Harva Marketing Blogi | Sähköpostimarkkinointi

Liidien generointi verkkosivuilla helposti HubSpotin LeadFlown avulla

21.9.2018 10:37:52 | Kirjoittanut Ville Teikko
Aiheet: Sisältömarkkinointi, Verkkosivut, Sähköpostimarkkinointi

Liidien hankinta ja nimenomaan laadukkaiden generointi on yksi markkinoijan tärkeimpiä tehtäviä. Viime vuoden State of Inbound -raportin mukaan jopa 67% yrityksistä kertoi tämän olevan yrityksensä markkinoinnin suurin haaste.
Lue lisää ›

Viisi vinkkiä parempaan sähköpostimarkkinointiin

5.2.2018 14:25:00 | Kirjoittanut Ossian Väisänen
Aiheet: Sähköpostimarkkinointi

Onko sähköpostimarkkinointi kuolemassa? Vastaus on ei. Vuosi toisensa jälkeen sen on todettu tuovan yrityksille ylivoimaisesti eniten myyntiä verrattiinpa sitä mihin tahansa muuhun kanavaan. Jopa 33 % kuluttajista kertoo, että sähköpostimarkkinointi vaikuttaa eniten heidän ostokäyttäytymiseen verkossa. 
Lue lisää ›

Liidienhankinnasta markkinoinnin automaatioon – Näin pääset alkuun

1.6.2017 21:43:34 | Kirjoittanut Ville Teikko
Aiheet: Sähköpostimarkkinointi, Digitaalinen Markkinointi, Sisältömarkkinointi, inbound, markkinoinnin automaatio

Olemme käsitelleet jo aikaisemminkin liidien hankintaa verkosta ja sen tärkeyttä niin kuluttaja kuin b2b-markkinoinnissa. Mikäli et vielä aktiivisesti kasvata sähköpostilistaa verkkosivuillasi, suosittelemme ensin tutustumaan edelliseen blogiimme tästä aiheesta.
Lue lisää ›

Näin luot sähköpostilistan ja aloitat liidien hankinnan verkkosivuillasi

5.4.2017 21:41:41 | Kirjoittanut Ville Teikko
Aiheet: Digitaalinen Markkinointi, Sähköpostimarkkinointi, inbound, markkinoinnin automaatio

Verkkosivun kävijöiden konvertointi asiakkaiksi ei ole helppoa ja sen eteen täytyy tehdä paljon työtä. Olemme kirjoittaneet aikaisemmissa blogeissamme mm. siitä, miten onnistunut kampanja toteutetaan alusta loppuun, ja kuinka tärkeässä roolissa hyvin tehty strateginen pohjatyö on.
Lue lisää ›

Sähköpostimarkkinoinnin pelisäännöt

28.12.2016 10:34:20 | Kirjoittanut Ossian Väisänen
Aiheet: Digitaalinen Markkinointi, Sähköpostimarkkinointi

Sähköposti on edelleen yksi tehokkaimmista markkinointikanavista nykypäivänä. Sähköpostimarkkinointi on äärimmäisen helppo ja nopea aloittaa. Sen lisäksi uudet ja kehittyneet sähköpostimarkkinointityökalut tekevät meilikampanjoiden toteuttamisesta yksinkertaista. Vuosi toisensa jälkeen sen on todettu tuovan ylivoimaisesti eniten myyntiä verrattiinpa sitä mihin tahansa muuhun kanavaan.
Lue lisää ›

7 vinkkiä, joilla parannat sähköpostimarkkinointia

17.12.2015 21:39:28 | Kirjoittanut Ville Teikko
Aiheet: Ideoita ja näkemyksiä, Työkaluja ja teoriaa, Sisältömarkkinointi, Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi on muuttunut merkittävästi vuosien saatossa ja perinteiset tavat lähettää massapostituksia eivät enää toimi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että sähköposti olisi eilisen juttu – päinvastoin. Vuosi toisensa jälkeen sen on todettu tuovan ylivoimaisesti eniten myyntiä verrattiinpa sitä mihin tahansa muuhun kanavaan. 
Lue lisää ›