HP Premium Lounge - luksusta lentokentällä

Portin 28 läheisyydessä käy kuhina. Helsinki-Vantaan lentoaseman matkustajat ympäri maailmaa käyvät kokeilemassa onneaan HP:n mysteerilaatikon avaamisessa. Lasinen mysteerilaatikko sisältää B&O:n laatukuulokkeet, jotka odottavat onnellista voittajaansa. Kilpailijan esteenä on kuitenkin nelinumeroinen koodi, jota promoottoritkaan eivät tiedä. HP Premium Lounge - luksusta lentokentällä

Ensimmäinen HP:n Premium Lounge avattiin 1.6. ja sen suosio oli valtaisa heti alusta alkaen. Promoottorit kontaktoivat aktiivisesti matkustajia ja houkuttelevat ratkaisemaan mysteeristä koodia. Matkustajat ovatkin innokkaasti käyneet kokeilemassa mysteerilaatikon avaamista, ja vain kaksi viikkoa promootion aloittamisesta jo kaksi onnekasta on saanut itselleen B&O:n kuulokkeet!

HP Premium promootio-osastolla Helsinki-Vantaan lentokentällä arvailtiin kiivaasti mysteerikoodia.

Kentällä mysteerikoodia kokeili kuukauden aikana 5137 henkilöä. Matkustajilla on keskimäärin 90 minuuttia aikaa kierrellä lentokentällä ja tällöin matkustajat voivat käydä kokeilemassa HP:n Premium-perheen tuotteita. Promoottoreilla on siis oiva tilaisuus opastaa matkustajia laitteiden käytössä ja esitellä tuotteiden ominaisuuksia.

Kilpailun lisäksi HP Lounge tarjoaa matkustajille elegantin paikan rentoutua ja promoottoreille ainutkertaisen ympäristön työskennellä. Moni promoottori onkin kommentoinut, että hauskinta työssä on koodin arvailu ja tuotteista keskusteleminen matkustajien kanssa.

Promootio kohtaa sosiaalisen median

Loungen saama suosio näkyy myös HP:n Facebook-sivulla, jossa kommentoijat ovat lähteneet innokkaasti mukaan selvittämään koodia. Tällä hetkellä sosiaalisesta mediasta kilpailusivustolle on löytänyt tiensä 63 % kävijöistä. Lentokentän promootiossa jaettujen koodien kautta kilpailuun osallistuneita on 25 % kokonaismäärästä. Tulos on merkittävä siihen nähden, että promootio sijaitsee suljetulla alueella, johon vain lentomatkustajilla on mahdollisuus päästä.

Lentokentän matkustajat ja henkilökunta pääsivät nauttimaan lentojensa välissä luksusta tihkuvasta HP Premium Loungesta.

Osallistuessaan kilpailuun netissä asiakas näkee kampanjasivulta haluamansa tuotteen, josta on suora ohjaus jälleenmyyjän verkkokauppaan. Tämä auttaa asiakasta tuotteen etsimisessä, sillä jälleenmyyjät ovat helposti yhden klikkauksen takana. Jälleenmyyjät ovat näkyvissä niin sosiaalisessa mediassa kuin myös HP:n sivustolla.

Kolmen viikon promootion aikana Loungen ohi on kulkenut 250 000 matkustajaa, joka on tuonut valtavasti näkyvyyttä HP:n brändille. HP Premium Lounge oli kokonaisuudessaan menestynyt konsepti, joka sai paljon suosiota niin promootio-osastolla kuin sosiaalisessa mediassa.

 

Haluatko saada tuotteesi näkyville lentokentälle? Ota yhteyttä meihin!