
Recoverin kulttuurikirja konkretisoi yhtenäistymismatkaa
One Recover -työnantajakuvaprojekti konkretisoi yhtiön identiteetin ja kulttuurin ensin henkilöstölle ja sitten ulospäin
Automaatiot helpottavat sekä myynnin että markkinoinnin toimintaa, poistavat manuaalisesti suoritettavia tehtäviä sekä parantavat asiakaskokemusta. Automaatioiden avulla voit automatisoida esimerkiksi:
HubSpot on maailman käytetyin CRM-työkalu, jolla voit automatisoida ja personoida kaikki markkinoinnin toimenpiteesi. HubSpotin suosion syy piilee sen monipuolisuudessa: se nivoo yhteen paikkaan markkinoinnin, myynnin, asiakkuuden hallinnan sekä asiakaspalvelun tärkeimmät työkalut.
HubSpot sisältää monenlaisia työkaluja mm. sisältömarkkinointiin, sosiaalisen median markkinointiin, analytiikkaan, asiakkuudenhallintaan, verkko- ja laskeutumissivujen luomiseen, hakukoneoptimointiin sekä sähköpostimarkkinointiin.
Mietitkö, olisiko HubSpot oikea ratkaisu teidän tarpeisiinne? Lue harvinaisen selkeä oppaamme, joka auttaa sinua päätöksenteossa.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä viimeistän seuraavana arkipäivänä.
One Recover -työnantajakuvaprojekti konkretisoi yhtiön identiteetin ja kulttuurin ensin henkilöstölle ja sitten ulospäin
Feedbacklylle suunniteltiin briefin mukaisesti "maailmanluokan visuaalinen ilme" Uusi ilme rakentaa tutuksi tulleen logon pohjalle ja jatkaa sitä oivaltaviin ...
Castello Crumbly Blue -promootiot houkuttelivat kauppakeskuskävijöitä kokeilemaan uutta sinihomejuustoa
Lumon tavoitteli kävijöiden huomioita Lohjan Asuntomessuilla paitsi promoottorien, myös sisällöntuotannon ja messutiimin esittelyiden keinoin