Digitaaliset tapahtumat - muotoilusta toteutukseen

Etätapahtumat kaikkiin tarpeisiin.

Millainen
virtuaalitapahtuma tehdään?

Me olemme sekä digitaalisen markkinoinnin että tapahtumamarkkinoinnin pitkän linjan asiantuntijoita - pursuamme ideoita ja intoa päästä toteuttamaan visioita.

Ota yhteyttä ja keskustellaan, millainen virtuaalitapahtuma teille sopisi.

Varaa maksuton juttutuokio

Digitaalisia kohtaamisia

Virtuaalitapahtuma, digitaalinen tapahtuma, verkkotapahtuma, digifestarit, online-tapahtuma, verkkokohtaaminen! 
Monta nimeä, mutta tarkoitus on sama: luodaan kohtaamisia verkossa, jotka toimivat ja sykähdyttävät.

Miksi etätapahtuma kannattaa järjestää?

Tekemisen helppous

Saavutetaan moninkertainen yleisömäärä livetapahtumiin verrattuna, pienemmillä investoinneilla ja työmäärillä. 

Monistettavat konseptit

Laadukas ja hyvin muotoiltu tapahtuma on helppo monistaa ja kätevä toteuttaa aina uudelleen ja uudelleen. 

Mitattavat tulokset

Verkossa kaikki toiminta ja tulokset ovat mitattavissa ja kohdeyleisön osallistaminen, aktivointi ja sitouttaminen on helpompaa.

Mihin digitaalisia tapahtumia voidaan hyödyntää?

Webinaarit, koulutukset ja workshopit

Oletko alasi asiantuntija, ajatusjohtaja ja edelläkävijä, jolta muut hakevat uutta tietoa?

Skaalaa koulutukset ja workshopit laajoiksi suurempia yleisöjä palveleviksi kokonaisuuksiksi.

Verkostoitumistapahtumat ja paneelikeskustelut ja meetupit

Kohtaamisia asiantuntijoille, etsiville ja tarjoaville.

Mahdollista yleisösi verkostoituminen ja luo foorumi, jossa kaikki voivat oppia toisiltaan. 

Seminaarit, konferenssit ja digifestarit

Kun teemat on timanttia, asiaa on paljon ja sisällöt ovat kiinnostavia, voidaan luoda laajempi tapahtuma, usealla puhuja- ja ohjelmatrackilla.

Verkossa rajoitteena ei ole tilan kapasiteetti tai ruoan loppuminen, vaan valinnat ideoiden ja ohjelmasisältöjen välillä sekä miten erottua kaikissta muista tapahtumista, joita on nyt erityisen paljon! 

Messut, promootiot, esittelytilaisuudet

Vaikka yleisö ei olisi fyysisesti läsnä, he voivat olla sitä virtuaalisesti. Virtuaaliset esittelyständit, messut ja promootiot luovat kokemuksille uusia ulottuvuuksia.

Virtual Reality mahdollistaa myös tilanäytöt ja asuntoesittelyt kotisohvalta.

Kaikenlaiset virtuaali- ja hybriditapahtumat
Digitaalisissa tapahtumissa on vain mielikuvitus rajana. Millainen tapahtuma palvelee teidän tarpeita? Tehdään se teidän kanssa.

Visioista toteutuksiin

Intohimonamme ovat kohtaamiset ja kokemukset, jotka sitouttavat, ilahduttavat ja tuottavat tuloksia. Tässä esimerkkejä siitä, mitä olemme tehneet asiakkaidemme kanssa.

Tapahtumamuotoilusta toteutukseen

Jokainen tapahtuma tarvitsee onnistuakseen ympärilleen oikeita asioita ja aktiviteetteja. Tapahtumamuotoilusta, suunnitteluun, markkinointiin, toteutukseen ja jälkihoitoon
- meiltä saat koko paketin, pitkällä kokemuksella.

Ennen

Yhteistyö alkaa aina kick-offilla, jossa käymme läpi yhteiset tavoitteet ja mittarit, nykytilan ja seuraavat askelmerkit.

  • Miksi tapahtumaan kannattaa osallistua?

Ennakkomateriaalien ja sisältöjen tärkeimmät tehtävät ovat kasvattaa osallistujamäärää, luoda “pöhinää” ja syventää tapahtumien kontekstuaalisuutta.

Aikana

On tärkeää palvella sekä tapahtuman kävijöitä että heitä, jotka eivät pääse paikalle. Tapahtuman sisällä voimme luoda kaksisuuntaista viestintää ja luoda yhteenkuuluvuuden tunnetta.

  • Miten luodaan parempi asiakaskokemus kävijälle ja sivustaseuraajalle?

Jälkeen

Sitoutetaan ja luodaan pitkä muistijälki kävijöille ja tapahtumaa sivusta seuranneille. 

  • Kuinka keskusteluyhteyttä pidetään yllä myös tapahtuman jälkeen?

Sisällöllä ja aktiviteeteilla voidaan varmistaa lisäarvo ja mielenkiinnon säilyminen myös tapahtuman jälkeen.

 

Millainen kokonaisuus luodaan teidän tapahtuman ympärille?
05_2019_HarvaMarketing_valimo_noRetouch_6999_2048web

Tapahtumamuotoilulla jotain täysin uutta

Tunnistitko jo tarpeesi? Luodaan siihen ratkaisu meidän tapahtumamuotoilun- ja digimarkkinoinnin asiantuntijoiden kanssa. Tehdään yhdessä jotain uutta, jota muut benchmarkkaavat jatkossa.

Mikä tapahtumamuotoilu?

Opi lisää tapahtumamarkkinoinnista

Miten tapahtumamuotoilusta tuli meidän tapa tehdä tapahtumia?

Miten tapahtumamuotoilusta tuli meidän tapa tehdä tapahtumia?

Harva tekee tuottavia ja tavoittavia tapahtumia, jossa hyödynnetään koko asiakaspolku esimarkkinoinnista tapahtuman aikaiseen tekemiseen ja jälkimarkkinointiin.

Lue lisää ›
Virtuaalitapahtumissa riittää kiinnostuneita

Virtuaalitapahtumissa riittää kiinnostuneita

Virtuaalitapahtumat ovat olleet pitkään puheissa. Nyt olosuhteiden pakosta ne tekevät tuloaan rytinällä, ja niillä onkin lukuisia hyötyjä.

Lue lisää ›
Älykästä tapahtumamarkkinointia sosiaalista mediaa hyödyntämällä

Älykästä tapahtumamarkkinointia sosiaalista mediaa hyödyntämällä

Tässä blogissa kerromme, miten voit saada tapahtumasi osallistujalistan täyteen budjettitehokkaasti sosiaalista mediaa ja tarkkaa kohdentamista hyödyntäen.

Lue lisää ›
DSC01708

Haluatko, että alkaa tapahtua?

Me saamme kohderyhmäsi viihtymään brändisi parissa.

Varaa aika maksuttomaan konsultointiin, jossa käydään tarkemmin läpi tavoitteitasi ja prioriteetteja sekä mietitään parhaimmat ratkaisut tuleville tapahtumillesi.