Harva Marketing Blogi

Liidien generointi verkkosivuilla helposti HubSpotin LeadFlown avulla

22.11.2019 14:43:00 | Kirjoittanut Ville Teikko
Aiheet: Sisältömarkkinointi, Verkkosivut, Sähköpostimarkkinointi

Liidien hankinta ja nimenomaan laadukkaiden generointi on yksi markkinoijan tärkeimpiä tehtäviä. Viime vuoden State of Inbound -raportin mukaan jopa 67% yrityksistä kertoi tämän olevan yrityksensä markkinoinnin suurin haaste.
Lue lisää ›

Lisi Lavonen nauttii yhä päivittäistavarakaupan teatterista

6.11.2019 23:05:52 | Kirjoittanut Päivi Salminen
Aiheet: Ihmiset, Promootiot, Myynninedistäminen, menekinedistäminen, harvalainen

Myynninedistämistyöt mielletään usein nuorten hommiksi, mutta totuus ei ole ollenkaan niin mustavalkoinen. Harva Marketingin kronologisesti ansioitunein työntekijä on 77 vuoden ikään ehtinyt Lisi Lavonen, joka on työskennellyt jo Harvan edeltäjällä Tessalla vuodesta 2005 lähtien. 
Lue lisää ›

Onko jotain, mitä et osaa, Jukka Hurme?

12.9.2019 18:24:19 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: jukka hurme, harvalainen, asiakaspäällikkö

Harva Marketingin asiakkuustiimin vahvistus Jukka Hurme kuvailee itseään digitaalisen ekosysteemin ja markkinoinnin generalistiksi, jonka vahvuutena on uusiin tilanteisiin ja rooleihin tarttuminen.
Lue lisää ›

Tiedote: Muutoksia Harvan johdossa ja henkilöstössä - päivitetty 1.11.2019

30.8.2019 21:17:33 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: tiedote

Kolme vuotta sitten syntyneen Harva-brändin takana on todella hieno tarina, jossa osa avainhenkilöistä on työskennellyt yhdessä 2000-luvun alkupuolelta asti. Pitkin matkaa mukaan on tullut toinen toistaan osaavampia ammattilaisia eri myynnin ja markkinoinnin osa-alueilta. Yhdessä huippuyksilöistä on hiotunut timanttinen tiimi, ja myös kulttuurimme on saatu paketoitua konkreettiseksi johtoajatuksiksi, jotka ohjaavat meidän kaikkien toimintaa. Kasvutahti on ollut liikevaihdolla mitattuna keskimäärin 20% vuodessa koko Harvan olemassaolon ajan. 
Lue lisää ›

Harvan kulttuuri ja arvot

9.7.2019 20:18:59 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: harva marketing, perheystävällisyys, työyhteisö

Arvomme ovat: Harva kasvattaa, Harva välittää, Harva katsoo eteenpäin ja Harvalla on hauskaa. Arvomme antavat yhteisen tulkinnan työarjelle ja sille, miten toimimme ja käyttäydymme ihmisten välisissä suhteissa. Miten arvot käytännössä jalkautuvat arjessa paitsi kauniina huoneentauluina ja hashtägeinä Insta-tilillämme @harvamarketing, mitä ylläpitävät työntekijämme. 
Lue lisää ›

Kesäillan mietteitä ja hyvää lomaa

9.7.2019 1:13:24 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: Ihmiset, johtaminen, kasvu

Ilta hämärtyy vähitellen yöksi, ja istun suuren ja mahtavan tähtitaivaan alla katsellen naapurin katon yläpuolelta oikealle loittonevia lentokoneita. Aasian lautta on jälleen lähtenyt liikenteeseen moottorinjylinästä päätellen. Satoja suomesta, suomalaisuudesta ja Suomen luonnosta häkeltyneitä ihmisiä palaa joukottain koteihinsa eri puolille Aasiaa, missä raikas ilma ja linnunlaulun kuuleminen vasten hiljaisena sykkivää metsän huminaa eivät ole itsestäänselvyyksiä. Vaahtera kahisee, kissa mouruaa kauempana, naapurin liiketunnistemella syttyvät valot ovat vaimenneet. Kädessäni höyryää kuppi kuumaa kahvia. Kuten äitini ja äitini äiti (rauha hänen sielulleen) sanoisi: rauhankahvit.
Lue lisää ›

Asiakkuusjohtajana aloittanut Sini Toivonen siirtyi Harvalle SHIFTin kaupallisen johtajan roolista

18.4.2019 19:47:23 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: tapahtumamarkkinointi, tapahtumat, tapahtumamuotoilu

Tapahtumamuotoilun nopeasti kasvanut kysyntä tarkoittaa uusien osaajien rekrytointeja Harva Marketingille. Huhtikuussa 2019 Client Success Directorina aloittanut Sini Toivonen siirtyi rooliinsa The SHIFT Business Festivalin kaupallisen johtajan ja myynnistä vastaavan johtajan roolista. Millaisia huomioita kansainväliseksi kasvaneen bisnestapahtuman kaupallisella johtajalla on kuluttajabrändien markkinointiin ja tapahtumamuotoiluun liittyen? Entä mikä tekee B2B-tapahtumasta tuottavan ja tavoittavan? 
Lue lisää ›

Miten tapahtumamuotoilusta tuli meidän tapa tehdä tapahtumia?

6.4.2019 10:32:38 | Kirjoittanut Pasi Laine

Uuden yrityksen tuominen tiukasti kilpaillulle ja melko stabiilille alalle ei ole helppoa. Kun syksyllä 2018 perustettiin Harva Experiencen ja  minut vedettiin korttipakasta sitä liidaamaan, asetin itselleni kolme selkeää tutkimuskysymystä. Tästä blogista pääse lukemaan, mitä ne olivat ja millaisia vastauksia olemme löytäneet. 
Lue lisää ›

Maaliskuu täynnä tapahtumia: Menestyjänaiset 2019, SalesDay ja Keskuskauppakamarin FUTURE-ohjelma

23.3.2019 14:04:51 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen

Yhdessä tekeminen ja verkostoituminen on aina koettu tärkeäksi Harvalla. Koska teemme työksemme tapahtumamuotoilua, on perusteltua olla aktiivinen ja kiinnostunut monista erilaisista tapahtumista ja alan toimijoista.
Lue lisää ›

Etätöissä ulkomailla - markkinointia maailman toiselta puolen

7.2.2019 12:33:05 | Kirjoittanut Ossian Väisänen
Aiheet: kulttuuri

Suomessa lumikaaoksen keskellä saattaa mieleen juolahtaa, mikäli työskentely jostain muualta käsin olisi toteutettavissa. Useissa moderneissa työpaikoissa tämä onkin nykyään mahdollista, sillä erilaiset digitaaliset kanavat mahdollistavat työskentelyn tehokkaasti ilman suurempia kompromisseja ja kommervenkkejä. Suomalaisista nykyään jo lähes 30% suomalaisista tekeekin etätyötä ja on siten yksi Euroopan kärkimaita sen osalta. Etätyö ei olekaan enää tabu, vaan suhteellisen normaali asia, joka tulee yleistymään myös tulevina vuosina.
Lue lisää ›