
9 syytä, miksi tämä *sähköposti* avataan [varmasti]…
Sähköpostimarkkinointi on edelleen valtavan suosittua - ja toimivaa! Lue blogistamme, mitä keinoja kannattaa kokeilla, että sähköpostisi avattaisiin
Sähköposti on tutkitusti digitaalisen markkinoinnin kanavista se, joka lopulta konvertoi eniten kauppaa. Meilarit onnistuvat esimerkiksi HubSpot Marketing -palvelulla tai MailChimpillä.
Ensimmäinen kampanja saadaan käyntiin jopa viikossa, toteutamme sen yhdessä ja analysoimme tulokset. Mikäli sinulla on jo käytössä markkinoinnin automaatio, kuten HubSpot, toteutamme luonnollisesti kampanjan teidän omassa ekosysteemissä. Tarvittaessa autamme sinua ottamaan käyttöön jonkun toisen sähköpostitusohjelman, luomme sinne postituspohjat ja listakäytännöt sekä koulutamme sinut alkuun!
Määrittelemme yhdessä tavoitteet ja keinot niiden saavuttamiseksi ennen aloitusta. Näin luodaan pohja jatkuvalle tekemiselle, jolla saavutetaan mitattavia tuloksia.
Asennamme työkalun, listat ja tarvittavat sähköpostipohjat valmiiksi. Toteutamme ensimmäisen kampanjan ja koulutamme sinut tarvittaessa työkalun käyttöön.
Mittaamme kaiken avausprosenteista ja klikkauksista verkkosivulla selattuun sisältöön ja saavutettuihin konversioihin. Käymme tulokset läpi yhdessä, selkokielellä.
Räätälöimme palvelun aina asiakkaan tarpeiden mukaan ja suurin osa asiakkaistamme toteuttaa sähköpostimarkkinointia jatkuvalla palvelusopimuksen sisällä.
Yhtä lailla voimme toteuttaa teille kampanjan, josta esimerkkinä yhden kampanjan aloituspaketti hintaan 1280 € + ALV sisältää:
Sähöpostimarkkinointi oikein sovellettuna sopii kaiken kokoisille ja näköisille yrityksille.
Erityisesti jos myyt tuotteita verkossa, voidaan saavuttaa nopeita selkeästi mitattavia tuloksia jotka näkyvät heti lisämyyntinä.
B2B-myyntiin sähköposti toimii parhaiten jo hankittujen liidien hoitoon automaatioiden avulla.
Jos sinulla ei ole vielä postituslistaa, kannattaa sen kasvattaminen aloittaa välittömästi, voimme auttaa myös tässä.
Kylmille listoille postitus on harvoin järkevää, vaikka joissakin tapauksissa voidaan uusiakin liidejä koittaa houkutella myös ulkopuolelta hankitun listan kautta. On tärkeää että lista on segmentoitu tarkasti osumaan juuri omaan asiakasprofiiliisi.
Tottakai, sähköpostimarkkinoinnin periaatteet ovat samat olipa työkalusi mikä tahansa. Vieraaseen järjestelmään perehtyminen vie kuitenkin aina oman aikansa emmekä voi taata että jo käytössä oleva työkalusi taipuu kaikkeen mitä voisimme tarjota.
Käytämme useimpien asiakkaidemme kanssa MailChimp ja HubSpot järjestelmiä ja tunnemme ne kuin omat taskumme.
MailChimp on joustava ja helppo alusta aloittaa sähköpostimarkkinointi, sen käyttö on edullista tai jopa ilmaista, ja se on helppo integroida muihin järjestelmiin.
Sähköpostimarkkinointi on edelleen valtavan suosittua - ja toimivaa! Lue blogistamme, mitä keinoja kannattaa kokeilla, että sähköpostisi avattaisiin
Liidien generointi omilta verkkosivuilta ei aina ole yhtä vaikeaa miltä se kuulostaa Alkuun pääsee helposti ilmaisillakin työkaluilla Tässä blogissa opit, ...
Sähköpostimarkkinointi on yhä tehokkain digitaalisen markkinoinnin keino, mutta vaatii paljon työtä ja kärsivällisyyttä Paranna tuloksiasi näillä vinkeillä
Liidien hankinta verkosta on turhaa jos et hyödynnä niitä aktiivisesti Näin aloitat liidien hoidon markkinoinnin automaation avulla ilman suuria investointeja