HubSpot ja inbound-markkinointi

Moni saa sen kuulostamaan vaikealta. Harva tekee sen sinulle helpoksi.

Harva tekee kasvun helpoksi

Markkinoinnista on tullut melko monimutkaista, tai siltä se ainakin saattaa tuntua. Siksi haluamme tehdä asiat sinulle mahdollisimman helpoksi. Olemmekin projektitoimiston sijaan asiakkaidemme kokonaisvaltainen kumppani. Tavoitteenamme ei ole uudistaa kaikkea kerralla tai aloittaa raskasta teknologiaprojektia. Haluamme auttaa sinua aloittamaan juuri niistä asioista, jotka edistävät liiketoimintaasi.

Erikoisosaamisemme ulottuu laajasti HubSpotia ja Inbound-markkinointia pidemmälle, jonka avulla voimme aidosti palvella sinun myynnin ja markkinoinnin tavoitteitasi, uuden teknologian käyttöönoton lisäksi.

HubSpot käyttöönotot

Autamme sinut alkuun HubSpotin kanssa ja koulutamme sinut työkalun käyttöön. Meiltä saat syvällisesti markkinointia ja myyntiä ymmärtävän tiimin koko osaamisen käyttöönoton tueksi.

Varaa demo

Markkinointi palveluna

Pelkkä teknologia tai tekninen käyttöönotto on hyvä alku mutta keskittyminen liiketoimintaan, myyntiin ja markkinointiin ratkaisee.  Siksi tarjoamme aina aitoa kumppanuutta. Meiltä saat koko tiimin osaamisen käyttöösi! 

Katso paketit

HubSpot verkkosivut

Onko sinulla HubSpot CRM tai markkinoinnin automaatio jo käytössä ja mietit verkkosivuston rakentamista HubSpotiin? Haluatko vaihtoehtoisen näkemyksen WP-toteutukselle? Autamme sinua hahmottamaan tarpeesi ja tuotamme palvelun! 

Kysy lisää

Kuinka hyödyntäisin HubSpotia?

Kaipaatko ideoita HubSpotin hyödyntämiseen liidien hankinnassa? Lataa oppaamme, josta saat 10 konkreettista ideaa liidien hankintaan verkossa.

Lataa maksuton opas

liidiopas-cover

Mitä ongelmaa HubSpotilla ollaan ratkaisemassa?

Itse teknologia ei ole ratkaisu ongelmaan, vaikka sitä on moni kokeillutkin. Teknologian vaihtamisessa ja hyödyntämisessä kyse on enemmän oikean haasteen tunnistamisesta sekä sopivan kumppanin valitsemisesta, joka auttaa ratkaisemaan haasteet kanssasi.

Teknologioiden ollessa kunnossa, on syytä suunnata katseet tarjoamiisi sisältöihin ja käyttäjäpolkujen optimointiin. Näin saat mitattavia tuloksia ja keskityt oleelliseen.

Mikä on sinun tilanteesi?

Perusasiat kuntoon

Käytätkö irrallisia työkaluja ja liidit päätyvät milloin mihinkin, jos niitä edes tulee? Nyt on syytä laittaa sisällöt ja perusasiat kuntoon sekä asettaa työkalusi keskustelemaan keskenään.

Liikevaihdon kasvua

Pelkkä teknologia ei ratkaise kasvun haasteita. Sisällön määrä ja laatu sekä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö ovat teknologiaa tärkeämpiä kasvun luomisessa. Onko sinulla resursseja tehdä tätä itse?

Tehokkuutta automaatiolla

Homma rokkaa, mutta tekeminen ei skaalaudu tai on tehotonta. Datan syvempi hyödyntäminen ja asiakaspolkujen optimointi vaatii sekä sinulta että kumppaniltasi uudenlaista osaamista.

Luotettava kumppani

Olemme Googlen virallinen kumppanitoimisto ja yksi Hubspotin TOP 10 kumppaneista Suomessa.

 

Harvan palvelumalli

Harva ei ole vain HubSpot-toimittaja, vaan testatun palvelumallimme avulla saamme sinulle oikeita asioita aikaiseksi ensimmäisestä päivästä alkaen, työkaluista riippumatta. Asetamme yhteiset tavoitteet ja aloitamme tärkeimpien asioiden toteuttamisen heti, jotta mikään uudistus ei hidasta liikevaihdon kasvattamista. Sinä säästät aikaa ja voit keskittyä liiketoiminnan kehittämiseen.

