Sisällöntuotanto

Harvan tekemä toimiva sisältö puhuttelee kohderyhmäänsä ja tulee vastaan oikealla hetkellä, oikeassa mediassa.

Sisältöä, joka inspiroi toimimaan ja herättää tunteita

Toimiva sisältö puhuttelee kohderyhmäänsä. Sisältö voi olla viihdettä tai ajankohtaista niin sanottua ikivihreää, vuodesta toiseen tarpeellista tietoa. Tällä hetkellä ihmisiä kiinnostavat esimerkiksi yritysten vastuullisuus, uuden oppiminen ja poistuminen arjesta. Sisällöille valitsemme aina parhaan mahdollisen mediapaletin, jotta saamme oikeat silmäparit brändisi pariin.

harva-pencil-alt

Tavoitetaan tarinalla

Puhuttiinpa sitten tekstistä, kuvasta, videosta tai äänestä, samantekevä sisältö, jolla "ollaan vain esillä" ei ole toiminut enää vuosikymmeniin. Jos et herätä tunnereaktioita, ei sinua noteerata. 

Sisältöä on perinteisesti kulutettu työ- ja vapaa-ajan moodeissa, mutta erityisesti etätöiden myötä nämä sekoittuvat. Niin työhön kuin arkeenkin kaivataan helpotusta ja toisaalta halutaan oppia uusia taitoja. Pako arjesta eskapismin muodossa on myös arvossaan, ja moni kaipaa inspiroivaa, samaistuttavaa sisältöä. 

Tunnereaktioita saadaan syntymään modernin tarinankerronnan avulla. Tarinaa voi kertoa millä tahansa formaatilla ja käytännössä missä kanavassa hyvänsä, kunhan kokonaisuus on puhutteleva ja toimii. 

harva-repeat

Optimoidaan sisältö

Mikä tahansa markkinointikanava on hyödytön, mikäli sen täytteeksi ei ole oikeanlaista sisältöä. Pelkkä esillä oleminen ei palvele sen enempää viestin lähettäjää kuin sen vastaanottajaakaan. 

Sosiaalista mediaa varten tuotettua tai siellä syntynyttä sisältöä nähdään yhä useammin muissakin markkinointikanavissa. Sosiaalisen median strategiaa ei voi irrottaa muusta markkinoinnista. 

Markkinointitarkoitukseen tehty sisältö ei saisi olla laadultaan muuta kyseisen median sisältöä huonompaa, päin vastoin. Natiivimainonta-artikkelin pitää käytännössä tarjota kiinnostavampaa asiaa kuin toimituksellisen sisällön ja YouTube-mainoksen pitää olla puhuttelevampi kuin videon, minkä yhteydessä se näytetään.

harva-bullseye-arrow

Valitaan oikea formaatti

Sisällön täytyy luonnollisesti olla kanava- ja laiteoptimoitua, ja viestin tulee olla selkeä, jotta se erottuu medioiden sisältötulvasta. 

Meidän tehtävämme Harvalla on tietää, mistä mediasta kohderyhmäsi tavoitetaan. Seuraavaksi selvitämme, minkälainen sisältö heitä puhuttelee. Markkinointibudjetti vaikuttaa osaltaan siihen, tehdäänkö toteutus tekstinä, kuvana, videona, äänenä vai niiden yhdistelmänä. Joskus sisältö kannattaa julkaista tapahtuman muodossa tai yhteydessä - joko verkossa tai kasvotusten.

Sisällöntuotantopalvelumme kattavat niin kuva- ja videotuotannon, podcastit kuin hakukoneoptimoidun tekstisisällön tuotannonkin. Tuotamme myös tapahtumia niin virtuaaliseen kuin analogiseenkin maailmaan.

Paljonko sisällöntuotanto maksaa?

Mitä sisällöntuotanto sitten maksaa? Sisällöntuotanto kanssamme hinnoitellaan suunnittelutyön osalta tuntiperusteisesti. Kuva- ja videotuotannossa tarvitaan usein lisäksi kalustoa, kuvauspaikkoja, näyttelijöitä tai malleja. Käytämme kuva- ja videotuotantoon useita erittäin hyviksi havaittuja kumppaneita, joiden kanssa meillä on sopimushinnat.

Olemme tehneet sisällöntuotantoa muutaman sadan euron hintaisesta blogijutusta kymmenien tuhansien hintaisiin brändivideoihin.

Teemme mielellämme tarjouksen tarkkaan tarpeeseen, tai kerromme, mihin budjettisi kannattaisi käyttää optimaalisen sisällön saamiseksi.

Harva-Wihuri-Tekninen-Kauppa-Videotuotanto

 

Millainen sisältö tekisi teidän markkinoinnista parempaa? Me kerromme!