HubSpot ja inbound-markkinointi

Moni saa sen kuulostamaan vaikealta. Harva tekee sen sinulle helpoksi.

Mitä ongelmaa HubSpotilla ollaan ratkaisemassa?

Itse teknologia ei ole ratkaisu ongelmaan, vaikka sitä on moni kokeillutkin. Teknologian vaihtamisessa ja hyödyntämisessä kyse on enemmän oikean haasteen tunnistamisesta sekä  sopivan kumppanin valitsemisesta, joka auttaa ratkaisemaan haasteet kanssasi.

Teknologioiden ollessa kunnossa, on syytä suunnata katseet tarjoamiisi sisältöihin ja käyttäjäpolkujen optimointiin. Näin saat mitattavia tuloksia ja keskityt oleelliseen.

Mikä on sinun tilanteesi?

Varaa maksuton HubSpot-konsultaatio

Perusasiat
kuntoon

Käytätkö irrallisia työkaluja ja liidit päätyvät milloin mihinkin, jos niitä edes tulee? Nyt on syytä laittaa sisällöt ja perusasiat kuntoon sekä asettaa työkalusi keskustelemaan keskenään.

Liikevaihdon
kasvua

Pelkkä teknologia ei ratkaise kasvun haasteita. Sisällön määrä ja laatu sekä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö ovat teknologiaa tärkeämpiä kasvun luomisessa. Onko sinulla resursseja tehdä tätä itse?

Tehokkuutta
automaatiolla

Homma rokkaa, mutta tekeminen ei skaalaudu tai on tehotonta. Datan syvempi hyödyntäminen ja asiakaspolkujen optimointi vaatii sekä sinulta että kumppaniltasi uudenlaista osaamista.

Luotettava kumppani

Olemme Googlen virallinen kumppanitoimisto ja yksi Hubspotin TOP 10 kumppaneista Suomessa.

Harva tekee kasvun helpoksi

Markkinoinnista on tullut melko monimutkaista, tai siltä se ainakin saattaa tuntua. Siksi haluamme tehdä asiat sinulle mahdollisimman helpoksi. Olemmekin projektitoimiston sijaan asiakkaidemme kokonaisvaltainen kumppani. Tavoitteenamme ei ole uudistaa kaikkea kerralla tai aloittaa raskasta teknologiaprojektia. Haluamme auttaa sinua aloittamaan juuri niistä asioista, jotka edistävät liiketoimintaasi.

Erikoisosaamisemme ulottuu laajasti HubSpotia ja Inbound-markkinointia pidemmälle, jonka avulla voimme aidosti palvella sinun myynnin ja markkinoinnin tavoitteitasi, uuden teknologian käyttöönoton lisäksi.

Ketterä yhteistyö

Tuumasta toimeen heti ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Aloitamme tulosten tekemisen juuri niillä toimenpiteillä, jotka ovat sinulle tärkeimpiä.

Skaalautuva malli

Yrityksesi koosta riippuen muovaamme tekemisien mallin sellaiseksi, joka tukee tarpeitasi ja tavoitteitasi - nyt sekä tulevaisuudessa. 

Mitattavat tulokset

Paljonko markkinointipanostuksesi tuottavat myyntiä? Kehitämme toimenpiteitä aina mitattavaan dataan pohjautuen. Samalla näet mistä maksat.

Tutustu caseihin

Intohimonamme ovat kohtaamiset ja kokemukset, jotka sitouttavat, ilahduttavat ja tuottavat tuloksia. Tässä esimerkkejä siitä, mitä olemme tehneet asiakkaidemme kanssa.

Harvan palvelumalli

Harva ei ole vain HubSpot-toimittaja, vaan testatun palvelumallimme avulla saamme sinulle oikeita asioita aikaiseksi ensimmäisestä päivästä alkaen, työkaluista riippumatta. Asetamme yhteiset tavoitteet ja aloitamme tärkeimpien asioiden toteuttamisen heti, jotta mikään uudistus ei hidasta liikevaihdon kasvattamista. Sinä säästät aikaa ja voit keskittyä liiketoiminnan kehittämiseen.

Lähtölaukaus

Yhteistyö alkaa aina kick-offilla, jossa käymme läpi yhteiset tavoitteet, nykytilan ja seuraavat askelmerkit.

