Case

Autotalo Leppiniemi

Autotalo Leppiniemen visuaalinen ilme vakuuttaa

Visuaalinen ilme on pk-yritykselle strategisesti tärkeä keino erottua edukseen massasta. Autotalo Leppiniemi on tunnettu aktiivisesta palvelustaan, ja tyylikäs ilme on tapa tuoda tätä esille myös yritystä muuten tuntemattomille. Yritys luo ensivaikutelman pitkälti digitaalisissa kanavissa, käytännössä nettisivuilla ja Facebook-sivuillaan. Autotalo Leppiniemelle tarvittiin siis tyylikäs ilme, logosta lähtien, sekä toimivat verkkosivut.

 

Ratkaisumme - toimialan näköinen mutta erottuva

Leppiniemen visuaalinen identiteetti on siis Harvan kädenjälkeä. Logo nousee renkaan pinnan muodosta ja on ulkonäöllisesti automerkkimäinen, mikä liittää logon toimialaan. Väriksi on valikoitu oranssi tai musta-valkoinen versio. Tyypillisesti autotalot ovat sini-valkoisia, harmaita, musta-valkoisia tai poikkeuksena muutamia yllätyksiä kuten limenvihreä. 

section-01_car.jpg

Selkeä sivusto mahdollistaa ostamisen

Verkkoilme on kaunis ja rauhallinen, responsiiviselle sivustolle sopiva. Ilmeen keskiössä ovat hyvälaatuiset kuvat puhtaista, laadukkaista autoista. Sivuston rakenne on simppeli ja sieltä löytää kaiken, mitä autokaupan tekemiseen tarvitaan. Call to actionit ovat kookkaita ja oransseja.

Palvelut on luokiteltu kolmeen kategoriaan, ja puhuttelutyyli on asiakaslähtöinen. V:n mallinen rengaspinta toistuu kuvituskuvina alasivuilla, kuten myös muutama maisemakuva yhdistettynä symboleihin.

Topics: brändi, materiaalit, Verkkosivut