
Miten tapahtumamuotoilusta tuli meidän tapa tehdä tapahtumia?
Harva tekee tuottavia ja tavoittavia tapahtumia, jossa hyödynnetään koko asiakaspolku esimarkkinoinnista tapahtuman aikaiseen tekemiseen ja jälkimarkkinointiin
Online- ja virtuaalitapahtumat osana myyntiä ja markkinointia.
Harva on tehnyt tapahtumia yli 15 vuotta - tiedämme onnistuneiden tapahtumatuotantojen elementit ja sudenkuopat. Emme tarjoa pelkkää tapahtumateknologiaa vaan tapahtuman järjestämisen kokonaispalveluna suunnittelusta tuotantoon. Harvalla on oma digi- ja web-tiimi, visuaaliset osaajat sekä luotettavat kumppanit kuva- ja videotuotannoissa.
Mitä jos joisimme etäkahvit ja juttelisimme lisää tapahtumistasi? Voit milloin tahansa varata maksuttoman juttutuokion kanssamme oli sitten aiheena virtuaaliset tapahtumat tai promootiot tai muut markkinoinnin haasteet.
Saavutetaan moninkertainen yleisömäärä livetapahtumiin verrattuna, pienemmillä investoinneilla ja työmäärillä.
Laadukas ja hyvin muotoiltu tapahtuma on helppo monistaa ja kätevä toteuttaa aina uudelleen ja uudelleen.
Verkossa kaikki toiminta ja tulokset ovat mitattavissa ja kohdeyleisön osallistaminen, aktivointi ja sitouttaminen on helpompaa.
Intohimonamme ovat kohtaamiset ja kokemukset, jotka sitouttavat, ilahduttavat ja tuottavat tuloksia. Harva Virtual -tuotteemme ovat tyypillisimmät esimerkit virtuaalitapahtumista. Mikäli esimerkit eivät vastaa ajatuksiasi tapahtumasi toteutuksesta, olethan meihin rohkeasti yhteydessä ja suunnitellaan juuri sinun tavoitteisiisi sopiva virtuaalitapahtuma.
Boost sopii täydellisesti erikokoisille yrityksille, jotka haluavat testata, lisätä tai tehostaa asiakaskohtaamisia digitaalisissa kanavissa. Boost sopii esimerkiksi promoihin, tuote-esittelyihin ja messuille.
Palvelu on skaalautuva ja räätälöitävissä kevyistä mobiilituotannoista aina monikamera- ja -kanavatuotantoihin asiakkaan tarpeen mukaan.
Jätä yhteystietosi niin jutellaan lisää
Interaktiivinen webinaari mahdollistaa monenlaiset asiakas- ja yhteistyökumppanikohtaamiset. Suunnittelussa huomioidaan osallistaminen ja tarjotaan matalan kynnyksen tapa osallistua ja vaikuttaa keskusteluun.
Jätä yhteystietosi niin jutellaan lisää
Hybriditapahtumassa yhdistetään kohtaamiset paikan päällä ja onlinessa, joka mahdollistaa osallistumisen laajalle yleisölle. Hybriditapahtumia on voidaan räätälöidä asiakkaan tarpeiden mukaan. Luomme parhaan ratkaisun konseptoimalla ja suunnittelemalla koko hybriditapahtumakokonaisuuden alusta loppuun.
Jätä yhteystietosi niin jutellaan lisää
Jokainen tapahtuma tarvitsee onnistuakseen ympärilleen oikeita asioita ja aktiviteetteja - oli sitten kyse virtuaalisesta tai fyysisestä tapahtumasta. Tapahtumamuotoilusta, suunnitteluun, markkinointiin, toteutukseen ja jälkihoitoon
- meiltä saat koko paketin, pitkällä kokemuksella.
Yhteistyö alkaa aina suunnittelutapaamiselle, jossa luomme perustan tapahtuman tuotannolliselle suunnittelulle.
Asiakkaan omat resurssit toteutuksessa
Suunnittelun lopputuotoksena syntyy tuotantosuunnitelma, joka määrittää tarkemmin tapahtuman toteutuksen edellytykset.
Tuotantosuunnitelman mukaisen tapahtuman toteutus yhdessä valitulla roolituksella ja toteutustavalla.
Tunnistitko jo tarpeesi? Luodaan siihen ratkaisu Harvan tapahtumamuotoilun- ja digimarkkinoinnin asiantuntijoiden avulla.
Harva tekee tuottavia ja tavoittavia tapahtumia, jossa hyödynnetään koko asiakaspolku esimarkkinoinnista tapahtuman aikaiseen tekemiseen ja jälkimarkkinointiin
Virtuaalitapahtumat ovat olleet pitkään puheissa Nyt olosuhteiden pakosta ne tekevät tuloaan rytinällä, ja niillä onkin lukuisia hyötyjä
Tässä blogissa kerromme, miten voit saada tapahtumasi osallistujalistan täyteen budjettitehokkaasti sosiaalista mediaa ja tarkkaa kohdentamista hyödyntäen