Harva Marketing Blogi | rekrytointimarkkinointi

Elisa Metsälällä on pitkä kokemus henkilöstö- ja rekrytointialalta

13.3.2020 19:21:15 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: Employer Branding, rekrytointimarkkinointi, työnantajamarkkinointi

Harva Marketing tytäryhtiöineen on toiminut työnantajamarkkinoinnin ja rekrytoinnin parissa kymmenien vuosien ajan. Tälläkin hetkellä Harvan palkkalistoilla on yli 400 ammattilaista. Työnantajamarkkinointipanostukset kiinnostavat useampaa yritystä. Kilpailu osaajista kovenee jatkuvasti. Ostopalveluna hankittujen tiimien ja -johtajien kysyntä on nousujohteinen ja kiinnostus kokonaisulkoistuksiin lisääntynyt. Nykyisessä terveystilanteessa ei voida riitävästi korostaa, että Harvan kanssa markkinoinnin suunnittelu ja toteutus onnistuvat täysin virtuaalisesti, kuten tähänkin asti. Olemme toimineet usealla paikkakunnalla ja virtuaalitiimeissä vuodesta 2009. Mitä mieltä Elisa Metsälä on työnantajamarkkinoinnin kehityssuunnista ja miten hän näkee, että yrityksissä voitaisiin tiivistää hr:n ja markkinoinnin yhteistyötä? Lue blogistamme! 
Lue lisää ›

Kokemuksia markkinointijohtajan työstä kansainvälisessä rekrytointiyrityksessä, osa 1

28.3.2018 19:55:45 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: rekrytointimarkkinointi, markkinoinnin johtaminen

Joskus on lähdettävä merta edemmäs kalaan, vaikka muuta saatetaan väittää. Viimeisin 2,5 vuotta Pohjoismaiden johtavan hr- ja rekrytointiyhtiö Academic Workin markkinointijohdossa opetti enemmän kuin mitä osasin koskaan toivoa. Tämä blogi aloittaa juttusarjan siitä, millaista on olla töissä yli 30 miljoonaa vaihtavassa rekrytointiyhtiössä, joka toimii kuudessa maassa, sekä millaista on palata takaisin kotiin, Harvaan. 
Lue lisää ›

Suomalainen rekrytointimarkkinointi muuttuu - haaste vai mahdollisuus?

1.6.2017 19:59:07 | Kirjoittanut Ossian Väisänen
Aiheet: Employer Branding, rekrytointimarkkinointi

Kirjoitimme edellisessä blogissa Employer Branding -markkinointikampanjoiden toteutuksesta ja työnantaja-työnhakijamarkkinatilanteen muuttumisesta. Kerroimme samaisessa julkaisussa myös, että työnantajamielikuva ja onnistunut rekrytointimarkkinointi eivät ole olleet koskaan aiemmin yhtä merkittävässä asemassa. Työnhakijoiden tavoittamiseen erikoistunut digitaalinen toimisto Duunitori julkaisee vuosittain mielenkiintoisen kansallisen rekrytointitutkimuksensa, jonka tulokset tukevat aiempia havaintojamme. Miten suomalainen rekrytointimarkkinointi on muuttumassa ja miten siihen tulisi reagoida? 
Lue lisää ›