  • Liiketoiminan tavoitteet ja yhteiset mittarit
  • Ostopolun vaiheet ja pääkohderyhmien läpikäynti
  • Muodostamme yhteisen kehityslistan ja näkemyksen ensimmäisistä askelista
  • Valitsemme yhdessä tarvittavat työkalut, jota päästään hyödyntämään heti

Kaasu pohjaan

Sinun jatkaessasi päivätöitä, olemmekin jo ryhtyneet hommiin. Varmistamme, että kaikki on valmista kiihdytystä varten:

  • Avaamme tarvittavat tilit sekä asennamme työkalut ja toimivan analytiikan
  • Ideoimme, suunnittelemme ja tuotamme tarvittavat sisällöt
  • Toteutamme tärkeimmät kehityskohteet heti
  • Koko tiimi on aina saatavillasi yhteisen kommunikaatiokanavan välityksellä

Nauti kyydistä

Teemme muutoksesta pysyvää ja sinulle helppoa. Tuotamme markkinoinnilla tuloksia ja kehitämme yhdessä sovittuja toimenpiteitä.

  • Ehdotamme ja päätämme yhdessä, mitä tehdään seuraavaksi
  • Teemme kaiken tarvittavan puolestasi
  • Käymme säännöllisesti yhdessä läpi tuloksia ja jatkotoimenpiteitä

   Mahdollisimman helppoa sinulle: koko palvelu kiinteällä kuukausimaksulla. Tutustu palvelupaketteihin alta tai ota yhteyttä.
05_2019_HarvaMarketing_valimo_noRetouch_6999_2048web

HubSpot-palvelupaketit

Tunnistitko jo tarpeesi? HubSpotin käyttöönotto onnistuu miltä tahansa HubSpot-kumppanilta. Meiltä saat aina kokonaisen markkinointitiimin osaamisen ja selkeitä tuloksia. Valmiiden pakettiemme avulla teemme HubSpotin hyödyntämisen ja Inbound-markkinoinnin aloittamisen sinulle helpoksi, kiinteällä kuukausihinnalla.

Startti

2 470 € / kk

Aloita Inbound-markkinointi ilman suuria investointeja. Starttipaketilla saat käyttöösi:

  • Yhteisen myynnin ja markkinoinnin työkalun
  • Tarvittavat sisällöt myynnin ja markkinoinnin tueksi
  • Kokonaisen markkinointitiimin osaamisen työntekijän palkkausta edullisemmin
Kysy lisää

HubSpot Marketing Basic
Lisenssi 46 € / kk. ei sitoutumista.

Räätälöity

Pyydä tarjous

Jos haluat ulkoistaa markkinointisi tai tarvitset vaativampaa ratkaisua:

  • Markkinoinnillista näkemystä liiketoiminnan näkökulmasta 
  • Konsultointia vaativimmissa ratkaisuissa
  • Kansainväliset sivustot sekä integraatiot

HubSpot Gowth suite & Enterprise
Sopii myös vaativampaan tarpeeseen

HubSpot kasvaa mukanasi

HubSpot ei ole pelkästään markkinoinnin työkalu. Se on ekosysteemi, joka skaalautuu myös vaativamman myyntiorganisaation tarpeisiin tai asiakaspalvelun käyttöön. Lisäksi saatavilla on lukuisa määrä integraatioita muihin käyttämiisi työkaluihin. HubSpot toimii myös blogi- ja verkkosivualustana ja on monipuolisempi vaihtoehto esimerkiksi WordPressille.

Verkkosivut HubSpotilla

Hubspotin CMS on moderni ja helppokäyttöinen verkkosivualusta, joka on yhteydessä HubSpot CRM -työkaluun. Tämä mahdollistaa mm. sisällön personoinnin käyttäjäkohtaisesti ja tuo jaetun HubSpotin analytiikan sekä reaaliaikaisen käyttäjäseurannan mukaan myynnin työkaluihin. 

  • Näyttää eri sisältöä asiakkaille, liideille ja uusille kävijöille
  • Halutessasi saat reaaliaikaisen notifikaation liidin palatessa verkkosivuillesi

Käyttöön ilman suurta verkkosivu-uudistusta 

Jos ajatus verkkosivujen uudistamisesta saa kylmän hien otsalle, ei hätää. Nykyiset sivut voidaan siirtää HubSpotin päälle sellaisenaan muutamassa viikossa.

