Case

Mothers in Business

Ura ja perhe mahtuvat samaan lauseeseen

Mothers in Business, tutummin MIB, on parhaillaan kaikkien huulilla ja laajasti esillä valtakunnan mediassa. MIB yhdistää urahenkisiä äitejä ja tarjoaa heille mahdollisuuden ammatilliseen ja henkilökohtaiseen kehittymiseen perhevapaiden aikana sekä työelämään paluun jälkeen sekä edistää uraäitien asemaa työmarkkinoilla ja yhteiskunnassa. Toimija on Suomen suurimpia alallaan. 

 

Äidit saivat businessilmeen 

Kun Harva toteutti MIB:n visuaalisen konseptin, oli jäseniä muutamia satoja pääasiassa Helsingissä. Nyt MIBläisiä on jo tuhansia. Ilmeprojekti ja lanseeraus sisälsivät logon, kuvakonseptin, someilmeen ja -ohjeistuksen, brändivärit ja web-sivusovellukset. Verkkosivun tekninen ja toiminnallinen toteutus syntyi vauvojen nukkuessa ja äitien kukkuessa pitkät yöt läpeensä. 

Tällä hetkellä MIB näkyy ja kuuluu kaikkialla ollen maamme merkittäviä mielipidevaikuttajia. MIB:n porukoista on syntynyt myös useampi liiketoiminta kuten esimerkiksi Fambition Oy sekä merkittäviä kehityshankkeita kuten MIB Akatemia.

 

IMG_4220.jpg MIB-websivu.png IMG_4222.png

Lapset mukana uratapaamisissa

Tapahtumat ja tapaamiset ovat MIB-verkoston tekemisen keskiössä. Erityisen hyvin mieleen on jäänyt MIB-äitien urailta, jossa Harvan yrittäjä Päivi Lehtonen kävi kertomassa yrittäjyyden ilosanomaa Tampereen jaostossa, ja nuorin kuulija yleisössä oli vajaa 2 kuukauden ikäinen. 

Koulutus-tre.jpg 

Topics: brändi, materiaalit, Verkkosivut, tapahtumat