisteelle? Ei huolta, niin olemme mekin ja varmasti moni muukin.

Harva on ollut aina aallonharjalla sekä promootioalan että digitaalisen markkinoinnin alan kehityksessä. Pioneerihengellemme tuttuun tapaan olemme tehneet päätöksen lähteä rohkeasti mukaan yhteen tulevaisuuden markkinoinnin mullistavista keksinnöistä: digitaalisten promoottoreiden käyttöönottoon.

Markkinoinnissa pärjäävät vain rohkeat, toteaa Harva Marketingin digitaalisten palveluiden kehittämisestä vastaava Ville Teikko

Harva kasvaa hurjaa vauhtia ja osana kasvua olemmekin päättäneet laajentaa toimintaamme ottamalla käyttöön 200 digitaalista promoottoria. Hankkeen tavoitteena on jopa +45% liiketoiminnan vuosittainen lisäkasvu tulevina vuosina. Digitaalisten promoottoreiden tarkoituksena on tehostaa promootiotoimintaa kentällä ja tuottaa asiakkaalle entistä parempaa lisäarvoa sekä ennen kaikkea myyntiä.

Mikä ihmeen digipromoottori?

digitaalinen-promoottori-esittely.jpgDigipromoottori-robotissa yhdistyvät uusin teknologia sekä koulutetun myyntipromoottorin pettämätön pelisilmä. Digipromoottorissa on lisäksi uusinta teknologiaa hyödyntävä kasvontunnistus. Sokerina pohjalla digipromoottori tunnistaa potentiaalisen asiakkaan 100m säteeltä. Robotti analysoi olevien ohikulkijoiden puhelinten selaushistoriaa, jonka avulla se määrittelee asiakkaan osto-potentiaalin. 

Digipromoottori on myös voittamaton tiimityöskentelijä, langattomasti keskenään kommunikoivat robitit nappaavat haaviin myös vaikeammin pysäytettävän ohikulkijan. Digipromoottori liikkuu maksimissaan jopa 30km/h nopeudella. Digipromoottori sopiikin täydellisesti esimerkiksi kännykkäliittymien ja sähkösopimusten myyntiin.

Korvaavatko digipromoottorit promoottorit?

Ei huolta. Vaihdos ei tapahtu hetkessä, vaan robottien kouluttamiseen tarvitaan kolmen kuukauden pilottijakso. Koulutuksesta vastaavat Harvan rautaisella promootiokokemuksella varustetut kouluttajat, jotka ovat työskennelleet vuosien varrella satojen eri brändien parissa ja kouluttaneet ammattimyyjiä.

Hanke on tarkoitus saada päätökseen vuoden päästä 1.4.2018, jolloin 200 digipromoottorin on tarkoitus olla jalkautettu osaksi Harvan promootiokenttää.

aprillia.jpg

Hyvä blogimme lukija, olet juuri langennut aprillipilaamme. Älä suotta häpeile vaan pistä vahinko kiertämään ja jaa tämä rohkeasti somessa!

Mikään ei voita aitoa ihmiskontaktia

Vaikka tämä kaikki olisikin mahdollista jo lähitulevaisuudessa, uskomme että aidot ihmispromoottorimme ovat paras tapa kasvattaa tuotteesi myyntiä ja tunnettuutta.

Digitaalisessa ajassa aito ihmiskontakti ja käsin kosketeltavat kokemukset ovat nouseet yhä tärkeämpään rooliin. 

Harva yhdistää digitaalista markkinointia, kuten sosiaalista mediaa, ja kasvokkain kohtaamisia ostopaikoilla ja niiden läheisyydessä.

New Call-to-action