Verkkosivustot

Toteutamme verkkosivustot, digimarkkinoinnin ja muut verkkoratkaisut

Tehdään kerralla kunnolla -filosofia

Verkkosivu-uudistus on usein pitkä ja monimuotoinen prosessi kulissien takana. Kun sivusto viimein julkaistaan, usein tuntuvasti alkuperäistä suunnitelmaa myöhemmin, se voidaankin jättää pariksi vuodeksi unholaan. Harva ei toimi näin. Me kehittämme ja ylläpidämme jatkuvasti verkkosivustoa perustuen saatuun dataan ja palautteeseen käyttäjiltä. Näin ensimmäinen sivustoversio saadaan julkaistua nopeasti ja sen avulla päästään tuottamaan tehokkaasti liidejä. Tämän jälkeen oikeaan käyttödataan, kuten palautteeseen ja analytiikkaan, pohjautuvia parannuksia tehdään jatkuvasti tehokkaina ja selkeinä sprintteinä. Autamme yritystäsi WordPress-kotisivujen rakentamisessa ja ylläpidossa sekä hakukoneoptimoinnissa ja Google-mainonnassa. Olemme myös sertifioitu Hubspot-partner, eli voimme toteuttaa vaativimmat kokonaisratkaisut ja sivustoprojektit Hubspotin päälle. Harvalla asiantuntijoilla on myös Google-sertifikaatit.

Tuloksia nopeammin

Jatkuvan parantamisen mallin suurin hyöty on nopeammin saatavat tulokset. Ensimmäinen tuotantoversio saadaan yleensä valmiiksi jopa 20 päivässä.

Helpompi hallita

Koska sivustoa kehitetään pienemmissä osissa, uudet toiminnallisuudet ovat realistisia ja niiden määrittely ja toteutus helpompaa.

Ketterä kehitys

Jatkuva työstäminen on ketterää ja mahdolliset ongelmatilanteet pystytään ratkomaan joustavammin. Kehitys perustuu aitoihin, todennettaviin käyttökokemuksiin, ei mutuiluun.

Lue myös nämä

Liidien generointi verkkosivuilla helposti HubSpotin LeadFlown avulla

Liidien generointi verkkosivuilla helposti HubSpotin LeadFlown avulla

Liidien generointi omilta verkkosivuilta ei aina ole yhtä vaikeaa miltä se kuulostaa. Alkuun pääsee helposti ilmaisillakin työkaluilla. Tässä blogissa opit, miten aloitat liidien hankinnan muutamassa minuutissa HubSpotin LeadFlown avulla.

Lue lisää ›
Mobiilioptimointi - miten edistän sivujeni mobiilivalmiutta?

Mobiilioptimointi - miten edistän sivujeni mobiilivalmiutta?

Etkö tiedä mistä aloittaa mobiilioptimointi? Neuvomme ja opastamme sinut mobiilisuunnittelun ja mobiilivalmiuden äärelle.

Lue lisää ›
Tehoa konversio-optimointiin - Hotjar verkkoanalytiikan työkaluna

Tehoa konversio-optimointiin - Hotjar verkkoanalytiikan työkaluna

Konversio-optimoinnin kannalta on tärkeää tietää, miten verkkovierailijasi sivullasi käyttäytyvät. Hotjarin avulla näet mitä käyttäjät tekevät sivustollasi.

Lue lisää ›
tilaa-mailchimp.jpg

Kaipaatko uusia verkkosivuja?

Rakennamme toimivan ja tyylikkään käyttökokemuksen

Harvalla on yli vuosikymmenen kokemus niin verkkosivujen, verkkokauppojen kuin muidenkin verkkoratkaisujen rakentamisesta.
Ota meihin yhteyttä ja kerromme lisää!

Varaa juttutuokio

Usein kysyttyä

Mitä jatkuvan parantamisen malli käytännössä tarkoittaa?

Aluksi määrittelemme verkkosivustosi tavoitteet. Näiden pohjalta ensimmäiseen eli ns. launchpad-versioon suunnitellaan rakenne ja sisällöt sekä määritellään toiminnallisuudet ja design. Näistä syntyy tarkennettu sivuston kehittämissuunnitelma, esimerkiksi seuraavan vuoden ajalle. 

Koska sivuston käyttöanalytiikka määrittää jatkokehityksen, analytiikka asennetaan sivulle heti ensimmäisestä versiosta lähtien. Julkaisun jälkeen seuraamme jatkuvasti sivuston käyttöä ja käyttäjien liikkumista sivustolla ja yksittäisillä sivuilla. Jatkokehitys perustuu tähän aitoon käyttödataan, sekä tietysti saatuun palautteeseen.

Mitä verkkosivut maksavat?

Jatkuvan kehittämisen mallissa ensimmäinen versio sivuista saadaan useimmiten julkaistua huomattavasti edullisemmalla kustannuksella kuin perinteisessä mallissa. Kehittäminen jatkuu tämän jälkeen kuukausilaskutteisesti. Loppulasku on samansuuruinen kuin perinteisessä mallissa, mutta lopputulos on huomattavasti toimivampi, sillä se on kehitetty todellisen käyttödatan perusteella. Monelle yritykselle kustannuksien jakaminen pienempään aloituslaskuun ja sen jälkeen esimerkiksi 12 kuukautta kestävään kehitysjaksoon on yhtä isoa kertalaskua edullisempaa.

Verkkosivujen hinnoittelu perustuu työmme tuntihintaan, niin että edullisimpien, yksisivuisten laskeutumissivujen hinta lähtee noin tuhannesta eurosta ylöspäin edellyttäen asiakkaan toimittamaa kuva- ja tekstimateriaalia. Useimpien verkkosivu-uudistusten hinta asettuu 5 000 - 10 000 euron välille, sisällöistä ja niiden toteutusvastuusta riippuen. Laajemmat verkkokaupat ja muut verkkosivustot toki vaativat enemmän työtä.