
HubSpotin avulla kehitettiin Avaran asiakaspolkua ja markkinointia
Avara otti käyttöön HubSpotin parantaakseen asiakkaan polkua, kehittääkseen automaatioviestintää ja mahdollistaakseen vuokraustiimin tekemän seurannan
Kun haluat erottua markkinoilla eduksesi ja herättää keskustelua, autamme muotoilemaan bisneksesi entistä kiinnostavammaksi markkinoinnin keinoin. Asiantuntijamme ovat olleet mukana satojen yritysten markkinointistrategioiden suunnittelussa ja jalkauttaneet strategian kanavakohtaisiin markkinointitoteutuksiin. Autamme yritystäsi luomaan markkinointistrategian alusta alkaen tai tuoreuttamaan jo olemassa olevaa suunnitelmaasi.
Markkinointistrategiaa luodessa turhan moni keskittyy pelkästään mitä-kysymykseen: mitä ja milloin teemme missäkin markkinointikanavassa. Markkinointistrategian kannalta olisi tärkeää osata esittää myös miksi-kysymys, jonka avulla löytyvät markkinoinnin todelliset tavoitteet.
Miksi-kysymykseen pitää pystyä vastaamaan ainakin asiakas-, prospekti- ja suosittelijanäkökulmista, joita asiakkaidemme voi olla hankala itse hahmottaa ollessaan niin lähellä omaa tekemistään. Olipa kyse markkinoinnin prioriteeteistä, kehityksestä tai prosessien tehostamisesta, ulkopuolisena asiantuntijana pystymme tuorein silmin tarkastelemaan yrityksesi markkinointistrategiaa.
Markkinointistrategian ollessa kunnossa tavoitteet ja määränpää ovat selvillä. Tällöin myös tarvittavien markkinointimateriaalien suunnittelu helpottuu ja tuotantotiimillä on selkeämpi ymmärrys tavoitteista, joita materiaalien tulisi tukea.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Avara otti käyttöön HubSpotin parantaakseen asiakkaan polkua, kehittääkseen automaatioviestintää ja mahdollistaakseen vuokraustiimin tekemän seurannan
Line Carrier Oy:lle tuotettujen mainosvideoiden tavoitteena oli uudistaa brändi-identiteettiä ja parantaa yrityksen tunnettuutta
Pirkanmaalainen Jet-Tekno tähtää kansainväliseen kasvuun uudistetun brändin voimalla, tarkalle kohderyhmälle viestien