
HubSpotin avulla kehitettiin Avaran asiakaspolkua ja markkinointia
Avara otti käyttöön HubSpotin parantaakseen asiakkaan polkua, kehittääkseen automaatioviestintää ja mahdollistaakseen vuokraustiimin tekemän seurannan
Hakukoneoptimoinnilla (SEO) tarkoitetaan toimenpiteitä, joiden tavoitteena on vaikuttaa verkkosivun löydettävyyteen ja näkyvyyteen hakukoneissa. Optimoinnin tarkoituksena on parantaa verkkosivuston sijoitusta hakutuloksissa. Onnistuneen hakukoneoptimoinnin avulla sivuston kävijämäärät saadaan nousuun löydettävyyden, sivuston toimivuuden, kiinnostavuuden sekä luotettavuuden avulla.
Nykypäivän ostopäätöksiä tehdään yhä useammin verkossa, jossa tuotteita ja palveluita etsitään hakukoneilla. Myynnin kannalta on äärimmäisen tärkeää, että verkkosivustosi näkyy hakukoneissa ensimmäisten joukossa, koska sivustoklikkaukset laskevat radikaalisti jo ensimmäisen kymmenen sivustolinkin kohdalla.
Tarjoamme asiakkaillemme avainsanatutkimusta ja verkkosivuauditointia, joissa selvitetään verkkosivustolla korostuvat avainsanat ja miten hakukoneet lukevat sivustoa. Auditoinnin pohjalta annamme kehitysehdotuksia ja asiakkaan tarpeen mukaan autamme myös toimenpiteiden toteuttamisessa. Lopputuloksena on asiakkaalle soveltuva ratkaisu, jossa kehitystarpeet on organisoitu jatkuvaksi tekemiseksi tai selkeäksi projektiksi osa-alue kerrallaan.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Avara otti käyttöön HubSpotin parantaakseen asiakkaan polkua, kehittääkseen automaatioviestintää ja mahdollistaakseen vuokraustiimin tekemän seurannan
Pirkanmaalainen Jet-Tekno tähtää kansainväliseen kasvuun uudistetun brändin voimalla, tarkalle kohderyhmälle viestien
Esittelyssä Harvan Staplesille suunnittelema Back to Work -liidikampanja ja kokonaisvaltainen markkinointiyhteistyö