Harva Marketing Blogi | Hakukoneoptimointi

LinkedIn Showcase-rakenteilla yrityssivullesi lisää selkeyttä ja positiivista asiakaskokemusta

1.11.2016 7:15:00 | Kirjoittanut Ossian Väisänen
Aiheet: Analytiikka, Hakukoneoptimointi

Haluatko lisää keinoja LikedIn-yrityskäyttöön? Jos haluat, tulisi sinun ehkäpä harkita LinkedIn Showcase-sivujen luomista. Miksi ja mistä on kyse? Useimmilla suomalaisilla yrityksillä kaikki LinkedIn-sisältö ladataan yhden ja saman yrityssivun alle. Sisältömäärien kasvaessa yrityssivujen alle on suositeltavaa luoda niin kutsuttuja Showcase-rakenteita. Showcase-sivut ovat lisäosia varsinaiselle yrityssivullesi. Sivut antavat sinulle mahdollisuuden korostaa yrityksesi tiettyjä tuotteita, palveluita tai brändiä. Jokaisella Showcase-sivulla on omat seuraajat, tilapäivitykset ja toiminnallisuudet. Showcase-sivuja voidaankin kutsua omalla tavallaan "mini-yrityssivuiksi". Tässä artikkelissa kerromme, miten voit luoda Showcaseja varsinaisten LinkedIn-yrityssivujesi alle.
Lue lisää ›