
HP:n virtuaalipromoottori moninkertaistaa verkkokaupan konversion
HP:n virtuaalipromootiokonsepti moninkertaisti verkkokaupan konversion ja toi käyttäjille aitoa lisäarvoa
HP:n virtuaalipromootiokonsepti moninkertaisti verkkokaupan konversion ja toi käyttäjille aitoa lisäarvoa
Harva on ollut pitkäaikaisena Avaran markkinoinnin kumppanina tuomassa suomalaisia vuokra-asujia ja Avara-koteja yhteen jo vuodesta 2015
Kasvokkain kohtaamisia ja digitaalista markkinointia yhdistävä Arlalle tehty kampanjakokonaisuus tavoitti yli puoli miljoonaa kuluttajaa eri kanavissa
Esittelyssä Harvan Staplesille suunnittelema Back to Work -liidikampanja ja kokonaisvaltainen markkinointiyhteistyö
Ilmastoareenan ja Second Life Catwalkin kestävän pukeutumisen tapahtuma muutettiin nopeasti pelkästä koulutapahtumasta verkkoa hyödyntäväksi hybridiksi
Uutta tapaa tehdä tapahtumia pilotoitiin Verson Beanit -tuotteiden maistatusten ympärille rakennetussa hybriditapahtumassa
Rönnvikin viinitila houkuttelee verkkosivuillaan ja sosiaalisen median sisällöillään kotimaan matkailijoita
Miten hakijamääriä kasvatetaan samalla kun työnantajatunnettuus paranee? Esittelyssä Harvan T2H:lle räätälöimä jatkuvan rekrytointimarkkinoinnin malli
Ravintolayrittäjät ovat parhaillaan todella haastavassa tilanteessa Verso Foodille puolestaan oli jäämässä varastoon ylimääräistä Härkistä Kun tähän liitettiin ...
Kasvokkain kohtaamisia ja digitaalista markkinointia yhdistävän tapahtuman 95% osallistujista tulisi uudelleen Miten tässä onnistuttiin?
Kummelit ja Wihuri lanseeraasivat Cattipäivä-kampanjan Ensimmäinen osa kampanjaa on nimeltään: Ostoksilla
Jos tapahtuma-alalle pitää nimetä yksi esikuva genressään, se on Slush Harvan asiakas VTT lähti mukaan Slushiin
Skodan markkinoinnissa käytetään tapahtumia ja lentokenttäpromootioita
Harva Marketing toteutti Academic Workin Academyn lanseerauksen Suomessa Hakijaryntäys oli järisyttävä
Dustin Finland sitouttaa asiakkaansa ja kumppaninsa tapahtumamarkkinoinnilla
HP tapahtumat ja promootiot