Kysy lisää

HubSpot CMS lisienssi 280 € / kk
Nykyisten sivujen siirto 460 € (Ensimmäiset 20 sivua ilmaiseksi)

Muskelia myyntiin

HubSpot Sales Hubin avulla tuot markkinoinnin automaatiojärjestelmän hyödyt myyntityöhön.

  • Myyntimeilien ja myyntiputken automaatiot
  • 1-to-1 videot
  • Seuraa tarjousten ja liitteiden avauksia

SalesHub lisenssi alk. 46 € / kk / käyttäjä

Parempaa asiakaspalvelua

HubSpotin Service Hub laajentaa työkalun asiakaspalvelun käyttöön, jolloin voit mm.

  • auttaa asiakkaitasi löytämään vastaukset yleisimpiin kysymyksiin itse Wikin avulla
  • helpottaa asiakaspalvelua tiketöinnin avulla
  • kerätä asiakaspalautetta ja seurata NPS-pisteytystä

ServiceHub lisenssi alk. 46 € / kk / käyttäjä

Usein kysyttyä

Mitä Inbound-markkinointi vaatii markkinoijalta?
Inbound-markkinointiin käytettävä aika vaihtelee luonnollisesti yrityksen nykytilan ja tavoitteiden perusteella. Tärkeintä on miettiä yhdessä, minkälaisiin ongelmiin ja tarpeisiin potentiaalinen asiakkaasi etsii ratkaisua. Voit tämän jälkeen ulkoistaa meille halutessasi kaiken markkinointitekemisen sisällöntuotannosta liidien kontaktointiin asti. Sinun tehtäväksesi jää olla oman alasi asiantuntija - ja palvella uudet asiakkaasi.
Mitä Inbound-markkinointi maksaa?

Valmiiden pakettiemme avulla teemme HubSpotin hyödyntämisen ja Inbound-markkinoinnin aloittamisen sinulle helpoksi, kiinteällä kuukausihinnalla. Katso paljonko Hubspot ja Inbound-markkinointi maksaa kanssamme tästä

Miten voitte antaa kuukausihinnan palveluillenne?
Harva on kumppanitoimisto, ei projektitoimisto. Meidän mielestämme kaikkien kannalta on epäjärkevää käyttää kymmeniä tunteja projektikuvausten ja kilpailutusten tekemiseen, kun teknologian hinta on satasia tai jopa alle. Me olemme paketoineet palvelumme, koska teemme asiakkaidemme kanssa jatkuvaa yhteistyötä ja määrittelemme yhteiset tavoitteet, jolloin kaikki turha on poistettu ja kaikki tarpeellinen jää jäljelle.
Mikä on Hubspot CMS?

Hubspot ei ole ainoastaan CRM ja markkinoinnin automaatiotyökalu, vaan HubSpotilta löytyy yksi markkinoinden helppokäyttöisimmistä ja kehittyneimmistä verkkosivualustoista. Oman kotipesän rakentaminen HubSpotin päälle on useille yrityksille erittäin varteenotettava vaihtoehto. Tiesitkö muuten, että HubSpot siirtää nykyiset verkkosivusi uudelle alustalle veloituksetta? Mikäli kiinnostuit, niin juttele lisää asiantuntijoidemme kanssa.

Blogeja Inbound-markkinoinnista

5 asiaa, jotka markkinoinnin automatisoijan täytyy tehdä

5 asiaa, jotka markkinoinnin automatisoijan täytyy tehdä

Markkinoinnin automaatioon siirryttäessä keskitytään usein työkalun valintaan. Nämä viisi tehtävää ovat kuitenkin ohjelmiston valintaakin tärkeämpiä.

Lue lisää ›
Kasvuhakkerointi kasvattaa brändiäsi viraalisti

Kasvuhakkerointi kasvattaa brändiäsi viraalisti

Kasvuhakkerointi eli growth hacking on trendikäs termi, jonka takana on hyviä periaatteita. Tekemisen keskiössä on aina myynti.

Lue lisää ›
Liidienhankinnasta markkinoinnin automaatioon – Näin pääset alkuun

Liidienhankinnasta markkinoinnin automaatioon – Näin pääset alkuun

Liidien hankinta verkosta on turhaa jos et hyödynnä niitä aktiivisesti. Näin aloitat liidien hoidon markkinoinnin automaation avulla ilman suuria investointeja.

Lue lisää ›