Harva Virtual

Online- ja virtuaalitapahtumat osana myyntiä ja markkinointia.

Tehdäänkö yhdessä virtuaalitapahtuma?

Harva on tehnyt tapahtumia yli 15 vuotta - tiedämme onnistuneiden tapahtumatuotantojen elementit ja sudenkuopat. Emme tarjoa pelkkää tapahtumateknologiaa vaan tapahtuman järjestämisen kokonaispalveluna suunnittelusta tuotantoon. Harvalla on oma digi- ja web-tiimi, visuaaliset osaajat sekä luotettavat kumppanit kuva- ja videotuotannoissa. 

Mitä jos joisimme etäkahvit ja juttelisimme lisää tapahtumistasi? Voit milloin tahansa varata maksuttoman juttutuokion kanssamme oli sitten aiheena virtuaaliset tapahtumat tai promootiot tai muut markkinoinnin haasteet.

Varaa maksuton juttutuokio

Miksi toteuttaisit tapahtumasi virtuaalisesti?

Tekemisen tehokkuus

Saavutetaan moninkertainen yleisömäärä livetapahtumiin verrattuna, pienemmillä investoinneilla ja työmäärillä. 

Monistettavat konseptit

Laadukas ja hyvin muotoiltu tapahtuma on helppo monistaa ja kätevä toteuttaa aina uudelleen ja uudelleen. 

Mitattavat tulokset

Verkossa kaikki toiminta ja tulokset ovat mitattavissa ja kohdeyleisön osallistaminen, aktivointi ja sitouttaminen on helpompaa.

Harva Virtual -tuotteet

Intohimonamme ovat kohtaamiset ja kokemukset, jotka sitouttavat, ilahduttavat ja tuottavat tuloksia. Harva Virtual -tuotteemme ovat tyypillisimmät esimerkit virtuaalitapahtumista. Mikäli esimerkit eivät vastaa ajatuksiasi tapahtumasi toteutuksesta, olethan meihin rohkeasti yhteydessä ja suunnitellaan juuri sinun tavoitteisiisi sopiva virtuaalitapahtuma.

Boost sopii täydellisesti erikokoisille yrityksille, jotka haluavat testata, lisätä tai tehostaa asiakaskohtaamisia digitaalisissa kanavissa. Boost sopii esimerkiksi promoihin, tuote-esittelyihin ja messuille.

Palvelu on skaalautuva ja räätälöitävissä kevyistä mobiilituotannoista aina monikamera- ja -kanavatuotantoihin asiakkaan tarpeen mukaan. 

  • Tehokkaita ja lyhyitä mobiililivetuotantoja, 15min-45min
  • Tuotanto alk. 1 promoottori + 1 kamera + 1 lokaatio
  • Käytettävät kanavat: Facebook, Instagram, Youtube
  • Ei leikkauksia, grafiikoita, ulkopuolista moderointia.
Kysy lisää

Interaktiivinen webinaari

Pyydä tarjous

Interaktiivinen webinaari mahdollistaa  monenlaiset asiakas- ja yhteistyökumppanikohtaamiset. Suunnittelussa huomioidaan osallistaminen ja tarjotaan matalan kynnyksen tapa osallistua ja vaikuttaa keskusteluun.

  • Yhden kameran webinaareista useiden esiintyjien ja kameroiden studiototeutuksiin, kestoltaan 15min - 6h
  • Tuotanto 2-10hlöä + 1-3 kameraa + 1-4 lokaatioita
  • Käytettävät kanavat: Facebook, Instagram, Youtube, Google Meets, Zoom, kustomoitavat alustat
  • Liveleikkaus, kustomoitavat grafiikat, moderointi, jälkitallenteet
Kysy lisää

Hybridi

Pyydä tarjous

Hybriditapahtumassa yhdistetään kohtaamiset paikan päällä ja onlinessa, joka mahdollistaa osallistumisen laajalle yleisölle. Hybriditapahtumia on voidaan räätälöidä asiakkaan tarpeiden mukaan. Luomme parhaan ratkaisun konseptoimalla ja suunnittelemalla koko hybriditapahtumakokonaisuuden alusta loppuun.

