Harva Marketing Blogi | sisällöntuotanto

Sisältömarkkinoinnin 7 trendiä, joita et pääse pakoon

17.5.2020 14:05:16 | Kirjoittanut Päivi Salminen
Aiheet: Sisältömarkkinointi, sisällöntuotanto

Valtaosa suomalaisista yrityksistä tekee sisältömarkkinointia (suurista ja keskisuurista yrityksistä 84% kertoo Spoon and Norstat 2018 tutkimus). Tämänhetkisessä uudessa normaalissa sisällön kulutus on kasvanut ja erityisesti sosiaalinen media ja podcastit ovat nostaneet suosiotaan. Sisällöstä haetaan tukea osaamisen kasvattamiseen - osittain epävarman työtilanteen, osittain nopeiden muutosten vuoksi - sekä myös eskapismia harmaasta arjesta. Kerron seuraavaksi seitsemän sisältömarkkinoinnin trendiä, jotka pätevät, teetpä sisältöä sitten kuluttajille tai yrityksille.
Lue lisää ›