Mandatum & Gofore

Messuosastojen suunnittelu ja toteutus Sijoitusmessuilla

Toukokuussa järjestetyt Sijoitusmessut ovat Suomen suurin ja vanhin yksipäiväinen sijoitusalan tapahtuma, joka juhlisti tänä vuonna 20-vuotista taivaltaan Tampere-talolla. Harva Marketingille oli kunnia päästä suunnittelemaan ja toteuttamaan tapahtumaan useampi osastokokonaisuus. Haastattelimme videolle asiakkaidemme Mandatum Lifen ja Goforen työntekijöitä, joilta tiedustelimme miten he olivat kokeneet yhteistyön ulkoistetun tapahtumakumppanin kanssa ja minkälaista kilpailuetua ammattilaisten suunnittelema ja toteuttama osasto oli saanut aikaan, sekä minkälaisia odotuksia yhteistyölle on jatkossa. Katso video messuilta.

Yhteistyö Mandatumin kanssa

Tapahtumasuunnittelutiimimme varmisti, että Mandatum Lifen brändin, ilmeen ja erottautumistekijöiden tunnistaminen on oivallettu. Mandatum Life lanseerasi kevään aikana Mandatum Trader kaupankäyntipalvelun, jonka kautta voi ostaa ja myydä esimerkiksi osakkeita, rahastoja, joukkovelkakirjoja ja johdannaisia. Palvelun kautta käyttäjä pääsee käsiksi yli 35 000 sijoituskohteeseen 36 eri markkinalla. Yhdessä asiakkaan kanssa ideoimme osastokonaisuuden, jonka avulla tapahtumaosallistuja pääsi testaamaan Mandatum Traderiä ison kosketusnäytön kautta.

_1711170-1

Meillä on erittäin käytännönläheinen lähestyminen tapahtumiin, mutta samalla tapahtumat suunnitellaan aina osaksi yrityksen kokonaisstrategiaa.

                   Sini Toivonen, Asiakkuusjohtaja, Harva Marketing

Alusta asti oli tärkeää, että Mandatumin tapahtumaosallistuminen tukee Mandatumin olemassa olevaa brändiä ja ilmettä sekä Mandatum Traderin lanseerauksen markkinointistrategiaa. Varmistimme myös, että osasto on käytettävissä koko vuoden eri tapahtumissa, eikä jää vaan kertakäyttöiseksi. Osasto sai paljon kiitosta ja erottui Sijoitusmessuilla edukseen.

Gofore & Harva Marketing

Goforen kanssa Harva Marketing on tehnyt yhteistyötä kauemmin ja tapahtumakumppanuudesta on tullut tiivis yhteistyö useamman tapahtuman osalta. Sijoitusmessut ovat Goforen sijoitusviestinnän yksi vuoden päätapahtumista, jossa myös Goforen toimitusjohtaja oli tapaamassa potentiaalisia sijoittajia koko päivän ajan.

Goforen ja Harva Marketingin yhteistyö perustuu luottamukseen, jota on rakennettu muun muassa yhteisen tapahtumamuotoilu-workshopin kautta. Tällä hetkellä Harva Marketingille on ulkoistettu lähes kaikki tapahtumien tuotanto ja tulevaisuudessa yhteistyötä tullaan syventämään entisestään tapahtumien suunnittelun ja erilaisten toteutusvaihtoehtojen osalta. Kilpailulla ohjelmistoalalla on erityisen tärkeää, että on valmis erottautumaan muista ja tuomaan esille omat vahvuutensa osallistamalla ja aktivoimalla tapahtumaosallistujia. Sekä Gofore että Mandatum Life tuntevat Sijoitusmessujen tapahtumaosallistujien profiilit hyvin. Harva Marketingille on tärkeää, että asiakkaan kanssa tehdään tiivistä yhteistyötä suunnittelutapaamisesta alkaen. Hyvä osasto syntyy asiakkaan toimialaosaamisen sekä tavoitteellisen luovan ja kaupallisen tapahtumakonseptin yhdistämisestä.

P1700774 

---

Haluatko kuulla enemmän toteuttamistamme tapahtumakokonaisuuksista ja nostaa yrityksesi tapahtumamarkkinoinnin uudelle tasolle? Varaa aika tai ota yhteyttä.

Sini Toivonen, Client Success Director 
+358 40 679 2626
sini.toivonen@harvamarketing.fi

 

 

Topics: Caset ja palvelut, tapahtumamarkkinointi, tapahtumadata, tapahtumamuotoilu