Verso Food

Verso Food tarjoaa Härkistä ruokayrittäjille ja työllistää Harvan promoottoreita

Ravintolayrittäjät ovat parhaillaan todella haastavassa tilanteessa. Verso Foodille puolestaan oli jäämässä varastoon ylimääräistä Härkistä. Kun tähän liitettiin vielä Harva Marketingin ilman keikkoja jäänyt promoottori, syntyi luova ratkaisu.

Verso Food tarjoaa Härkistä ruokayrittäjille ja työllistää Harvan promoottoreita

Verso Foodilla oli jäämässä ylimääräistä Härkistä varastoon, sillä koulujen keittiöt suljettiin nopealla aikataululla. 2,5 kilon pakkaukset Härkis Originalia uhkasivat joutua hävikiksi, kunnes Verso Foodilla keksittiin tarjota pakkauksia ravintoloille.

Ravintolayrittäjät kuuluvat koronaepidemiasta rankimmin kärsivien yrittäjien joukkoon, sillä monien tilausmäärät ovat laskeneet viikkotasolla 50-80 % (lähde: Wolt). Verso Foodilla toivotaan, että suosittu, maksuton raaka-aine helpottaisi tilannetta edes hieman. Monet ravintolathan jatkavat noutomyyntiä kattaakseen juoksevia kuluja - ja tuovat kaivattua helpotusta ja piristystä muutoin monin tavoin ankeutuneeseen arkeen.

Harva Marketing on tehnyt Verso Foodin maistatus- ja brändipromootioita, mutta koska nyt on syytä välttää kasvokkain tapahtuvia kontakteja, kevään promootiot siirrettiin. Joidenkin asiakkaiden promootiot ovat siirtymässä verkkoon ja monet tapahtumat toteutuvat virtuaalisina, mutta maistatuksien kohdalla virtuaalisuus on hankalampi toteuttaa, ainakaan lyhyellä varoitusajalla.

Maistatusten siirtyminen tarkoitti valitettavasti myös promoottorien työkeikkojen siirtymistä. Nyt Härkis-kuljetukset työllistävät yhden Harva Marketingin promoottoreista. Lisäksi Harva Marketingin pitkäaikainen logiistiikkakumppani NetLux Kuljetus Oy saatiin talkoisiin mukaan.

Vaikea tilanne vaatii luovia ratkaisuja. Yhdessä voimme pitää pyörät pyörimässä.
- Päivi Lehtonen, Harva Marketing, toimitusjohtaja. 

Härkistä toivovat ravintoloitsijat voivat ottaa yhteyttä suoraan tämän linkin kautta.  

tai

Tia Kemppinen
Projektipäällikkö
+358 400 535 006