
HP Finland
HP:n virtuaalipromootiokonsepti moninkertaisti verkkokaupan konversion ja toi käyttäjille aitoa lisäarvoa
Toimivat ja myyvät verkkosivut ovat yrityksesi digitaalinen perusta. Laadukkaalla teknisellä, sisällöllisellä ja visuaalisella osaamisellamme muovaamme verkkosivustosi kävijät, liideiksi ja liidit asiakkaiksi sekä kehitämme brändisi uskottavuutta.
Verkkosivu-uudistus on usein pitkä ja monimuotoinen prosessi kulissien takana. Kun sivusto viimein julkaistaan, usein tuntuvasti alkuperäistä suunnitelmaa myöhemmin, se voidaankin jättää pariksi vuodeksi unholaan. Harva ei toimi näin. Me kehitämme ja ylläpidämme jatkuvasti verkkosivustoa perustuen saatuun dataan ja palautteeseen käyttäjiltä. Näin ensimmäinen sivustoversio saadaan julkaistua nopeasti ja sen avulla päästään tuottamaan tehokkaasti liidejä. Tämän jälkeen oikeaan käyttödataan, kuten palautteeseen ja analytiikkaan, pohjautuvia parannuksia tehdään selkeinä sprintteinä.
Harvalla on yli vuosikymmenen kokemus niin verkkosivujen, verkkokauppojen kuin muidenkin verkkoratkaisujen rakentamisesta. Olemme erikoistuneet laadukkaisiin Wordpress- ja HubSpot-sivustoihin designia, käyttöliittymäsuunittelua, saavutettavuutta, hakukoneoptimointia, copywritingia ja jatkuvaa ylläpitoa unohtamatta. Olemme olleet myös sertifioitu Hubspot Gold -partner jo neljän vuoden ajan.
Jatkuvan verkkosivujen parantamisen mallin suurin hyöty on nopeammin saatavat tulokset. Ensimmäinen tuotantoversio saadaan yleensä valmiiksi jopa 14-21 päivässä projektin aloituksesta.
Koska sivustoa kehitetään pienemmissä osissa, uudet toiminnallisuudet ovat realistisia ja niiden määrittely ja toteutus helpompaa. Vaalimme laatua ja meille on tärkeää, että sivuston tarpeet otetaan huomioon kaikille osapuolille, niin loppukäyttäjille, hakukoneille että asiakkaillemme.
Jatkuva työstäminen on ketterää ja mahdolliset ongelmatilanteet pystytään ratkomaan joustavammin. Kehitys perustuu aitoihin, todennettaviin käyttökokemuksiin, ei mutuiluun.
Verkkosivujen hinnoittelu perustuu työmme tuntihintaan, niin että edullisimpien, yksisivuisten laskeutumissivujen hinta lähtee noin tuhannesta eurosta ylöspäin edellyttäen asiakkaan toimittamaa kuva- ja tekstimateriaalia. Useimpien verkkosivu-uudistusten hinta asettuu 8 000 - 20 000 euron välille, sisällöistä, ilmeen uudistuksen tarpeesta ja toteutusvastuista riippuen.
Jatkuvan kehittämisen mallissa puolestaan ensimmäinen versio sivuista saadaan useimmiten julkaistua huomattavasti edullisemmalla kustannuksella kuin perinteisessä mallissa. Kehittäminen jatkuu tämän jälkeen esimerkiksi kuukausilaskutteisesti. Monelle yritykselle kustannuksien jakaminen pienempään aloituslaskuun ja sen jälkeen esimerkiksi 12 kuukautta kestävään kehitysjaksoon on yhtä isoa kertalaskua edullisempaa.
HP:n virtuaalipromootiokonsepti moninkertaisti verkkokaupan konversion ja toi käyttäjille aitoa lisäarvoa
Harva on ollut pitkäaikaisena Avaran markkinoinnin kumppanina tuomassa suomalaisia vuokra-asujia ja Avara-koteja yhteen jo vuodesta 2015
Kasvokkain kohtaamisia ja digitaalista markkinointia yhdistävä Arlalle tehty kampanjakokonaisuus tavoitti yli puoli miljoonaa kuluttajaa eri kanavissa