Harva Marketing Blogi | tapahtumadata

Tapahtumamuotoilutoimisto Harva Experience tekee tuottavia ja tavoittavia tapahtumia

11.9.2018 23:56:11 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: tapahtumamarkkinointi, tapahtumadata, tapahtumamuotoilu

Syyskuussa 2018 toimintansa aloittaneen Harva Experiencen mukaan yritysten tapahtumat ovat liian pitkään olleet erillisiä markkinoinnin ponnistuksia. Itse tapahtumaan on kyllä panostettu, mutta asiakaspolkua ja digitaalisuuden tuomia mahdollisuuksia ei ole osattu hyödyntää. Harva Experience haastaa alan ajattelua tuomalla markkinoille kokonaisvaltaisen tapahtumamuotoilun, jonka tavoitteena on tapahtumien vaikuttavuuden ja tuoton maksimointi. Tämä tarkoittaa entistä strategisempaa ajattelua myös tapahtumarkkinoinnissa.
Lue lisää ›