
Recoverin kulttuurikirja konkretisoi yhtenäistymismatkaa
One Recover -työnantajakuvaprojekti konkretisoi yhtiön identiteetin ja kulttuurin ensin henkilöstölle ja sitten ulospäin
One Recover -työnantajakuvaprojekti konkretisoi yhtiön identiteetin ja kulttuurin ensin henkilöstölle ja sitten ulospäin
Feedbacklylle suunniteltiin briefin mukaisesti "maailmanluokan visuaalinen ilme" Uusi ilme rakentaa tutuksi tulleen logon pohjalle ja jatkaa sitä oivaltaviin ...
Castello Crumbly Blue -promootiot houkuttelivat kauppakeskuskävijöitä kokeilemaan uutta sinihomejuustoa
Lumon tavoitteli kävijöiden huomioita Lohjan Asuntomessuilla paitsi promoottorien, myös sisällöntuotannon ja messutiimin esittelyiden keinoin
Harvan kosmetiikka-asiantuntijat toimivat Nivean myynnin- ja menekinedistäjinä Sokoksilla Uusimpana projektina toteutettiin virtuaalinen tuotekoulutus
Line Carrier Oy:lle tuotettujen mainosvideoiden tavoitteena oli uudistaa brändi-identiteettiä ja parantaa yrityksen tunnettuutta
Uuden Wille 475 ympäristöhoitokoneen lanseerauksen myötä markkinointia haluttiin lähteä kehittämään ammattimaisempaan ja kansainvälisempään suuntaan
Pirkanmaalainen Jet-Tekno tähtää kansainväliseen kasvuun uudistetun brändin voimalla, tarkalle kohderyhmälle viestien
Raamin uudistunut brändi ansaitsi tyylikkäät ja toimivat verkkosivut HubSpotilta haettiin mahdollisuuksia myyntityön digitalisointiin
Kansainvälisiä elektroniikkavalmistajia palveleva Orbis Systems terävöitti visuaalista ilmettään ja sai ryhtiä markkinointiinsa
Uudistimme Wille-brändin brändikirjaa vastaamaan nykypäivän ilmettä sekä tukemaan kansainvälistymisen tavoitteita
Avara otti käyttöön HubSpotin parantaakseen asiakkaan polkua, kehittääkseen automaatioviestintää ja mahdollistaakseen vuokraustiimin tekemän seurannan
Terveyskeskuksien lääkäripulan kampittamiseksi lähdettiin panostamaan rekrytointimarkkinointiin
Sector Alarm rekrytoi vuosittain satoja myynnin ammattilaisia Rekrytointimarkkinoinnin tehtävänä on herättää kiinnostus kokeilla myyntityötä
Mielikuvat tilitoimistomaailmasta ja myyntityöstä ylipäätään päivitettiin myyntipäälliköiden rekrytoimiseksi Talenomille
Yhteistyössä Innokas-verkoston kanssa onnistuimme tuottamaan osallistavan virtuaalisen oppimistapahtuman, josta lapset todella tykkäsivät
Projektin tavoite oli tuottaa arvokasta asiasisältöä Talenomin asiakkaille ja virtuaalisesti tuotettu webinaarisarja palveli tavoitetta erinomaisesti
Kustannustehokkaasti asiakkaan omissa toimistotiloissa järjestetty virtuaalinen asiakastilaisuus keräsi kiitosta ja toi järjestäjälle uusia asiakkaita
HP:n virtuaalipromootiokonsepti moninkertaisti verkkokaupan konversion ja toi käyttäjille aitoa lisäarvoa
Harva on ollut pitkäaikaisena Avaran markkinoinnin kumppanina tuomassa suomalaisia vuokra-asujia ja Avara-koteja yhteen jo vuodesta 2015
Kasvokkain kohtaamisia ja digitaalista markkinointia yhdistävä Arlalle tehty kampanjakokonaisuus tavoitti yli puoli miljoonaa kuluttajaa eri kanavissa
Esittelyssä Harvan Staplesille suunnittelema Back to Work -liidikampanja ja kokonaisvaltainen markkinointiyhteistyö
Ilmastoareenan ja Second Life Catwalkin kestävän pukeutumisen tapahtuma muutettiin nopeasti pelkästä koulutapahtumasta verkkoa hyödyntäväksi hybridiksi
Uutta tapaa tehdä tapahtumia pilotoitiin Verson Beanit -tuotteiden maistatusten ympärille rakennetussa hybriditapahtumassa
Rönnvikin viinitila houkuttelee verkkosivuillaan ja sosiaalisen median sisällöillään kotimaan matkailijoita
Miten hakijamääriä kasvatetaan samalla kun työnantajatunnettuus paranee? Esittelyssä Harvan T2H:lle räätälöimä jatkuvan rekrytointimarkkinoinnin malli
Ravintolayrittäjät ovat parhaillaan todella haastavassa tilanteessa Verso Foodille puolestaan oli jäämässä varastoon ylimääräistä Härkistä Kun tähän liitettiin ...
Kasvokkain kohtaamisia ja digitaalista markkinointia yhdistävän tapahtuman 95% osallistujista tulisi uudelleen Miten tässä onnistuttiin?
Kummelit ja Wihuri lanseeraasivat Cattipäivä-kampanjan Ensimmäinen osa kampanjaa on nimeltään: Ostoksilla
Jos tapahtuma-alalle pitää nimetä yksi esikuva genressään, se on Slush Harvan asiakas VTT lähti mukaan Slushiin
Skodan markkinoinnissa käytetään tapahtumia ja lentokenttäpromootioita
Harva Marketing toteutti Academic Workin Academyn lanseerauksen Suomessa Hakijaryntäys oli järisyttävä
Dustin Finland sitouttaa asiakkaansa ja kumppaninsa tapahtumamarkkinoinnilla
HP tapahtumat ja promootiot