
Avara
Harva on ollut pitkäaikaisena Avaran markkinoinnin kumppanina tuomassa suomalaisia vuokra-asujia ja Avara-koteja yhteen jo vuodesta 2015
Moni saa sen kuulostamaan vaikealta. Harva tekee sen sinulle helpoksi.
Itse teknologia ei ole ratkaisu ongelmaan, vaikka sitä on moni kokeillutkin. Teknologian vaihtamisessa ja hyödyntämisessä kyse on enemmän oikean haasteen tunnistamisesta sekä sopivan kumppanin valitsemisesta, joka auttaa ratkaisemaan haasteet kanssasi.
Teknologioiden ollessa kunnossa, on syytä suunnata katseet tarjoamiisi sisältöihin ja käyttäjäpolkujen optimointiin. Näin saat mitattavia tuloksia ja keskityt oleelliseen.
Mikä on sinun tilanteesi?
Käytätkö irrallisia työkaluja ja liidit päätyvät milloin mihinkin, jos niitä edes tulee? Nyt on syytä laittaa sisällöt ja perusasiat kuntoon sekä asettaa työkalusi keskustelemaan keskenään.
Pelkkä teknologia ei ratkaise kasvun haasteita. Sisällön määrä ja laatu sekä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö ovat teknologiaa tärkeämpiä kasvun luomisessa. Onko sinulla resursseja tehdä tätä itse?
Homma rokkaa, mutta tekeminen ei skaalaudu tai on tehotonta. Datan syvempi hyödyntäminen ja asiakaspolkujen optimointi vaatii sekä sinulta että kumppaniltasi uudenlaista osaamista.
Markkinoinnista on tullut melko monimutkaista, tai siltä se ainakin saattaa tuntua. Siksi haluamme tehdä asiat sinulle mahdollisimman helpoksi. Olemmekin projektitoimiston sijaan asiakkaidemme kokonaisvaltainen kumppani. Tavoitteenamme ei ole uudistaa kaikkea kerralla tai aloittaa raskasta teknologiaprojektia. Haluamme auttaa sinua aloittamaan juuri niistä asioista, jotka edistävät liiketoimintaasi.
Erikoisosaamisemme ulottuu laajasti HubSpotia ja Inbound-markkinointia pidemmälle, jonka avulla voimme aidosti palvella sinun myynnin ja markkinoinnin tavoitteitasi, uuden teknologian käyttöönoton lisäksi.
Tuumasta toimeen heti ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Aloitamme tulosten tekemisen juuri niillä toimenpiteillä, jotka ovat sinulle tärkeimpiä.
Pelkkä teknologia ei ratkaise kasvun haasteita. Sisällön määrä ja laatu sekä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö ovat teknologiaa tärkeämpiä kasvun luomisessa. Onko sinulla resursseja tehdä tätä itse?
Paljonko markkinointipanostuksesi tuottavat myyntiä? Kehitämme toimenpiteitä aina mitattavaan dataan pohjautuen. Samalla näet mistä maksat.
Harva on ollut pitkäaikaisena Avaran markkinoinnin kumppanina tuomassa suomalaisia vuokra-asujia ja Avara-koteja yhteen jo vuodesta 2015
Kasvokkain kohtaamisia ja digitaalista markkinointia yhdistävä Arlalle tehty kampanjakokonaisuus tavoitti yli puoli miljoonaa kuluttajaa eri kanavissa
Esittelyssä Harvan Staplesille suunnittelema Back to Work -liidikampanja ja kokonaisvaltainen markkinointiyhteistyö
Harva ei ole vain HubSpot-toimittaja, vaan testatun palvelumallimme avulla saamme sinulle oikeita asioita aikaiseksi ensimmäisestä päivästä alkaen, työkaluista riippumatta. Asetamme yhteiset tavoitteet ja aloitamme tärkeimpien asioiden toteuttamisen heti, jotta mikään uudistus ei hidasta liikevaihdon kasvattamista. Sinä säästät aikaa ja voit keskittyä liiketoiminnan kehittämiseen.
Yhteistyö alkaa aina kick-offilla, jossa käymme läpi yhteiset tavoitteet, nykytilan ja seuraavat askelmerkit.
Sinun jatkaessasi päivätöitä, olemmekin jo ryhtyneet hommiin. Varmistamme, että kaikki on valmista kiihdytystä varten:
Teemme muutoksesta pysyvää ja sinulle helppoa. Tuotamme markkinoinnilla tuloksia ja kehitämme yhdessä sovittuja toimenpiteitä.
Tunnistitko jo tarpeesi? HubSpotin käyttöönotto onnistuu miltä tahansa HubSpot-kumppanilta. Meiltä saat aina kokonaisen markkinointitiimin osaamisen ja selkeitä tuloksia. Valmiiden pakettiemme avulla teemme HubSpotin hyödyntämisen ja Inbound-markkinoinnin aloittamisen sinulle helpoksi, kiinteällä kuukausihinnalla.
Aloita Inbound-markkinointi ilman suuria investointeja. Starttipaketilla saat käyttöösi:
HubSpot Marketing Basic
Lisenssi 46 € / kk. ei sitoutumista.
Jätä yhteystietosi niin kerromme sinulle lisää HubSpot Startista.
