
Kokemuksia markkinointijohtajan työstä kansainvälisessä rekrytointiyrityksessä, osa 1
Blogissa kerrotaan, millaista on johtaa yli 30 miljoonaa vaihtavan rekrytointiyhtiön markkinointia ja employer branding -tekemistä
Blogissa kerrotaan, millaista on johtaa yli 30 miljoonaa vaihtavan rekrytointiyhtiön markkinointia ja employer branding -tekemistä
Kovenevassa kilpailussa osaavasta työvoimasta työnantajan brändi on keskeinen kilpailutekijä
Konversio-optimoinnin kannalta on tärkeää tietää, miten verkkovierailijasi sivullasi käyttäytyvät Hotjarin avulla näet mitä käyttäjät tekevät sivustollasi
Videomainonta sosiaalisessa mediassa on yksi tehokkaimpia markkinoinnin muotoja Kokosimme vinkit mm Facebook-mainontaan ja Youtube-mainontaan
Sähköpostimarkkinointi on yhä tehokkain digitaalisen markkinoinnin keino, mutta vaatii paljon työtä ja kärsivällisyyttä Paranna tuloksiasi näillä vinkeillä
Verkkosivujen mittaaminen on tärkeää liiketoiminnan ja markkinoinnin tavoitteiden saavuttamiseksi Kokosimme vinkit, joilla otat Google Analyticsin haltuun
Sisältömarkkinointi palveluna tuo tavoitteellisuutta ja läpinäkyvyyttä yrityksen markkinointiin Sisältömarkkinointi on houkuttelumarkkinointia
Asenna Facebook-pikseli verkkosivuillesi ja seuraa ja mittaa sillä Facebookin kautta verkkosivuillesi tullutta liikennettä tai verkkokauppasi eri konversioita
Vaikuttajamarkkinointi on nostanut arvostustaan ja pääsee yhä useammassa yrityksessä osaksi markkinointistrategiaa
Merkittävä osa brändivalinnoista tehdään vasta myymälässä Lue tärkeimmät vinkit, miten näyt myymälässä oikealla tavalla
Hakukonenäkyvyyteen vaikuttavia tekijöitä on jopa yli 200, mutta vain osa niistä vaikuttaa merkittävästi ja suoranaan verkkosivujen hakukonesijoituksiin
Kuinka saada lisää Instagram-seuraajia? Tämä vaatii paljon työtä ja ennen kaikkea hyvää sisältöä Jaoimme omat kokemuksemme @thisisfinland-tilin osalta