Tapahtumamuotoilutoimisto Harva Experience tekee tuottavia ja tavoittavia tapahtumia

Syyskuussa 2018 toimintansa aloittaneen Harva Experiencen mukaan yritysten tapahtumat ovat liian pitkään olleet erillisiä markkinoinnin ponnistuksia. Itse tapahtumaan on kyllä panostettu, mutta asiakaspolkua ja digitaalisuuden tuomia mahdollisuuksia ei ole osattu hyödyntää. Harva Experience haastaa alan ajattelua tuomalla markkinoille kokonaisvaltaisen tapahtumamuotoilun, jonka tavoitteena on tapahtumien vaikuttavuuden ja tuoton maksimointi. Tämä tarkoittaa entistä strategisempaa ajattelua myös tapahtumarkkinoinnissa.

Harva Experiencen taustalla on kymmenien vuosien kokemus ja yli 500 tapahtuma-alan tekijän osaaminen. Toimitusjohtaja Pasi Laine tuo arvokasta näkemystä ja parhaita käytäntöjä teknologiamaailmasta. Arvostimme johtajavalinnassa asiakaskokemuksen kehittämiseen suuntautuvaa osaamista, vahvaa myyntitaustaa ja start up -toimintaa. Pasin kollegaksi liittyi Tero Mäkinen, joka on pitkän linjan tapahtumamarkkinoinnin, -konseptoinnin sekä tapahtumamuotoilun ja elämyksellisen markkinoinnin asiantuntija.

 Päivi Lehtonen, Harva Marketingin perustaja ja toimitusjohtaja

Harva Experiencessa tiedetään, että tapahtumien ja asiakaskohtaamisten merkitys kasvaa koko ajan, mutta samalla niiltä vaaditaan parempaa tuottoa ja mitattavuutta.

Tapahtumamuotoilun avulla pystytään käymään läpi koko tapahtumapolku, tapahtumahenkilöstö ja -infra, sekä tapahtuman sovittaminen digiympäristöön.

- Harva Experiencen toimitusjohtaja Pasi Laine

pasi-laine-toimitusjohtaja-harva-experience

tero-makinen-luova-johtaja-harva-experience

Teknologia + tapahtumat

Pasi Laine (vasemmalla) aloitti Harva Experiencen toimitusjohtaja ja Tero Mäkinen (oikealla) luovana johtajana syyskuussa 2018. Harva Experience nostaakin keskusteluihin tapahtumamarkkinoinnin tavoitteellisuuden. Harva Marketingin osaaminen puolestaan digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median osa-alueilla mahdollistaa saumattoman liidien hallinnan ja moninkertaistaa kontaktipisteiden määrän tapahtuman elinkaaren aikana.

Kumppaniperheen palvelukokonaisuuden täydentää Suomen johtaviin messu- ja tilasuunnittelutoimistoihin lukeutuva Fair Factory, jonka kanssa Harva on tehnyt yhteistyötä pitkään. Jatkossa Harvan asiakkaat saavat entistä kokonaisvaltaisempia tapahtuma-, messu- ja tilasuunnittelupalveluita Harva Experiencen palvelutarjoamasta, joka on poikkeuksellisen vahva kokonaisuus Suomessa. 

Pystymme aidosti palvelemaan asiakkaita tapahtumamuotoilun ja -tuotannon lisäksi digitaalisen markkinoinnin ja kokonaiskonseptoinnin osa-alueilla. Myös henkilöstöratkaisut on kytketty mukaan. Näin laajaa keskitettyä tarjoomaa ei ole tapahtuma-alalla Suomessa aiemmin ollut, mutta tarve on huutava.
- Tero Mäkinen, Harva Experiencen luova johtaja 

Taustajärjestelmien ja digitaalisen markkinoinnin saumaton hyödyntäminen on kriittistä tapahtuman taloudellisen onnistumisen kannalta, mutta liian usein tapahtumaprosessit ovat olleet irrallaan yritysten muusta markkinoinnista ja myynnistä. Harva Experiencen palvelutarjoaman avulla digitaalisuus ja teknologian hyödyntämisen tuodaan kiinteämmäksi osaksi tapahtumakokonaisuuksia. Saumaton yhteistyö ja yhteiset resurssit Harva Marketingin, Harva Experiencen ja Fair Factoryn välillä ovat valtava etu asiakkaille.

harva-he-metric-tapahtumamittariTapahtumamuotoilu kytkee tapahtumat strategiaan

Strateginen tapahtumamuotoilu vaatii dataa ja kokonaisvaltaista sisältöjen ymmärtämistä. Dataa on alalla olemassa, mutta sen hyödyntäminen ei ole muiden kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen osa-alueiden, kuten esimerkiksi digitaalisen markkinoinnin, tasolla.

Pelkät yksittäiset kampanjaraportit eivät palvele yrityksiä, jotka mittaavat tapahtumiensa tuottoa ja vaikuttavuutta keskipitkällä aikavälillä. Tulemme panostamaan tähän alueeseen erityisen voimakkaasti.

 Pasi Laine, Harva Experience

Haluatko kuulla lisää? 

 pasi-lainePasi Laine

Toimitusjohtaja

pasi.laine@harvaexperience.fi

‭+358 40 577 7544‬

 

 

 

 

Tykkäsitkö tästä? Jaa juttu!

Päivi Lehtonen

Päivi Lehtonen

Harvan kapteeni, valmentaja ja kaikkien sparrauskaveri aka Managing Director, joka vannoo vuorovaikutuksen nimeen, ajattelee asiakkaita ja löytää aina ratkaisun. Bloggaa mielellään ihmisistä, työelämästä, urasta, johtajuudesta, markkinoinnin johtamisesta sekä onnistumisista ja oppimisesta.