  • Asiakkaat voivat tulla tutustumaan paikan päälle tai verkossa
  • Useita lyhyitä esittelyitä livetuotantoja 15min-45min 1-4 krt tapahtuman aikana
  • Tuotanto 1-4 höä + 1-2 kameraa + 1-2 lokaatiota, esim. studio ja messukeskus
  • Käytettävät kanavat: Facebook, Instagram, Youtube, kustomoitavat alustat
  • Grafiikat, liveleikkaukset, moderointi
Kysy lisää

Tapahtumamuotoilusta toteutukseen

Jokainen tapahtuma tarvitsee onnistuakseen ympärilleen oikeita asioita ja aktiviteetteja - oli sitten kyse virtuaalisesta tai fyysisestä tapahtumasta. Tapahtumamuotoilusta, suunnitteluun, markkinointiin, toteutukseen ja jälkihoitoon
- meiltä saat koko paketin, pitkällä kokemuksella.

Suunnitteluworkshop

Yhteistyö alkaa aina suunnittelutapaamiselle, jossa luomme perustan tapahtuman tuotannolliselle suunnittelulle.

  • Tapahtuman nykytila ja historia - Miksi järjestämme tapahtuman
  • Tapahtuman tavoitteet ja mittarit
  • Kohderyhmät ja heitä palvelevat sisällöt
  • Asiakkaan omat resurssit toteutuksessa

Tuotantosuunnitelma

Suunnittelun lopputuotoksena syntyy tuotantosuunnitelma, joka määrittää tarkemmin tapahtuman toteutuksen edellytykset.

  • Tapahtumakonsepti
  • Toteutustapa ja käytettävät teknologiat
  • Tuotannon aikataulut ja roolitus
  • Budjetti
  • Tapahtuman markkinointi

Tapahtumatuotanto


Tuotantosuunnitelman mukaisen tapahtuman toteutus yhdessä valitulla roolituksella ja toteutustavalla. 

05_2019_HarvaMarketing_valimo_noRetouch_6999_2048web

Tapahtumamuotoilulla jotain täysin uutta

Tunnistitko jo tarpeesi? Luodaan siihen ratkaisu Harvan tapahtumamuotoilun- ja digimarkkinoinnin asiantuntijoiden avulla. 

Varaa maksuton juttutuokio

Opi lisää tapahtumamarkkinoinnista

Miten tapahtumamuotoilusta tuli meidän tapa tehdä tapahtumia?

Miten tapahtumamuotoilusta tuli meidän tapa tehdä tapahtumia?

Harva tekee tuottavia ja tavoittavia tapahtumia, jossa hyödynnetään koko asiakaspolku esimarkkinoinnista tapahtuman aikaiseen tekemiseen ja jälkimarkkinointiin.

Lue lisää ›
Virtuaalitapahtumissa riittää kiinnostuneita

Virtuaalitapahtumissa riittää kiinnostuneita

Virtuaalitapahtumat ovat olleet pitkään puheissa. Nyt olosuhteiden pakosta ne tekevät tuloaan rytinällä, ja niillä onkin lukuisia hyötyjä.

Lue lisää ›
Älykästä tapahtumamarkkinointia sosiaalista mediaa hyödyntämällä

Älykästä tapahtumamarkkinointia sosiaalista mediaa hyödyntämällä

Tässä blogissa kerromme, miten voit saada tapahtumasi osallistujalistan täyteen budjettitehokkaasti sosiaalista mediaa ja tarkkaa kohdentamista hyödyntäen.

Lue lisää ›
HP-Re-Invent-The-Future-Virtual

Haluatko, että alkaa tapahtua?

Me saamme kohderyhmäsi viihtymään brändisi parissa.

Varaa aika maksuttomaan konsultointiin, jossa käydään tarkemmin läpi tavoitteitasi ja prioriteetteja sekä mietitään parhaimmat ratkaisut tuleville tapahtumillesi.