Varmista onnistuminen tulevan vuoden kohtaamisissa - lataa maksuton promo-opas!

Onko sinulla jo suunnitelma tulevan vuoden promootioihin? Tiedätkö missä sinun kannattaa kohdata potentiaaliset ostajasi kasvokkain? Onko teillä suunnitteilla tuote- tai palvelulanseeraus? Haluatko demota, testauttaa tai maistattaa tuotteita? Olipa tarpeesi mikä vaan, niin promootio on tehokas tapa vaikuttaa ihmisiin kasvotusten. Promootiota kannattaa käyttää myös bränditunnettuuden kasvattamiseksi sekä liidien keräämiseksi. Muistathan että promootioita kannattaa tukea myös digi- ja sometekemisellä! 

Lataa maksuton oppaamme ja pureutuu promootioiden suunnitteluun, jotta saat tulevasta vuodesta kaiken irti. 

Varmista onnistuminen tulevan vuoden kohtaamisissa - lataa maksuton promo-opas!

Promo-opas

Kuinka tehokkaasti yrityksessänne hyödynnetään promootioita?

Promootio on vanha mutta edelleen erittäin toimiva markkinointimuoto. Itse asiassa, maailman digitalisoituessa henkilökohtaisen kohtaamisen merkitys vain kasvaa. Ihmistenvälisille kohtaamisille on aina tilaus, eikä digitaalinen kanssakäyminen tule korvaamaan kasvokkain koettuja ja jaettuja kokemuksia, myöskään markkinoinnissa.

Mitä, miksi ja kenelle?

Onnistuneen promootion opas sisältää käytännön vinkkejä promootioiden suunnittelemiseen ja toteuttamiseen, sekä ideoita siihen, mitä kaikkea ylipäätään voi promota. Jaamme promootioiden parhaat toimintatavat ja neuvomme, miten välttää yleisimpiä sudenkuoppia. Oppaassa käsitellään muun muassa seuraavia kysymyksiä:

  • Miten asettaa promootion tavoitteet ja mitata niiden täyttymistä?
  • Milloin ja missä promootio kannattaa järjestää?
  • Millainen on osaava promoottori?
  • Mistä promootion hinta muodostuu?
  • Mitä minun tulee huomioida promootion suunnittelussa?

Opas on tarkoitettu kaikille niille markkinoinnin, viestinnän tai myynnin parissa työskenteleville, jotka haluavat kehittää ja hyödyntää promootioita tehokkaammin markkinointikeinona.

Lataa ilmainen opas tästä.

Promootio markkinoinnissa