
5 vinkkiä uuden liiketoiminnan kehittämiseen
Liiketoiminta- tai ansaintamallin vaihtaminen lennosta ei yleensä käy ihan kädenkäänteessä, etenkään jos yrityksellä on enemmän volyymiä liiketoiminnassaan
Liiketoiminta- tai ansaintamallin vaihtaminen lennosta ei yleensä käy ihan kädenkäänteessä, etenkään jos yrityksellä on enemmän volyymiä liiketoiminnassaan
Oliko kaikki ennen paremmin, vai olemmeko sittenkin kasvaneet yksilöinä ja yhteiskuntana viimeisten viikkojen aikana?
Maistatuksilla ja näytejakeluilla on edelleen paikkansa markkinoijan työkalupakissa Monikanavainen markkinointi on on trendi
Markkinoinnin automaatioon siirryttäessä keskitytään usein työkalun valintaan Nämä viisi tehtävää ovat kuitenkin ohjelmiston valintaakin tärkeämpiä
Kasvuhakkerointi eli growth hacking on trendikäs termi, jonka takana on hyviä periaatteita Tekemisen keskiössä on aina myynti
Työnhakijakokemus on työnantajamarkkinoinnin ja työnantajamielikuvan keskiössä, mutta miksi sitä ei vieläkään osata rakentaa kuin kuluttajakokemusta?
Markkinoinnin ulkoistaminen on kuuma trendi, mutta mitä sillä oikein tarkoitetaan ja miksi sitä kannattaa harkita
Tiedätkö ulkoistetun markkinointipäällikön tai tiimin hyödyt ja haasteet? Milloin palkkaaminen kannattaa? Entä milloin on järkevää ostaa palvelua?
Onko yrityksesi jo Pinterestissä? Nyt viimeistään on aika ryhtyä luomaan näkyvyyttä ja hyödyntää palvelua yrityksesi markkinointikanavana
Mikä on toimivan ja tuloksellisen konseptin salaisuus? Katso esimerkki, miten Suomen suurimpiin kuuluvan autoalan kesätyörekrytointikampanja tehtiin!
Positiivinen työnantajamielikuva ja tehokas työnantajamarkkinointi ovat elinehtoja tulevaisuuden huippuosaajien rekrytoinnissa
Tässä blogissa kerromme, miksi B2B-yritysten tulee mainostaa Facebookissa ja miksi sitä tulee tehdä heti, ennen kuin on liian myöhäistä