
5 asiaa, jotka markkinoinnin automatisoijan täytyy tehdä
Markkinoinnin automaatioon siirryttäessä keskitytään usein työkalun valintaan Nämä viisi tehtävää ovat kuitenkin ohjelmiston valintaakin tärkeämpiä
Markkinoinnin automaatioon siirryttäessä keskitytään usein työkalun valintaan Nämä viisi tehtävää ovat kuitenkin ohjelmiston valintaakin tärkeämpiä
Kasvuhakkerointi eli growth hacking on trendikäs termi, jonka takana on hyviä periaatteita Tekemisen keskiössä on aina myynti
Liidien hankinta verkosta on turhaa jos et hyödynnä niitä aktiivisesti Näin aloitat liidien hoidon markkinoinnin automaation avulla ilman suuria investointeja
Älä anna verkkosivujesi pyöriä tyhjäkäynnillä, vaan aloita liidien hankinta ja sähköpostilistan kasvattaminen näillä yksinkertaisilla vinkeillä
Tehokas sisältömarkkinointi vaatii oikeat työkalut, mutta mistä kannattaa aloittaa jos tekeminen on vierasta? Voiko leikkiin ryhtyä myös kevyemmin?