Harva Marketing Blogi | työnantajamarkkinointi

Miksi työnantajabrändiä pitäisi rakentaa?

5.3.2018 11:43:26 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: Digitaalinen Markkinointi, markkinointi;, työnantajamarkkinointi, Employer Branding

Academic Workilla markkinointijohtajana kaksi vuotta toiminut ja toukokuussa 2018 Harvaan palaava Päivi Lehtonen haastatteli sarjayrittäjä Tero Ylöstä employer brandingista ja modernista rekrytointimarkkinoinnista. Lue Teron ajatukset siitä, miksi työnantajabrändäys ja -markkinointi on erityisen tärkeää.
Lue lisää ›

Työnhakijakokemus on työnantajamielikuvan keskiössä

13.10.2017 7:31:32 | Kirjoittanut Päivi Salminen
Aiheet: Ideoita ja näkemyksiä, työnantajamarkkinointi

Kaukana ovat ne ajat, kun työnhakijat kulkivat ympäri kaupunkia nöyrästi hattu kädessä. Nykyisin talentista taistelevan työnantajan täytyy luoda potentiaalisille työntekijöille positiivinen työnhakijakokemus. Sen luomisessa pätevät monet samat lainalaisuudet kuin brändien luodessa miellyttäviä kuluttajakokemuksia.
Lue lisää ›

Miksi työnantajamarkkinointi on tärkeää?

2.12.2016 14:32:48 | Kirjoittanut Päivi Lehtonen
Aiheet: Sosiaalinen media, Ideoita ja näkemyksiä, työnantajamarkkinointi

Työnantajamarkkinointi, employer branding, employee branding, recruitment marketing, employee experience marketing, candidate communications, employee engagement marketing... Tärkeällä tekemisellä on monta nimeä, jotka kaikki tarkoittavat suunnilleen samaa - työnantajabrändistrategian ja toteutusten suunnittelua ja jalkauttamista.
Lue lisää ›

Työnantajamielikuva on numero 1

19.9.2010 17:59:16 | Kirjoittanut Päivi Salminen
Aiheet: Ihmiset, Ideoita ja näkemyksiä, työnantajamarkkinointi

Joitain vuosia sitten  moni puhui kovaan ääneen työnantajamielikuvan tärkeydestä muttei tehnyt sen eteen paljonkaan. Vuoden 2017 aikana tilanne on kääntynyt Suomessakin päälaelleen: työnantajakuvan jatkuva buustaminen on monen yrityksen markkinoinnin ja hr:n fokus #1. 
Lue lisää ›