Harva Marketing Blogi | tapahtumamuotoilu

Asiakkuusjohtajana aloittanut Sini Toivonen siirtyi Harvalle SHIFTin kaupallisen johtajan roolista

18.4.2019 19:47:23 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: tapahtumamarkkinointi, tapahtumat, tapahtumamuotoilu

Tapahtumamuotoilun nopeasti kasvanut kysyntä tarkoittaa uusien osaajien rekrytointeja Harva Marketintingille. Huhtikuussa 2019 Client Success Directorina aloittanut Sini Toivonen siirtyi rooliinsa The SHIFT Business Festivalin kaupallisen johtajan ja myynnistä vastaavan johtajan roolista. Millaisia huomioita kansainväliseksi kasvaneen bisnestapahtuman kaupallisella johtajalla on kuluttajabrändien markkinointiin ja tapahtumamuotoiluun liittyen? Entä mikä tekee B2B-tapahtumasta tuottavan ja tavoittavan? 
Lue lisää ›

Omen by HP -kiertue huipentuu Kamppiin

30.11.2018 0:06:20 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: tapahtumamuotoilu, promootio

Harva jatkaa systemaattista linjaansa HP:n markkinoinnissa. Myös vuonna 2018 tapahtumamarkkinointi on merkittävässä roolissa. Joulukiertue huipentuu Kauppakeskus Kamppiin, jonka valtaavat OMEN by HP ja Finnish Esports League.
Lue lisää ›

Tapahtumamuotoilutoimisto Harva Experience tekee tuottavia ja tavoittavia tapahtumia

11.9.2018 23:56:11 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: tapahtumamarkkinointi, tapahtumadata, tapahtumamuotoilu

Syyskuussa 2018 toimintansa aloittaneen Harva Experiencen mukaan yritysten tapahtumat ovat liian pitkään olleet erillisiä markkinoinnin ponnistuksia. Itse tapahtumaan on kyllä panostettu, mutta asiakaspolkua ja digitaalisuuden tuomia mahdollisuuksia ei ole osattu hyödyntää. Harva Experience haastaa alan ajattelua tuomalla markkinoille kokonaisvaltaisen tapahtumamuotoilun, jonka tavoitteena on tapahtumien vaikuttavuuden ja tuoton maksimointi. Tämä tarkoittaa entistä strategisempaa ajattelua myös tapahtumarkkinoinnissa.
Lue lisää ›