
HubSpotin avulla kehitettiin Avaran asiakaspolkua ja markkinointia
Avara otti käyttöön HubSpotin parantaakseen asiakkaan polkua, kehittääkseen automaatioviestintää ja mahdollistaakseen vuokraustiimin tekemän seurannan
Avara otti käyttöön HubSpotin parantaakseen asiakkaan polkua, kehittääkseen automaatioviestintää ja mahdollistaakseen vuokraustiimin tekemän seurannan
Harva on ollut pitkäaikaisena Avaran markkinoinnin kumppanina tuomassa suomalaisia vuokra-asujia ja Avara-koteja yhteen jo vuodesta 2015
Kasvokkain kohtaamisia ja digitaalista markkinointia yhdistävä Arlalle tehty kampanjakokonaisuus tavoitti yli puoli miljoonaa kuluttajaa eri kanavissa
Esittelyssä Harvan Staplesille suunnittelema Back to Work -liidikampanja ja kokonaisvaltainen markkinointiyhteistyö
Miten hakijamääriä kasvatetaan samalla kun työnantajatunnettuus paranee? Esittelyssä Harvan T2H:lle räätälöimä jatkuvan rekrytointimarkkinoinnin malli
Kasvokkain kohtaamisia ja digitaalista markkinointia yhdistävän tapahtuman 95% osallistujista tulisi uudelleen Miten tässä onnistuttiin?
Harva Marketing toteutti Academic Workin Academyn lanseerauksen Suomessa Hakijaryntäys oli järisyttävä