Missä asuvat hymyilevimmät suomalaiset?

Hämäläisetkö juroja, karjalaiset iloisia ja helkkääviä? Tänä keväänä paljastuu, missä asuvat hymyilevimmät suomalaiset. Oral Hammaslääkäreiden Hymykiertue etsii Suomen iloisinta paikkakuntaa. Tarkoituksena on madaltaa kynnystä hammaslääkäriajan varaamiseen ja levittää sosiaalisessa mediassa sisältöä, joka saa hyvälle tuulelle. Kyseessä on Oral Hammaslääkärit –ketjun historian laajin myyntipromootiokiertue, joka on rakennettu kaikkikanavaisen markkinoinnin lähtökohdista.

Missä asuvat hymyilevimmät suomalaiset?

 

Kauppakeskuskiertue alkaa 8.4. pääkaupunkiseudulta ja päättyy 23.5. Vaasaan. Promoottorit ja Oralin asiantuntijat kiertävät kevään aikana 13:n paikkakunnan suurissa kauppakeskuksissa. Kampanja tekee tutuksi Oral Hammaslääkäreiden palveluja ja tiedottaa suunterveydestä helposti lähestyttävällä tavalla.

– Tavoitteena on parantaa entisestään tunnettuuttamme, saada runsaasti uusia asiakkaita sekä havainnollistaa ennaltaehkäisevän suunterveydenhuollon etuja, kertoo Oralin markkinointipäällikkö Jaana Syväoja.

Sitouttamista kaikkikanavaisesti (omni-channel)

Kumppaniksi kampanjaan valittiin kilpailutuksen perusteella Expression, joka on yksi Suomen suurimmista myynninedistämistoimistoista.

– Kumppania valitessamme painotimme vankkaa kokemusta ja ymmärrystä kaikkikanavaisesta markkinoinnista, kertoo Syväoja.

Expressionilla on kymmenen vuoden kokemus myynninedistämisestä. Expression on erikoistunut luomaan kaikkikanavaisia, myyntiä lisääviä konsepteja ja kampanjoita, joilla on selkeästi mitattavat, kaupalliset vaikutukset.

– Kunnianhimoiset kasvutavoitteet ja usko erinomaisen asiakaskokemuksen voimaan yhdistävät meitä ja Oralia, sanoo Expressionin Ilona Kymäläinen.

Aktivoiva ja positiivinen kampanja

Oral Hammaslääkäreiden Hymykiertue poikkeaa perinteisestä F2F-kampanjasta. Esi- ja jälkimarkkinointia tehdään sekä sosiaalisessa mediassa että Oralin omissa toimipisteissä. Ansaitulle medialle ja suosittelumarkkinoinnille on asetettu selkeät tavoitteet.

 

Promootiopisteillä jaetaan tietoa suunterveydestä ja opastetaan ihmisiä Oral Hammaslääkäreiden sähköisen ajanvarausjärjestelmän käytössä. Terveyssisältöön yhdistetään leikkimielinen kilpailu, jossa paikkakunnat haastetaan kisaamaan Suomen hymyilevimmän kaupungin palkinnosta. Hymyilevin kaupunki palkitaan suositun artistin ilmaiskeikalla. Hymyyn ja positiivisuuteen kannustavaa sisältöä jaetaan sosiaalisessa mediassa koko kampanjan ajan, ja ihmisiä palkitaan aktiivisuudesta Oralin tuotepaketeilla. Oralin promootiopisteillä voi valokuvauttaa hymynsä, ja eniten hymykuvia kartuttanut paikkakunta julistetaan Suomen hymyilevimmäksi kaupungiksi. Valokuvattujen kesken arvotaan kahden hengen lomamatka Thaimaahan.

– Oral Hammaslääkärit haluaa levittää hyvää mieltä kasvokkain ja Facebookissa. Tuotamme sosiaaliseen mediaan sisältöä, joka on kiinnostavaa ja hauskaa sekä sitouttaa ihmiset Oral-brändiin, Kymäläinen kertoo.

 

 

Lisätiedot

Avainasiakaspäällikkö Ilona Kymäläinen
Markkinointitoimisto Expression Oy
0400-819159
ilona.kymalainen@expression.fi 

http://expression.fi
http://facebook.com/expressionfinland
http://instagram.com/expressionoffcial

Hymykiertueen promootioaikataulu:

8.-9.4. Jumbo, Vantaa

10.-11.4. Kampin kauppakeskus, Helsinki

15.-16.4. Iso Omena, Espoo

17.-18.4. Goodman, Hämeenlinna

22.-23.4. Hansa, Turku

24.-25.4. Trio, Lahti

28.-29.4. Koskikeskus, Tampere

6.-7.5. Galleria, Lappeenranta

8.-9.5. Iso Myy, Joensuu

13.-14.5. Forum, Jyväskylä

15.-16.5. Matkus, Kuopio

20.-21.5. Ideapark, Oulu

22.-23.5. Rewell Center, Vaasa