Markkinoinnin automaatiot

HubSpot markkinoinnin automaatioiden työkaluna.

Varaa maksuton konsultaatio <>

Markkinoinnin automaatiot pähkinänkuoressa

Automaatiot helpottavat sekä myynnin että markkinoinnin toimintaa, poistavat manuaalisesti suoritettavia tehtäviä sekä parantavat asiakaskokemusta. Automaatioiden avulla voit automatisoida esimerkiksi:

  • kaikki sosiaalisen median julkaisut sekä uutiskirjeet
  • verkkosivusi lomakkeiden kiitosviestit ja jälkimarkkinoinnin
  • liidien hoitamisen ja kontaktoinnin prosessit
  • verkkosivuillasi näytettävän sisällön, jos käyttäjä on tunnistettavissa evästeiden avulla

HubSpot markkinoinnin automaatioiden työkaluna

HubSpot on maailman käytetyin CRM-työkalu, jolla voit automatisoida ja personoida kaikki markkinoinnin toimenpiteesi. HubSpotin suosion syy piilee sen monipuolisuudessa: se nivoo yhteen paikkaan markkinoinnin, myynnin, asiakkuuden hallinnan sekä asiakaspalvelun tärkeimmät työkalut.

HubSpot sisältää monenlaisia työkaluja mm. sisältömarkkinointiin, sosiaalisen median markkinointiin, analytiikkaan, asiakkuudenhallintaan, verkko- ja laskeutumissivujen luomiseen, hakukoneoptimointiin sekä sähköpostimarkkinointiin. 

Lue lisää HubSpotista ja tutustu HubSpotin käyttöönottoon

liidiopas-mockup_hubbari

 

Kuinka hyödyntäisin HubSpotia?

Mietitkö, olisiko HubSpot oikea ratkaisu teidän tarpeisiinne? Lue harvinaisen selkeä oppaamme, joka auttaa sinua päätöksenteossa.

Lataa maksuton opas

Haluatko keskustella lisää HubSpotista ja markkinoinnin automaatioista?