Harva Marketing Blogi | myyntikenttä

Onko sinulla asiakaskohtaamissuunnitelma dokumentoituna?

21.1.2018 22:15:12 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: myyntikenttä, markkinointi;, konsepti, Promootiot

Asiakaskokemuksen ja vuorovaikutustilanteiden kehittämisestä ja johtamisesta puhutaan paljon, eikä suotta. Vaikka verkkoympäristö on tärkeä, ei F2F-kohtaamisia kannata unohtaa. Tässä blogissa kerrotaan, mistä osista asiakaskohtaamissuunnitelma muodostuu ja miten sitä voi soveltaa erilaisiin tilanteisiin ja kanaviin.
Lue lisää ›

Kuka siellä Kajaanissakaan kohta enää käy?

20.11.2017 9:26:24 | Kirjoittanut Tero Ylönen
Aiheet: myyntikenttä, ulkoistus, jakelukanava, myyntiorganisaatio, kenttämyynti

Kun palataan ajassa taaksepäin 90-luvulle ja vuosituhannen alkuun, lähes jokaisella valtakunnallisesti myydyllä kuluttajabrändillä oli vielä joko oma tai ulkoistettu kenttämyyntiorganisaatio, jonka tehtävänä oli pitää huolta jälleenmyyjäsuhteista, kasvattaa myyntiä pikkuhiljaa, myydä uutuudet ja kampanjat sisään ja hankkia hyllytilaa edustamilleen tuotteille.
Lue lisää ›