Onko tapahtumamarkkinointi osa digitaalista asiakaspolkua? Onko niitä huomioitu digitaalisen markkinoinnin suunnitelmassa? Digitaalisuus tapahtumissa ei tarkoita pelkästään sähköpostilla lähetettyjä kutsuja ja muistutuksia, vaan se on paljon muutakin.
Oletteko kiinnostava? Usein tapahtumissa tavoitetaan ainoastaan paikallaolijat - toisinaan ei edes heitä. Tapahtumamuotoilun avulla tavoittavuus pystytään moninkertaistamaan. Miksi sosiaalinen media jää usein tapahtumissa käyttämättä?
Systemaattinen suunnittelumalli säästää aikaa
Tapahtumapolun aukipiirtäminen tuo esiin uusia mahdollisuuksia
Pystyt hyödyntämään jo olemassa olevaa sisältöä
Saat moninkertaistettua tavoittavuuden
Saat tapahtumat kiinteäksi osaksi muuta markkinointia
Saat siirrettyä informaation tehokkaasti taustajärjestelmiin
Erotut kilpailijoista
Varaa aika konsultointiin, jossa käydään läpi tavoitteitasi ja prioriteetteja tarkemmin ja luodaan suunnitelmat tapahtumillesi.
Tapahtumamuotoilu on laajempi kokonaisuus, jossa huomioidaan sekä ennen että jälkeen tapahtuman tapahtuvat toimenpiteet. Toimenpiteet suunnitellaan potentiaalisen asiakkaan näkökulmasta, kun konsepti on usein brändilähtöinen.
Kookkaamman tapahtuman yhteydessä tapahtumamuotoilu on Harvan tapa suunnitella ja konseptoida tapahtumia. Se ei maksa mitään ylimääräistä, vaan pikemminkin säästää aikaa, koska mallia toistetaan viikoittain. Teemme myös kahden tapahtumaworkshopin kokonaisuuksia hintaan 2 900 € + alv. Nämä ovat niiden organisaatioiden suosimia, jotka tekevät tapahtumansa itse, eivätkä koe saavansa niistä kaikkea irti.
Tapahtumamuotoilun nopeasti kasvanut kysyntä tarkoittaa uusien osaajien rekrytointeja Harva Marketintingille. Sini Toivonen aloitti huhtikuussa 2019.
Lue lisää ›