Harva tekee vaikuttavaa markkinointia

Harva tukee ja auttaa sinua suunnittelemaan markkinointisi kokonaisvaltaisesti, tavoite- ja tuloslähtöisesti sekä oikeat kanavat ja sisällöt huomioiden.

Harva kohtaa asiakkaasi oikeissa kanavissa oikeilla sisällöillä oikeaan aikaan

Jotta markkinointi onnistuisi jättämään riittävän vahvan muistijäljen, ei yksittäinen kohtaaminen brändin kanssa riitä. Parhaimmillaan markkinointi kuljettaa potentiaalisia ostajia ja kiinnostuneita sekä nykyisiä asiakkaita sujuvasti eteenpäin monikanavaisin keinoin ja liittyy saumattomasti myynnin ja asiakaspalvelun toimintoihin. Harva ei ole yhden aatteen toimisto, vaan osaamisemme ja toimintatapamme lähtevät kokonaisvaltaisesta markkinoinnin ymmärryksestä. Osaajiemme taustat ovat sidottu tulokselliseen myyntiin ja f2f-toimenpiteisiin, jatkuvan parantamisen toimintamalleihin sekä monikanavaiseen lähestymiseen. Fokuksemme on vahvasti kokonaiskonsepteissa, jotka sovitamme kohderyhmä -ja tavoitelähtöisesti oikeisiin kanaviin mitaten ja optimoiden tekemistä jatkuvasti. 

Harvalla on yli 400 hengen oma promoottori- ja brand ambassador-verkosto, joka jalkauttaa konseptit sekä toteuttaa jalkautumiset valtakunnallisesti. 

Vuonna 2016 kolmen yrityksen yhteenliittymänä perustettu Harva on yksi Suomen kattavimpia kokonaisvaltaamisen kohtaamisen asiantuntijoita. Harva edeltäjineen on toteuttanut tuhansia myyntityövuoroja jakelukanavan eri tasoilla tukkurista jälleenmyyjäketjuihin ja loppukuluttajiin. Yksi yrityksistämme on perustettu jo 1980-luvulla ollen yksi menekinedistämisalan pioneeriyrityksistä Suomessa. Hyllytysten ja maistatusten lisäksi on tarjottu edustajia useille päivittäistavarabrändeille. Toisesta yrityksestä puolestaan tulee pitkä kokemus kuluttajapromootioista ja tapahtumamarkkinoinnista, joka yhdistyy kolmannen yhtiön digitaaliseen palvelutarjontaan. Harvassa on tavaratalon valikoima ja kyläkaupan palvelu. 

Ota rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan yhteistyömahdollisuuksista

Ura- ja työpaikkasivustomme löydät täältä. 

Harva perustettiin viemään asiakkaiden markkinointi- ja myyntiviestit perille kiinnostavasti ja mitattavasti kanavasta riippumatta. Myös vuosi 2018 oli kasvun vuosi ja liikevaihtomme asettuu 3,4 miljoonaan euroon ja toimintamme on erittäin kannattavaa. Vuoden 2018 aikana rekrytoimme uusia asiantuntijoita kaikkii tiimeihimme asiakkuuksista suunnitteluun.