
HP:n virtuaalipromoottori moninkertaistaa verkkokaupan konversion
HP:n virtuaalipromootiokonsepti moninkertaisti verkkokaupan konversion ja toi käyttäjille aitoa lisäarvoa
Harva Marketingin ja WaveCrestin fuusioitumisen myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme Pohjoismaiden monipuolisimman promootiotarjonnan sekä livenä että virtuaalisesti. Autamme asiakkaitamme promootion tavoitteiden suunittelussa, toteutuksessa ja tulosten mittaamisessa. Kokonaisvaltaisena markkinointitoimistona tarjoamme myös näkemystämme siihen, millaisia sisältöpalveluita, materiaalituotantoja ja digitaalisia aktivointeja itse promootioon, maistatukseen tai näytejakeluun kannattaisi yhdistää.
Ensimmäiset promootiot olemme tehneet vuonna 2005 ja kuluneen 16 vuoden aikana olemme toteuttaneet kymmeniä tuhansia yksittäisiä promootioita ja näytejakeluita retail- ja B2B-asiakkaillemme lähes kaikilla toimialoilla. Toimintamme on valtakunnallista ja myös yhteispohjoismaiset ja EMEA-alueen projektit ovat meillä hanskassa kansainvälisten asiakkaidemme myötä.
Meiltä saat promoottoreita ympäri Suomea sekä Pohjoismaita.
Jätä meille yhteystietosi, niin olemme teihin yhteydessä.
Täytä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
HP:n virtuaalipromootiokonsepti moninkertaisti verkkokaupan konversion ja toi käyttäjille aitoa lisäarvoa
Uutta tapaa tehdä tapahtumia pilotoitiin Verson Beanit -tuotteiden maistatusten ympärille rakennetussa hybriditapahtumassa
Skodan markkinoinnissa käytetään tapahtumia ja lentokenttäpromootioita