
5 vinkkiä myymälänäkyvyyteen
Merkittävä osa brändivalinnoista tehdään vasta myymälässä Lue tärkeimmät vinkit, miten näyt myymälässä oikealla tavalla
Tyylikkäät materiaalit sekä digissä että printissä antavat oikean viestin, herättävät tunteita ja saavat mielikuvat muuttumaan
Kun haluat viestiä yrityksestäsi, materiaalin täytyy olla tyylikästä ja mieleenpainuvaa. Sen täytyy muuttaa mielikuvia ja välittää viestisi selkeästi sekä erottuvasti. Oli kyse sitten käyntikortista, vuosikertomuksesta, printti etusivusta, digikampanjan mainoksesta tai shop-in-shopista, suunnittelemme ja toteutamme brändisi arvoiset markkinointi- ja myyntimateriaalit sekä graafista suunnittelua vaativat kokonaisuudet. Kunnioitamme graafista ohjeistoasi - tai luomme sinulle ilmeen ohjeistoineen.
Suunnittelemme ja tuotamme laadukkaat vetovoimaiset materiaalit kaikkiin tarvitsemiisi digitaalisiin kanaviin ja tarkoituksiin, joko kampanjaluontoisesti tai jatkuvana yhteistyönä. Valitun julkaisukanavan ja tavoitteen mukaan materiaali voi olla esimerkiksi interaktiivinen kuvasto, liikkuva animaatio, näyttävä kampanjakuva, HTML5-banneri tai vaikkapa digitaalinen onnenpyörä.
Vaikka digitaalisen sisällön kuluttaminen kasvaa jatkuvasti, moni printtituote puolustaa paikkaansa perustellusti. Suunnittelemme ja teemme lehtien etusivut, ulkomainosjulisteet, käyntikortit, esitteet ja kokonaiset sidosryhmälehdet vankalla kokemuksella ja visuaalisella silmällä. Meillä on pitkä asiakassuhde useiden painotalojen kanssa.
Meillä on pitkä kokemus markkinointimateriaalien suunnittelusta myymäläympäristöön. Teemme toimivat hyllynpäädyt tai vaikka kokonaisen shop-in-shopin, ja saat meiltä myös materiaalien ylöslaiton - valtakunnallisesti. Autamme sinua myös etsimään ja brändäämään halutut give-away materiaalit.
Merkittävä osa brändivalinnoista tehdään vasta myymälässä Lue tärkeimmät vinkit, miten näyt myymälässä oikealla tavalla
Visuaalinen ilme, brändiin yhdistettävät mielikuvat ja erottuminen ovat yritykselle strategisesti tärkeää pääomaa
Seuraamme somen ja digitaalisen alan uusia tuulia, jotta sinun ei tarvitsisi Tämän viikon pääaiheena sisältömarkkinoinnin visuaalisuus
One Recover -työnantajakuvaprojekti konkretisoi yhtiön identiteetin ja kulttuurin ensin henkilöstölle ja sitten ulospäin
Feedbacklylle suunniteltiin briefin mukaisesti "maailmanluokan visuaalinen ilme" Uusi ilme rakentaa tutuksi tulleen logon pohjalle ja jatkaa sitä oivaltaviin ...
Castello Crumbly Blue -promootiot houkuttelivat kauppakeskuskävijöitä kokeilemaan uutta sinihomejuustoa
Lumon tavoitteli kävijöiden huomioita Lohjan Asuntomessuilla paitsi promoottorien, myös sisällöntuotannon ja messutiimin esittelyiden keinoin