Harva Marketing Blogi | markkinoinnin johtaminen

Päivi Lehtonen aloitti Harvan toimitusjohtajana: “Harva luottaa ihmisten kohtaamiseen digitaalisesti ja kasvotusten”

16.6.2018 0:45:00 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: markkinointi;, johtaminen, markkinoinnin johtaminen

Välillä saattaa tuntua, ettei digitaalisen markkinoinnin, ja etenkin sosiaalisessa mediassa touhottamisen lisäksi, ole enää muuta markkinointia. Harvalla ollaan kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että digimarkkinoinnille ja F2F-kohtaamisille on oma roolinsa ja paikkansa. Lopulta tietyt markkinoinnin perusasiat ovat ja pysyvät, ja yksi näistä on ihmisten välinen kohtaaminen ja vuorovaikutus - kanavasta riippumatta. 
Lue lisää ›

Leadership as a Service - Miksi Harvalla johtaminen on palvelu?

17.4.2018 8:55:24 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: markkinoinnin johtaminen, johtaminen, Ideoita ja näkemyksiä

Tiedätkö mitä nämä ovat; Kahvia kehiin, Numerorakkautta, Harvaa ja hiihtoa, Harva kauppaa, LinkedIn kuntoon, Harva voi hyvin, Harva Aurinkoon, Kääk - Harvan kädet loppuu, Casea pöytään, Muuten vaan mukavaa, Harvatajuu? Lue blogi loppuun, niin tiedät.
Lue lisää ›

Kokemuksia markkinointijohtajan työstä kansainvälisessä rekrytointiyrityksessä, osa 1

28.3.2018 19:55:45 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: markkinoinnin johtaminen, rekrytointimarkkinointi

Joskus on lähdettävä merta edemmäs kalaan, vaikka muuta saatetaan väittää. Viimeisin 2,5 vuotta Pohjoismaiden johtavan hr- ja rekrytointiyhtiö Academic Workin markkinointijohdossa opetti enemmän kuin mitä osasin koskaan toivoa. Tämä blogi aloittaa juttusarjan siitä, millaista on olla töissä yli 30 miljoonaa vaihtavassa rekrytointiyhtiössä, joka toimii kuudessa maassa, sekä millaista on palata takaisin kotiin, Harvaan. 
Lue lisää ›

Mitä on aito markkinointihenkisyys?

13.11.2017 10:57:00 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: markkinointi;, strategia, suunnittelu, johtaminen, markkinoinnin johtaminen

Mistä tunnistaa markkinointiosaamiseen ja -tekemiseen panostavan yrityksen tai ihmiset? Perustuen omaan noin 15 vuotta kestäneeseen kokemukseeni markkinoinnin suunnittelusta ja johtamisesta, nostan esiin ainakin seuraavat kolme asiaa: tahto tehdä, kyky johtaa ja halu saada aikaan tulosta. Mitä ne tarkoittavat käytännössä? 
Lue lisää ›