
HP:n tapahtuma Re-invent the Future puhutteli päättäjiä
Kasvokkain kohtaamisia ja digitaalista markkinointia yhdistävän tapahtuman 95% osallistujista tulisi uudelleen Miten tässä onnistuttiin?
Tapahtumamarkkinoinnissa tulee keskittyä kolmeen vaiheeseen: mitä tapahtuu ennen tapahtumaa, tapahtuman aikana ja tapahtuman jälkeen. Näissä vaiheissa ratkaistaan, kuinka moni tulee paikalle tapahtumaasi, kuinka onnistuneesti markkinoit tapahtuman aikana ja kuinka monta konversiota saat generoitua tapahtuman jälkeen.
360-markkinointitoimistona pystymme tarjoamaan KAIKKI tapahtuman tavoitteita tukevat viestintä-, sisältö- ja tuotantotyöt samasta paikasta. Me emme pelkästään toteuta tapahtumia, vaan autamme asiakkaitamme suunnittelemaan, tekemään ja kehittämään tuloksellista markkinointia.
Miksi Harva WaveCrest on oikea kumppani tapahtuman toteutuksessa
Meillä on tapahtuma-alalta yhteensä yli 200 vuotta kokemusta, joten tiedämme onnistuneiden tapahtumatuotantojen elementit ja sudenkuopat. Rakennamme tuotantotiimin aina asiakkaan tarpeen mukaan hyödyntäen meidän omia markkinoinnin, verkkoteknologian ja graafisen suunnittelun asiantuntijoita. Tarvittaessa pystymme myös tukeutumaan laajaan ja luotettavaan verkostoomme erikoisimmatkin toiveet toteuttaaksemme.
Tarjoamme apua tapahtumatuotannon jokaiseen vaiheeseen
Olemme auttaneet asiakkaitamme tapahtumasuunnitelman työstössä ja olleet mukana muokkaamassa jo tehdystä suunnitelmasta toteutuskelpoisen. Olemme luoneet tapahtumien kuva- ja äänimaailmoja ja hankkineet oikeanlaisen laitteiston, jolla tapahtuma on voitu toteuttaa suunnitelman mukaisesti. Olemme suunnitelleet tapahtumien dramaturgiaa ja kirjoittaneet tapahtumien käsikirjoituksia. Olemme myös keränneet tapahtumien tuloksia ja analysoineet niitä asiakkaitamme varten.
Mieluiten olemme kuitenkin mukana tapahtumaprojektin alusta loppuun saakka, koska silloin pystymme tarjoamaan osaamistamme projektin jokaisessa vaiheessa.
Onko suunnitelmissanne osallistua tapahtumaan tai järjestää sellainen itse? Lue oppaastamme tuoreet vinkit tapahtumamuotoiluun ajassa, jossa etä- ja lähitapahtumat yhdistyvät.
Jätä meille yhteystietosi, niin laitetaan pyörät pyörimään!
Kasvokkain kohtaamisia ja digitaalista markkinointia yhdistävän tapahtuman 95% osallistujista tulisi uudelleen Miten tässä onnistuttiin?
Ilmastoareenan ja Second Life Catwalkin kestävän pukeutumisen tapahtuma muutettiin nopeasti pelkästä koulutapahtumasta verkkoa hyödyntäväksi hybridiksi
Jos tapahtuma-alalle pitää nimetä yksi esikuva genressään, se on Slush Harvan asiakas VTT lähti mukaan Slushiin