Kun haluat kehittää liiketoimintaa yhdistämällä teknologian, sitouttavan sisällön ja myynnin ja markkinoinnin yhteistyön avulla.
HubSpot Marketing Pro
Lisenssi alk. 740 € / kk. (12 kk sopimus)
Jätä yhteystietosi niin kerromme sinulle lisää HubSpot Kasvusta.
Jos haluat ulkoistaa markkinointisi tai tarvitset vaativampaa ratkaisua:
HubSpot Growth suite & Enterprise
Sopii myös vaativampaan tarpeeseen
Kerro lisää tarpeistasi ja olemme sinuun yhteydessä.
HubSpot ei ole pelkästään markkinoinnin työkalu. Se on ekosysteemi, joka skaalautuu myös vaativamman myyntiorganisaation tarpeisiin tai asiakaspalvelun käyttöön. Lisäksi saatavilla on lukuisa määrä integraatioita muihin käyttämiisi työkaluihin. HubSpot toimii myös blogi- ja verkkosivualustana ja on monipuolisempi vaihtoehto esimerkiksi WordPressille.
Hubspotin CMS on moderni ja helppokäyttöinen verkkosivualusta, joka on yhteydessä HubSpot CRM -työkaluun. Tämä mahdollistaa mm. sisällön personoinnin käyttäjäkohtaisesti ja tuo jaetun HubSpotin analytiikan sekä reaaliaikaisen käyttäjäseurannan mukaan myynnin työkaluihin.
Jos ajatus verkkosivujen uudistamisesta saa kylmän hien otsalle, ei hätää. Nykyiset sivut voidaan siirtää HubSpotin päälle sellaisenaan muutamassa viikossa.
HubSpot CMS lisenssi 280 € / kk
Nykyisten sivujen siirto 460 € (Ensimmäiset 20 sivua ilmaiseksi)
HubSpot Sales Hubin avulla tuot markkinoinnin automaatiojärjestelmän hyödyt myyntityöhön.
SalesHub lisenssi alk. 46 € / kk / käyttäjä
HubSpotin Service Hub laajentaa työkalun asiakaspalvelun käyttöön, jolloin voit mm.
ServiceHub lisenssi alk. 46 € / kk / käyttäjä
Jätä yhteystietosi niin kerromme sinulle lisää CMS-Hubin mahdollisuuksista.
Inbound-markkinointiin käytettävä aika vaihtelee luonnollisesti yrityksen nykytilan ja tavoitteiden perusteella. Tärkeintä on miettiä yhdessä, minkälaisiin ongelmiin ja tarpeisiin potentiaalinen asiakkaasi etsii ratkaisua. Voit tämän jälkeen ulkoistaa meille halutessasi kaiken markkinointitekemisen sisällöntuotannosta liidien kontaktointiin asti. Sinun tehtäväksesi jää olla oman alasi asiantuntija - ja palvella uudet asiakkaasi.
Valmiiden pakettiemme avulla teemme HubSpotin hyödyntämisen ja Inbound-markkinoinnin aloittamisen sinulle helpoksi, kiinteällä kuukausihinnalla. Katso paljonko Hubspot ja Inbound-markkinointi maksaa kanssamme tästä.
Harva on kumppanitoimisto, ei projektitoimisto. Meidän mielestämme kaikkien kannalta on epäjärkevää käyttää kymmeniä tunteja projektikuvausten ja kilpailutusten tekemiseen, kun teknologian hinta on satasia tai jopa alle. Me olemme paketoineet palvelumme, koska teemme asiakkaidemme kanssa jatkuvaa yhteistyötä ja määrittelemme yhteiset tavoitteet, jolloin kaikki turha on poistettu ja kaikki tarpeellinen jää jäljelle.
Hubspot ei ole ainoastaan CRM ja markkinoinnin automaatiotyökalu, vaan HubSpotilta löytyy yksi markkinoinden helppokäyttöisimmistä ja kehittyneimmistä verkkosivualustoista. Oman kotipesän rakentaminen HubSpotin päälle on useille yrityksille erittäin varteenotettava vaihtoehto. Tiesitkö muuten, että HubSpot siirtää nykyiset verkkosivusi uudelle alustalle veloituksetta? Mikäli kiinnostuit, niin juttele lisää asiantuntijoidemme kanssa.
Inbound-markkinointiin käytettävä aika vaihtelee luonnollisesti yrityksen nykytilan ja tavoitteiden perusteella. Tärkeintä on miettiä yhdessä, minkälaisiin ongelmiin ja tarpeisiin potentiaalinen asiakkaasi etsii ratkaisua. Voit tämän jälkeen ulkoistaa meille halutessasi kaiken markkinointitekemisen sisällöntuotannosta liidien kontaktointiin asti. Sinun tehtäväksesi jää olla oman alasi asiantuntija - ja palvella uudet asiakkaasi.
Markkinoinnin automaatioon siirryttäessä keskitytään usein työkalun valintaan Nämä viisi tehtävää ovat kuitenkin ohjelmiston valintaakin tärkeämpiä
Kasvuhakkerointi eli growth hacking on trendikäs termi, jonka takana on hyviä periaatteita Tekemisen keskiössä on aina myynti
Liidien hankinta verkosta on turhaa jos et hyödynnä niitä aktiivisesti Näin aloitat liidien hoidon markkinoinnin automaation avulla ilman suuria investointeja