
Recoverin kulttuurikirja konkretisoi yhtenäistymismatkaa
One Recover -työnantajakuvaprojekti konkretisoi yhtiön identiteetin ja kulttuurin ensin henkilöstölle ja sitten ulospäin
One Recover -työnantajakuvaprojekti konkretisoi yhtiön identiteetin ja kulttuurin ensin henkilöstölle ja sitten ulospäin
Castello Crumbly Blue -promootiot houkuttelivat kauppakeskuskävijöitä kokeilemaan uutta sinihomejuustoa
Lumon tavoitteli kävijöiden huomioita Lohjan Asuntomessuilla paitsi promoottorien, myös sisällöntuotannon ja messutiimin esittelyiden keinoin
Line Carrier Oy:lle tuotettujen mainosvideoiden tavoitteena oli uudistaa brändi-identiteettiä ja parantaa yrityksen tunnettuutta
Uuden Wille 475 ympäristöhoitokoneen lanseerauksen myötä markkinointia haluttiin lähteä kehittämään ammattimaisempaan ja kansainvälisempään suuntaan