
HubSpotin avulla kehitettiin Avaran asiakaspolkua ja markkinointia
Avara otti käyttöön HubSpotin parantaakseen asiakkaan polkua, kehittääkseen automaatioviestintää ja mahdollistaakseen vuokraustiimin tekemän seurannan
Meillä on yli vuosikymmenen kokemus monipuolisten verkkosivujen rakentamisesta. Olemme erikoistuneet laadukkaisiin Wordpress- ja HubSpot-sivustoihin, joissa korostuu asiakasta palveleva käyttöliittymäsuunnittelu, saavutettavuus-standardit sekä brändiä korostava ulkoasu. Teemme myös hakukoneoptimointia ja copywritingia asiakkaan tarpeiden mukaan.
Verkkosivu-uudistus on usein pitkä ja monimuotoinen prosessi, joka lähtee liikkeelle suunnittelusta ja workshopeista, eikä missään nimessä pääty julkaisupäivään. Uudistetun verkkosivuston julkaisun jälkeen me kehitämme verkkosivustoa kävijädatan ja käyttäjien palautteen pohjalta tehokkaina ja selkeinä sprintteinä sovitulla palvelumallilla.
Sprinttimuotoisen verkkosivukehityksen suurin hyöty on nopeammin saatavat tulokset. Ensimmäinen sivustoversio saadaan yleensä valmiiksi jopa 14-21 päivässä projektin aloituksesta.
Koska sivustoa kehitetään pienemmissä osissa, uudet toiminnallisuudet ovat realistisia, ja niiden määrittely ja toteutus on helpompaa. Meille on tärkeää, että uudistetulla verkkosivulla huomioidaan kaikki osapuolet: loppukäyttäjät eli asiakkaat, verkkosivuston ylläpitäjät sekä hakukoneet.
Sprinttimuotoisessa verkkosivukehityksessä myös mahdolliset ongelmatilanteet pystytään ratkomaan joustavammin. Kehitys perustuu aitoihin, todennettaviin käyttökokemuksiin, ja mikäli uusin päivitys tuottaa ongelmia, sen peruuttaminen ei vaikuta muun sivuston toimintaan.
Uudistamme verkkosivustoja sekä tuntityönä että projekteina asiakkaan toiveen mukaan. Halvimmillaan yksisivuisten laskeutumissivujen hinta lähtee noin tuhannesta eurosta edellyttäen asiakkaan toimittamaa kuva- ja tekstimateriaalia. Useimpien verkkosivu-uudistusten hinta asettuu 8 000 - 20 000 euron välille sivustolle toivotuista sisällöistä, ilmeen uudistuksen tarpeesta ja toteutusvastuista riippuen.
Sprittikehityksen mallissa ensimmäinen versio sivuista saadaan useimmiten julkaistua huomattavasti edullisemmalla kustannuksella kuin perinteisessä mallissa. Kehittäminen jatkuu tämän jälkeen esimerkiksi kuukausilaskutteisesti. Monelle yritykselle kustannuksien jakaminen pienempään aloituslaskuun ja sen jälkeen esimerkiksi 12 kuukautta kestävään kehitysjaksoon on isoa kertalaskua parempi vaihtoehto.
Täytä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Avara otti käyttöön HubSpotin parantaakseen asiakkaan polkua, kehittääkseen automaatioviestintää ja mahdollistaakseen vuokraustiimin tekemän seurannan
Rönnvikin viinitila houkuttelee verkkosivuillaan ja sosiaalisen median sisällöillään kotimaan matkailijoita
Esittelyssä Harvan Staplesille suunnittelema Back to Work -liidikampanja ja kokonaisvaltainen markkinointiyhteistyö