Lähtölaukaus

Yhteistyö alkaa aina kick-offilla, jossa käymme läpi yhteiset tavoitteet, nykytilan ja seuraavat askelmerkit.

  • Liiketoiminan tavoitteet ja yhteiset mittarit
  • Ostopolun vaiheet ja pääkohderyhmien läpikäynti
  • Muodostamme yhteisen kehityslistan ja näkemyksen ensimmäisistä askelista
  • Valitsemme yhdessä tarvittavat työkalut, jota päästään hyödyntämään heti

Kaasu pohjaan

Sinun jatkaessasi päivätöitä, olemmekin jo ryhtyneet hommiin. Varmistamme, että kaikki on valmista kiihdytystä varten:

  • Avaamme tarvittavat tilit sekä asennamme työkalut ja toimivan analytiikan
  • Ideoimme, suunnittelemme ja tuotamme tarvittavat sisällöt
  • Toteutamme tärkeimmät kehityskohteet heti
  • Koko tiimi on aina saatavillasi yhteisen kommunikaatiokanavan välityksellä

Nauti kyydistä

Teemme muutoksesta pysyvää ja sinulle helppoa. Tuotamme markkinoinnilla tuloksia ja kehitämme yhdessä sovittuja toimenpiteitä.

  • Ehdotamme ja päätämme yhdessä, mitä tehdään seuraavaksi
  • Teemme kaiken tarvittavan puolestasi
  • Käymme säännöllisesti yhdessä läpi tuloksia ja jatkotoimenpiteitä

HubSpot-palvelupaketit

Tunnistitko jo tarpeesi vai kaipaatko apua valintapäätösten tekemiseen? HubSpotin käyttöönotto onnistuu miltä tahansa HubSpot-kumppanilta, mutta Harvalta saat koko markkinointitiimin osaamisen ja selkeitä tuloksia. Teemme HubSpotin käyttöönoton ja hyödyntämisen sinulle helpoksi ymmärrettävällä palvelu- ja hinnoittelumallilla. 

Helppo käyttöönotto

Alk. 2 900 €

Ota HubSpot käyttöön ammattilaisten avulla.  

  • Valitsemme sinulle sopivat työkalut myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun hoitamiseen.
  • Koulutamme sinut ja tiimisi
  • Tuotamme kirjallisen roadmapin HubSpotin hyötykäyttöön
Varaa demo

HubSpot Marketing Starter
Lisenssi 46 € / kk.
Kuukausilaskutus, ei määräaikaista sitoutumista. 

Konsultointi ja projektit

Pyydä tarjous

Kun mietit markkinoinnin ulkoistusta ja kaipaat vaativampaa ratkaisua:  

  • Konsultointia vaativiin ratkaisuihin
  • Enterprise-käyttöönotot
  • Laajat verkkosivustot
  • Integraatiot

Ota yhteyttä

HubSpot Growth Suite & Enterprise
Sopii myös vaativampaan tarpeeseen

HubSpot kasvaa mukanasi

HubSpot ei ole pelkästään markkinoinnin työkalu. Se on ekosysteemi, joka skaalautuu myös vaativamman myyntiorganisaation tarpeisiin tai asiakaspalvelun käyttöön. Lisäksi saatavilla on lukuisa määrä integraatioita muihin käyttämiisi työkaluihin. HubSpot toimii myös blogi- ja verkkosivualustana ja on monipuolisempi vaihtoehto esimerkiksi WordPressille.

Verkkosivut HubSpotilla

Hubspotin CMS on moderni ja helppokäyttöinen verkkosivualusta, joka on yhteydessä HubSpot CRM -työkaluun. Tämä mahdollistaa mm. sisällön personoinnin käyttäjäkohtaisesti ja tuo jaetun HubSpotin analytiikan sekä reaaliaikaisen käyttäjäseurannan mukaan myynnin työkaluihin. 

