Promootiot ja demopäivät

Myyntitaitoinen promoottori voi nostaa myyntiäsi jopa 200%

Kauppa syntyy, kun ihminen kohtaa ihmisen

Anna markkinoinnin ammattilaisen tehdä tuotteesi tutuksi henkilökohtaisesti sekä rakenna samalla asiakaskokemusta ja brändiä. Henkilökohtaisen kohtaamisen merkitys ei tule jatkossakaan vähenemään, vaan se muuttaa ainoastaan muotoaan ostamisen siirrettyä verkkoon. Kohtaamme viikottain useita kuluttajia ja B2B-ostopäättäjiä erilaisten haasteiden, tarpeiden ja ostopäätösten edellä hyvni vaihtelevissa ympäristöissä ja tiloissa. Teemme jatkuvaa yhteistyötä kasvukeskusten vilkkaasti liikennöidyillä alueilla ja ohikulkuväylillä. kauppakeskuksissa ja stadioneilla, merkittävimmissä päivittäistavaramyymälöissä ja tavarataloissa, elokuvateattereissa ja stadioneilla. Helsinki-Vantaan lentokentällä työskentelee jatkuvasti Harvan työntekijöitä. 

Kohtaa kasvotusten

Promootio on yksi vanhimmista markkinointimuodoista. Ihmiset tulevat aina tarvitsemaan oikeita, ihmistenvälisiä kohtaamisia, joissa luodaan suhdetta ja vaikutetaan ostopäätökseen juuri kyseisellä hetkellä. Promootio syventää kohderyhmäsi suhdetta brändiin ja auttaa jäämään mieleen. Tuemme promootioita digi- ja sometoimenpiteillä. 

Myy, testauta, esittele 

Promootio voi tähdätä välittömään myyntiin tai vaihtoehtoisesti tavoitteesi voi olla testauttaa, maistattaa tai esitellä tuotettasi tai palveluasi. Samalla kasvatat bränditunnettuutta. Promootio voi tapahtua kauppakeskuksen käytävällä, myymälässä, kadulla, messuilla, lentokentällä, laivalla tai vaikka tapahtumassa.

Mitattavuus ja jatko

Kuten kaikkien markkinointikeinojen, myös promootion toimivuus tulee aina mitata. Kaikki lähtee tavoitteen asetannasta. Mittarit määritellään yhdessä asiakkaan kanssa. Mittaamme esimerkiksi myyntiä, testanneiden määrää, selvitämme promootion nähneitä, keräämme liidejä ja palautetta valitulta kohderyhmältä. Autamme suunnittelemaan myös promootioita parhaiten tukevat digimarkkinointiratkaisut. 

Lue myös nämä

Lisi Lavonen nauttii yhä päivittäistavarakaupan teatterista

Lisi Lavonen nauttii yhä päivittäistavarakaupan teatterista

Harvan menekinedistäjä Lisi Lavonen nauttii edelleen 77 vuoden iässä päivittäistavarakaupan sykkeestä.

Lue lisää ›
Promoottorit vanhalla toimistolla fiilistelemässä tulevaa

Promoottorit vanhalla toimistolla fiilistelemässä tulevaa

Harva kasvaa ja avasi uuden toimiston Valimolle.

Lue lisää ›
Some on arkipäivää - kuolevatko myyntipromootiot?

Some on arkipäivää - kuolevatko myyntipromootiot?

Harva pohtii sosiaalisen median vaikutusta promootioiden käyttöön elintarvikealalla.

Lue lisää ›
tilaa-mailchimp.jpg

Aletaanko promoamaan?

Harvan  kanssa saat tuotteesi tai palvelusi esittelyyn ja myyntiin nopeasti ja helposti.

Varaa aika maksuttomaan promootiokonsultointiin, jossa kartoitamme tavoitteet yhdessä ja sovimme etenemissuunnitelmasta. 

Sovi etätapaaminen

Usein kysyttyä

Mitä palvelu maksaa?

Promootiotyö hinnoitellaan tuntipohjaisesti, sillä kyseessä on ihmisten toteuttama työpanos. Promootiotyötunnin keskihinta on  Harvalla 35 €/h + ALV, mikä sisältää kaikki työntekijäkulut mukaan lukien keikkabuukkaukset ja -ohjeistukset. Perusraportointi sisältyy Harvalla promootiotyön tuntihintaan.

Mikäli kyseessä on isompi kokonaisuus, jossa suunnitellaan paikkoja, aikatauluja ja kontaktoidaan useita eri tahoja promootion järjestämiseksi, laskutetaan siitä erikseen projektinhallintakorvaus.  Saat tarjouksessa mahdollisimman tarkan arvion projektinhallintatuntien määrästä. 

Hintaan vaikuttaa mahdollisesti tarvittavat lisäpalvelut, kuten promootion konseptointi sekä promootiopaikka ja -kalustovuokraus, varastointi- ja logistiikkapalvelu, promootiovaatetus. 

Toisinaan korvaus tai osa siitä voidaan sitoa tiettyjen tavoitetasojen saavuttamiseen. 

 

Keitä Harvan promoottorit ovat?
Harva Marketingilla on valtakunnallisesti yhteensä yli 400 promoottoria. He ovat pääsääntöisesti nuoria aikuisia, miehiä ja naisia, valtaosin kaupallisen alan opiskelijoita. Kaikilla heistä on kokemusta myynti- ja asiakaspalvelutehtävistä. Harva rekrytoi itse omat promoottorinsa, jolloin voidaan varmistua tekemisen laadusta. Kaikki promoottorit täyttävät promootiotöistä raportit, jolloin asiakkaalle kertyy tärkeää dataa ja ymmärystä esimerkiksi kohderyhmästä ja promootion vaikutuksista.

Harvan promootiorekrytointisivusto löytyy: http://careers.harvamarketing.fi
Mitä muuta minun pitäisi huomioida?

Tärkeintä on ymmärtää, mitä promootiolla tavoitellaan. Halutaanko suoraa myyntiä vai rakennetaanko elämyksellisiä brändikohtaamisia- vai jotain siltä väliltä? Mihin ympäristöön promootio on järkevää viedä tuotteen, palvelun sekä ostokäyttäytymisen huomioiden?

Lisäksi voimme auttaa sinua hahmottamaan promootioiden oikean ajankohdan asiakaspolulla. Ei ole aivan sama, missä vaiheessa kohtaamis- ja ostoprosessia promootiot toteutetaan ja miten ne linkitetään muuhun markkinointiin. 


Ammattitaitoisten promoottorien lisäksi tarvitaan:

  • Promootiokonsepti: Mitä tehdään ja mille kohderyhmälle sekä ennen kaikkea miksi? 
  • Tarvitaanko kiinteä promootiopaikka ja -osasto vai tehdäänkö liikkuva promootio Jopo- tai jalkapartioilla? 
  • Harvalta hoituu varastointi Pitäjänmäessä 
  • Harva hoitaa logistiikan ja materiaalilähetykset 
  • Promootiovaatteet tai ohjeistus, minkälaisissa vaatteissa henkilökuntamme toivotaan työskentelevän
  • Mistä erityisesti halutaan kerättävän tietoa ja missä formaatissa
  • Millainen koulutus promoottoreille kannattaa järjestää? 
 

Kaikki nämä saat meiltä!