  • Näyttää eri sisältöä asiakkaille, liideille ja uusille kävijöille
  • Halutessasi saat reaaliaikaisen notifikaation liidin palatessa verkkosivuillesi

Käyttöön ilman suurta verkkosivu-uudistusta 

Jos ajatus verkkosivujen uudistamisesta saa kylmän hien otsalle, ei hätää. Nykyiset sivut voidaan siirtää HubSpotin päälle sellaisenaan muutamassa viikossa.

Kysy lisää

HubSpot CMS lisenssi 280 € / kk
Nykyisten sivujen siirto 460 € (Ensimmäiset 20 sivua ilmaiseksi)

Muskelia myyntiin

HubSpot Sales Hubin avulla tuot markkinoinnin automaatiojärjestelmän hyödyt myyntityöhön.

  • Myyntimeilien ja myyntiputken automaatiot
  • 1-to-1 videot
  • Seuraa tarjousten ja liitteiden avauksia

SalesHub lisenssi alk. 46 € / kk / käyttäjä

Parempaa asiakaspalvelua

HubSpotin Service Hub laajentaa työkalun asiakaspalvelun käyttöön, jolloin voit mm.

  • auttaa asiakkaitasi löytämään vastaukset yleisimpiin kysymyksiin itse Wikin avulla
  • helpottaa asiakaspalvelua tiketöinnin avulla
  • kerätä asiakaspalautetta ja seurata NPS-pisteytystä

ServiceHub lisenssi alk. 46 € / kk / käyttäjä

Usein kysyttyä

Mitä inbound-markkinointi vaatii markkinoijalta?

Inbound-markkinointiin käytettävä aika vaihtelee luonnollisesti yrityksen nykytilan ja tavoitteiden perusteella. Tärkeintä on miettiä yhdessä, minkälaisiin ongelmiin ja tarpeisiin potentiaalinen asiakkaasi etsii ratkaisua. Voit tämän jälkeen ulkoistaa meille halutessasi kaiken markkinointitekemisen sisällöntuotannosta liidien kontaktointiin asti. Sinun tehtäväksesi jää olla oman alasi asiantuntija – ja palvella uudet asiakkaasi.

Mitä inbound-markkinointi maksaa?

Valmiiden pakettiemme avulla teemme HubSpotin hyödyntämisen ja inbound-markkinoinnin aloittamisen sinulle helpoksi, kiinteällä kuukausihinnalla. Katso paljonko Hubspot ja inbound-markkinointi kanssamme maksaa tästä

Miten voitte antaa kuukausihinnan palveluillenne?

Harva on kumppanitoimisto, ei projektitoimisto. Meidän mielestämme kaikkien kannalta on epäjärkevää käyttää kymmeniä tunteja projektikuvausten ja kilpailutusten tekemiseen, kun teknologian hinta on satasia tai jopa alle. Me olemme paketoineet palvelumme, koska teemme asiakkaidemme kanssa jatkuvaa yhteistyötä ja määrittelemme yhteiset tavoitteet, jolloin kaikki turha on poistettu ja kaikki tarpeellinen jää jäljelle.

Mikä on Hubspot CMS?

Hubspot ei ole ainoastaan CRM ja markkinoinnin automaatiotyökalu, vaan HubSpotilta löytyy yksi markkinoinden helppokäyttöisimmistä ja kehittyneimmistä verkkosivualustoista. Oman kotipesän rakentaminen HubSpotin päälle on useille yrityksille erittäin varteenotettava vaihtoehto. Tiesitkö muuten, että HubSpot siirtää nykyiset verkkosivusi uudelle alustalle veloituksetta? Mikäli kiinnostuit, juttele lisää asiantuntijoidemme kanssa.

Mitä inbound-markkinointi vaatii markkinoijalta?

Inbound-markkinointiin käytettävä aika vaihtelee luonnollisesti yrityksen nykytilan ja tavoitteiden perusteella. Tärkeintä on miettiä yhdessä, minkälaisiin ongelmiin ja tarpeisiin potentiaalinen asiakkaasi etsii ratkaisua. Voit tämän jälkeen ulkoistaa meille halutessasi kaiken markkinointitekemisen sisällöntuotannosta liidien kontaktointiin asti. Sinun tehtäväksesi jää olla oman alasi asiantuntija – ja palvella uudet asiakkaasi.